zaterdag 12 januari 2013

40 Jaar Samen Op Een Kussen





                              Hans en Ans …..

Het is voor mij een bijzonder groot eer om
samen met jullie .. famillie … kenissen en vrienden
deze bijzondere dag in jullie leven met jullie samen
mogen vieren.

Mede dank zij Maarten … een bijzondere jongen met een
gouden hart op de juiste plaats, heb ik jullie mogen
leren kennen.

Ben gezegend dat ik via Maarten jullie als vrienden mogen
hebben en dank jullie voor dat ik ook tot jullie vrienden
kring mag behooren .

Het bestaansrecht van onze vriendschap dateert van jonge
tijdsbeeld , maar 40 jaar samen …. dat is iets waar jullie
trots op mogen zijn en hoop tot god dat jullie samen
met jullie kinderen en familie nog gelukkig en gezonde
toekomst tegen moet gaan.
Ik prijs me gelukkig dat ik tot jullie vrienden kring mag
behooren en hoop dat we deze vriendschap einde der tijden
moge standhouden en wens jullie nog maals
gelukkig en gezonde toekomst toe samen .

Twee hoofdjes op een kussen..

Hasan Ulu



Geen opmerkingen:

Een reactie posten