maandag 7 mei 2012

Aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrggggggg ... Deel 2



Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
gggggggggggggggggggg
ggggggggggggggg
ggggggggggggg
gggggggggg
ggggggg
ggggg
ggg
g

..............................................................
.....................................................

Wat een  geschreeuw hier  ... kan het wat rustiger aub.
De play offs zijn al voor bij  ... nou tjaaa .. de mannen die gaan nog door ..
tjaaaaaaaaaaa ... huilen met de pet op .... en daar betaal je bijna 15 , -
voor .............. zonde van je geld , maar ach ...... wie ben ik.

Ik ben erg blij dat ik dit seizoen 1 x ben wezen kijken bij heren Ere div.
eeeehhhh ... Dutch ... Basketball ......League .... heet het

Niks gemist .

Tjaaaa .. de finals in Almere was ook een drama.
Je bent heer en meester de geheele seizoen en als je schutters nou op die dag juist niet in form zijn
en de freeeeeking zebra`s ... die blunderen veel ............. dan verlies je de finale
en is het erg zuur voor Barendrecht.

Laat maar te lang verhaal ...................

Wat wel belangerijk is .......... ik ben Half Kampioen ...................
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wel ..... lieve tele buis kinderen ...........
in der fabeltjes krant ... zei onze wijze meneer den uil .....
Ik heb met mijn jongens alles gewonnen thuis van af September tot aan het einde van de comp.
en die was gisteren .... lees op zondag de 6 Mei.
Uit maar 3 wed. verloren en sta boven aan en een wed. in te halen
qua doel saldo kan ik die wed. ook verliezen ........... maar neeeeeeeeeeeu
hoooooorrr  ............. ik kon het niet vieren met me jongens.

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zijn  kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaampioennnnnnnnnnn
.........................................................................
......................................................
en waar is mijn beker dan ......?????
nog steeds heeft de rayon waar we in spelen GEEN beslissing genomen
op de wed. die niet regelementair afgebeld is en ook niet regelementair ook
geen nieuwe datum is geprikt om die wed. in te halen
dat is toch je reinste comp. vervalsing ........... dus die club
min 2 punten .....................
dus kunnen zij ons niet meer inhale ............. dus zijn WE NU AL KAMPIOEN
.......................................
............................
Ik wil het vieren met mijn jongens
waar is mijn beker
waar is de wed. commisssie van de rayon ......


Zuchttt ....... laat maar wie ben ik.
laat ik het nog een keer zeggen

ik ben trots op mijn jongens




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten