vrijdag 1 juli 2011

Potanin Perileri ...... Angels Off The Ring

Met trots  en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel
blijdschap schrijf ik deze bericht.
lang geleden dat ik wat van me liet horen. ikke nog steeds genieten van niks doen na
11 maanden intensieve tijd en energie die ik in stak.
maar wel genieten van wat mooies die basketball heet.

Zo als jullie wellicht het weten is nog steeds europees kampioenschap dames
in Lodz in Polen beezig en heden avond waren de halve finales.
nou de eerste wed. was een makkie voor goood old Russia  tegen de Chezz Rep.
je weet wel de checiesche team. dat werd een walk over door de lange russinnen maar
de tweede halve finale was dus ...Turkije tegen de huidige europees kampioen
la France. na een bloed stollende en zinderende wedstrijd waar la France goed uit de blokken kwam , maar na 7 - 2 run was de coach van turken zat en na time out in de tweede min. van de wed.
was vroeg maar nuttig en van daar uit was nevriye yilmaz de center van turkije maar de amerikaanse turkse
nevin christen nevlin die alles en iedereen om ver blies me haar postuur bij de la France.
noch gomis .. nog ndongue en nog yacoubou die haar tegen kon hielden .

Nevin nevlin werd in stelling gebracht door de twee guards van de Turkije birsel vardarli en isil alben.
de .. afacan .... da is  ... bengel van de buurt  ... waar ze la dumerc alle hoeken van het veld zien.
zo als jullie merken aan me schrijven kan er maar een uitslag betekennen en dat is na een bloed stollende
laatste 20 sec. van de reguliere  wedstrijd waar 60-60 gelijk stond en eerst birsel vardarli een drietje open schot misste en waar isil alben de rebound paktte waar door weer birsel aan de bal kawam en foutief afgestopt werd. ze dus twee vrije worpen kreeg zo nog 4 sec. en nog wat te spelen en wat denk ge  ..........
ze mist ze alle bei. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamnedddddddd ......
maar ach als good old la dumerc ook de laatste wanhoops poging mist ...
is daar de verlossende gong om voor mij mijn ingehouden adem uit te blazen en met mij nog
80.000000000000000000000000000   ........... eehhhhhh de truken van de rest van deze werdeld
ook adem uit te blazen en dus gingen we verlengen.

Daar werd het tot drie keer toe gemist door turkije en de vermoeidheid was zwaar te zien en werd 62-60 voor la france en daar was weer isisl alben de .... affacan .... van de buurt .
ze ging dwars door iedeereen heen om die bal te stealen en dat deed ze op la dumerc met nog minder dan twee min. in die verlenging waar een drietje van haar zelf van de kop kant van het veld   en dat was de vrouwe met de wel bekende hamer voor la France en de rest kennen we allemaal met fouten maken om de tijd te stoppen en deze keer was birsel vardarli .. de guard van turkije wel coooooooooooooooooooool
van af de vrije worp lijn en als de verlossende gongggggggg ... daar is zien we 68 - 62 voor
Turkije en de europees kampioen la France rest maar de bronze plak tegen de chezzzz dames en
voor het eerst in mijn leven en zekers voor de zoooo veeel miljoenen turken de finale plek tegen
de russen waar we in de eerste ronde groeps fase wedstrijden jammerlijk verloren , maar
REEEEEEEEEFENCEEEEE ......... is zoet zeggen ze.
wacht maar maria stepanova ..  good old maria ..... of de zeer mooie irina osipova .. daaamnedd
wat heeft ze mooie oogen. dat gaat dwars door je heen als je haar aankijkt.
De finale is gereserveerd voor as. zondag avond om 20.30 uur.

Voor de liefhebbers staat de warme zwarte thee al klaar die uit de plantages komen van me dorpge waar ik geboren ben om deze bijzondere finale live op tv. mee te beleven met mij.




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten