woensdag 29 januari 2014

Match Of The Week ....... EuroLeague Women



Waarom ik maar blijf hameren op ......
Waarom ik maar blijf schrijven over ....
Waarom ik maar blijf lastig vallen op ...
Waarom ik maar blijf zeiken over ....
Waarom ik maar blijf benadrukken op ......
Waarom ik maar blijf in herhaling vallen over .....



Tjaaaa ..... jullie kunnen  het ook lezen op de web site van ...... toch ...
of  willen jullie het gezeik van deze kant niet ... kan hoor.
Gelukkig hebben jullie keuze en de betere journalistiek ten top op de andere web sites die
alleen maar geilen op de basketball over de grote plas en zeiken over de cijfers wel of niet juist zijn
en daar de discussie over houden.

Lekkel hoor .. ga zo door  ... mijn zegen heb je.
Maar niks vertellen over ... basketball waar wij een deel uitmaken.
Misschien die wedstrijd LIVE uitzenden waar echte basketball gespeeld word en met passie en strijd
tot op de bot.
Neeeuuu .... dat Efes Pilsen Istanbul in de laatste 0.003 sec. de rebound pakt die Hacket ... van
Milano expres mist ... zo dat de klok ging lopen .. en jaaaaa.. zij waren voor met 2 punten
60 - 58 ... wie haalt dan in zijn hoofd .... om te denken expres  missen die tweede vrije worp ..
dat de afketsende bal van de ring ... in de handen kwam van Zoran Planinic .... van Efes Pilsen Istanbul
en hij niet aarzelt en de bal richting de ring weg flikeeeeeeeeeeeeert ............. en miraculeus ... gaat de bal
in het netje na de bord geraakt te hebben ..... plofffff ... and ... swissssshhhhhh .....
en zo de 3 - punter raak gooit en Efes Pilsen wint met 61 - 60 van Milano.
jaaaaaaaaaaaa ... deze was LIVE ... en ik heb het gezien ...

Neeeeuuuu  ... geen enkel Tv zender in Nederland zend het uit ....
Neeeeeuuuu ..... wij maar lekker bezig met de cijfers of men 100% stats heeft ja of de nee .....
Laat maar .... ik zeik weer .. het is lekkel belangerijk .. dat de BRACKET .. van ... als je die goed hebt
als ... dus .. dat je miljoen dollarsssss ..... kan verdienen en wat zenden wij dan uit  ..... ach  dat is
sport hier in Nederland.



Maar om toch met echte basketball te spreken van hier om de hoek ...

is het heden dag hommeles en de uur van de waarheid bij Women EuroLeague
The Champ kreeg een gevoelige tik van onze trots .. Chaitilla ... team Tango Bourges en zij mogen
effe van af de kant kijken  in Groep A en Bourges mag dan als verdienste ... ook effe bij komen
van deze energie booooost en in deze groep is wel een belangerijke wedstrijd  tussen
Kayseri Kaski ... team van coach Ayhan Avci .. ... tegen Bretta Familia  Schio waar zij een  transfer
hadden deze week  Erlana Larkins  gaat daar in Italie spelen en heeft coach Ayhan Avci thuis
hun handen vol aan Schio . Gezien  de winnaar van deze treffen  geweldige booooost naar boven maakt
in de ranking is voor mij ... The Match Of  The Week ..... en dag later komen Uni Gyor en Mooie Angels
uit Kosice tegen elkaar en kijken of Angels uit Kosice .. de na smaak van al die verlies partijen kunnen stoppen.


Kayseri Kaski spor   
Beretta Famila
29.01.2014 19:00

HAT-AGRO Uni Györ
   
Good Angels Kosice
30.01.2014 18:00



In Groep B .... daar moet ik effe zelf iets recht zetten.
Ik zei vorige week dat Fenerbahce en Nadezhda Orenburg deze week tegen elkaar zouden spelen
nou ... dat is mis  poes ... foutje van mijn kant uit .... gelukkig ben ik maar een bloggertje ....
maar Fenerbahce Istanbul speelt thuis tegen de harde ploeg uit Polen en dat is
Wisla  Can - Pak en dat is dus de toppert in deze groep waar Fenerbahce de enige ongeslagen team is
in Europa en op nummer 1 staat in deze poule en Wisla Can - Pak ..... staat dan op plek 2.

Is dit dan The Match Of  The Week ????? ... we wachten af wat de fibaeurope web site  van bakt
maar als The Champ nu verloren heeft ... dan is de runner up ... die te pakken team is .... toch
wat doet dan als deze twee giganten elkaar af gaan slachten in Istanbul ..... LIVE te volgen
ook in dit theater  ...... de nummer 3 ... dat is de team van coach Dikeaulakos van Orenburg ....
die zijn in de boooooooooost modus al 4 wed. lang en thuis gaan zij dit nog maals over doen
tegen BK Imos Brno . Wat  gaat dan in Madrid gebeuren tussen Rivas Ecopolis tegen Montpellier ??
die hebben de sleutel in de hand waar er punten verloren word van de wed. hier boven waar zij dan
alles open gaan gooien voor de play off`s plaatsen in deze groep.



Nadezhda Orenburg
   
BK IMOS Brno
29.01.2014 19:00

Rivas Ecopolis
   
Lattes Montpellier
29.01.2014 20:00

Fenerbahce
   
Wisla Can-Pack
29.01.2014 20:00



Wat gebeurt dan in Groep C ... als de rest elkaar uit moord in de andere groepen waar ik ..
The Match Of  The Week .... al aan de Groep A heb gegeven ... nou ....
het stuivertje wisselen aan de kop in deze groep zal alles weer op zijn kop zetten.
Het stuivertje is nu een riksdaalder geworden en Sparta&K MR Vidnoje .... zeg ..... zullen we dit maar
gewoon afkorten met .. CSKA Moscow .... dan de dames er van ... juuuusst jaaaa ...

waar dus CSKA Moscow lekker weer zegt ik ben er ook ... was er wel ... maar ach .. die
Roebelsss ... die moesten op van daar en nu gaan wij basketballen zij ontvangen de huidige nummer 1
van deze Groep C .... en dat is Galatasaray Odeabank Istanbul in  koude Moscow ... in de voor avond
van de Winter Olympische Spelen van Sotchi ... mag je nou wel of niet hand in hand ..... of was dat ook al verboden ... hmmmmmmmmm ... van de krizess en de krizzzessss ... zien wij de spelen niet meer
als we nou eens ophouden met .... en gaan basketballen ?????? of ga ik nu ook te ver ....

Laat maar ... ik zeik weer ...

Wat blijft dan over .... juist ja basketball en dan kunnen de andere team`s die kerst inkopen hadden 
gedaan aan spelers ... hun geld waar maken onderling en als de meiden van CSKA Moscow thuis 
Gala lastig maken ... waar Gala uit niet zo denderend speelt ... zou zo maar kunnen dat waar
ZVVZ USK Prague .... rust krijgt en van af de kant toe kijkt ... dat CSKA Moscow ... zo maar
bij winst de nummer 2 plek kan gaan veroveren.

Is dit dan ... The Match Of  The Week .....




Ik bedank de web site van fibaeurope voor de info`s van hier boven

My thank`s for the use off the info from the web site off
www.fibaeurope.com





Door LuluHoops 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten