zondag 23 maart 2014

Heb Getwijfeld Over Belgieeeeeeeeee ......



Zij  zijn onze zuider buren ..
Zij zijn geweldige mensen ..
Zij kunnen lekker kooken ..
Het eten is daar geeeeeeeeeeeeeeweldig ..
Maar niet te vergeten ...... Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ...............
Toch .. lekkel koude Kriekjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessss .....

Maar wat zouden wij zijn zonder onze zuider buren .....
Waar ik al heel lang twijfel over Belgieeeeeeeeeeeeeeeee ...
Belgieeeeeeeeeeeeeeee ....Bel .. Gie ... Jeeeeeeeeeeeee  ....

Toch .....

Het is zo dat de Belgian duif en ook de duif van een goede vriend uit noord westen van onze kikkerlandje mij toe fluisterde dat onze Oranje meiden van de zomert .. nou tjaaa .. voor de EK kwalificatie wedstrijden
met Pinksteren .. dan week er voor in Leuven .. te Belgieeeeeeeeeeeeeeeee ... een drie daagse
zomert toernooi mee gaat doen dus ter voorbreiding op het eerste treffen met Russian Spy And me ..
Daar in gaat Oranje meiden met onze bonds coach .. coach Van Veen en de staf ...op nemen tegen
gast land Belgie ...... Oekraine .... en Italie .

Hier onder de nodige info betreft het toernooi waar voor mijn groote dank aan me goede vriend
van hoge noorden.

30-05-2014
Belgie -- Oranje -- 20.30h

31-05-2014
Oranje -- Oekraine -- 17.00h

01-06-2014
Oranje -- Italie -- 15.00h

Helaas ben ik met Pinksteren in geweldige  wereld stad .. in Berlijn te vinden 4 dagen lang
dus de week er voor zijn mijn twijfels wel weg over Belgieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ......
Denk ik ....
Wie gaat meeeeeee ....



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten