maandag 30 januari 2012

Me Dungt

Tjaaaa ...... eindelijk ligt een beetje sneeuw op de grond.
Kon maar niet in slaap komen gisteren nacht en zag buiten lekkel sneeuwen
en dacht ........ geeeeeeweldig .... eindelijk en was binnen aan het kijken van de dvd van de wedstrijd van me jongens die ik dag er voor vroeg
heb laten maken.

Stel je voor dat je al bijna een maand lang tegen de jongens zegt dat we vroeg spelen op zaterdag morgen en dat ze als volwassen naar die wed. moeten leven. Maak afspraak dat we 09.45 uur vertrekken ......
wat zie ik tot mijn spijt ... komen er twee aanzeilen zo rond 10.05 uur
in de morgen. Dus vertrokken we met half uur vertraging richting Oosterhout
voor een belangerijke wedstrijd.
Hoef denk ik niet uit te leggen wat er gebeurt is tijdens die wedstrijd.
Wij kregen dik op onze broek met 30 punten verschil en verloren dus die uit wed. Weg onmgeslagen status ... weg voordeel van de thuis wedstrijden
puur dat het jongens zijn van de rond 20 en 21 jaar, die
boven hun kunnen uitstijgen en voor de kampioenschap spelen op de een na de hoogste klasse hier in rayon - zuid.

Iedereen ....... maar dan ook iedereen had een offff day ....
zuchtttt, niks kregen me jongens voor elkaar. alles verliezen.
de bal ... de tegenstander ...de scheidsss ..
ze waren niet wakker en niet voor uit te branden.

Als ik dan zo laat nog de dvd bekijk van de wed.
en het sneeuwt lekkel buiten en binnen in me stulpje is lekkel warm
waar mijn ogen zeggen .. jungennn ... ga toch naar bed .. morge is maandag
lekkel naar de bazin , zegt mijn hart tegen mij wat nou slaap.
Kijk de dvd maar af. wat hadde gij nog meer kunnen doen dan
met
lede ogen zien dat de thuis scheidsen die de wed. flooten
in de eerste 5 min. van de eerste kwart mijn 3 belangerijkste spelers
gelijk ... tuut .... tuuut .... tuuut ....
3 fouten aan smeerden , tjaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...
al weer die verdomde scheidsen nie waar, maar als me jungens volwassen genoeg waren om wat vroeg naar de bed te gaan vrijdag avond er voor en vroeg op te staan om goed te ontbijten en op tijd naar de sporthal toe te komen voor op ruim vertrek .... dan zit je lekkel in de wed. en verlies je niet 20 x de bal in de wed.
50 x gescoten, dat zijn 2 punters , maar 15 x raak en je pakt zelf
maar 10 verdedigende rebounds en praat niet eens over aanvallende ...
is makkelijk om de schuld bij de thuis fluiters te leggen.

Wat wel frappant is dat juist mijn eerste center die 20 punten in een wed. maakt gelijk op fouten last komt en mijn shooting forward en zekers mijn eerste guard. dus had de thuis coach zijn huiswerk goed gedaan.

Al met al had ik een geweldigge baal weekend. Komt er ook bij dat ik nog steeds geblasseerd ben. Ikke auto ongeluk gehad.
Helaas mag en kan ik mijn favo hobby niet meer uit voeren
als een jonge freule freeeeking zebra rond huppellen rond om die velden
en net doen of ik een beetje verstand van heb.
Maar bevalt dit wel vraag ik me erg veel af de laatste 3 weken.
De guru`s vinden me te oud en een sleegte freeking zebra .. anders was ik
niet nu 11 jaar lang op dit niveau te bewonderen.
Tjaaaaaaaaaaaaa .....blijkbaar zijn de jonge freeking zebras meer dan ik
en beter , anders was ik al lang Fiba ................ toch ....

Zeg ... moet wel respeckt tonen en kijken naar mij eigen en de wardering zoeken bij die genen waar ik die krijg, zo als deze 10 jonge gastjes
waar ik ze nu 5 jaar lang onder me hoede heb en ze toen met twee linker handjes niet eens een bal konden vasthouden, laat staan een fatsoenlijk
lay up lopen. Kijk ik nu terug en we spelen voor het kampioenschap met deze jongens.
Denk dat ik maar eens zeg dat het genoeg is geweest. Kijken of mijn blesure echt over gaat zo niet dan was me laatste wed. in het voorge eeuw geweest van het voorbije jaar.
Ach .... eens kijken of ik heden avond op de training een flinke schop kan geven op de achter werk van de jongens zo dat dit eens is en nooit meer
en we morge als straf bij mij het geheele wed. weer kijken
want as. zaterdag om 15.00 uur moeten we weer tegen de zelfde tegenstander
maar dan bij ons in eigen huis.
Zou zeggen kom kijken in de sporthal De Ruivert in Oss.
Mijn jongens hebben wat recht te zetten en dus wordtttt spannend.

Ach ... moet niet te veel zieken nie waar .. wie ben ik.
Houd op aub. en ga lekkel biertje pakken en geniet van je jongens.




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten