woensdag 7 mei 2014

Uitgestelde Feestjeeeeeeeeeeeeeee ........






Het is dan ook stil na de storm ....
Of was dat wat we zagen in Copenhagen van die ene lekkel ding en de stille steen die tegen
over stond.
Wat blijft dan over als we ... eehh jullie ... ik was er niet bij .... met lede ogen zagen dat er
ervaring te kort kwam om daar te zijn om .....
Wie verzint dit .... en al 13 jaar is het zelfde senario waar de wapperende blonde haar doos in den wind
der gurus die maar al te graag willen .... steeds dan door ijs zakken ......

Waar is dan dat goed voor als de beurt is aan de ervaring en die word overgeslagen ....
Is dan de .. of is .... het finale van iets de proef tuin voor experimenten waar wij dit al 13 jaar zien
en steeds dezelfde zeggen aan het einde.

Maar dan is er iedereen die kritiek leveren op de bonds coach als  hij de waarheid zegt
De waarheid die niet ligt ...
De waarheid die pijnlijk is .....
De waarheid die elke keer laat zien dat er verkeerde keuzes gemaakt worden ..
De waarheid laat zien dat de proef tuin maar eens afgelopen moet zijn ....
De waarheid die alles bloot legt waar de waardering voor ....

Ach ... wie ben ik nie waar ....
Ik ben absoluut geen advocaat van de bonds coach ... hij kan zich zelf heeeeeeeeeel goed verdedigen en heeft daar bij mijn gezeik helemaal niet nodig.

Wat is er dan weer gezeik wat ik hier neer zet ... nou als wie dan ook niet tegen kritiek kan  ..
Nou ... opgezouterdddddddddddddddd ... aub.

Hmmmmmmmmmm ..... is dit alles .. nou nee

Na zo veel keer in de finale gestaan te hebben ..
Na zo veel keer het strijd aan gaan .....
Na zo veel keer net niet die ultieme doel te bereiken ....

Was dus Zaterdag avond in Landsmeer ... paar dagen verlaat de Kampioenschap voor de
team van coach Joost van Rangelrooij  ... Binnenland .. Barendrecht ......  van de Driesprong ....
eeehhhhhhh ...........   solly ... oude gewoonte .... Binnenland Rotterdam toch.

Het is wel verdiende kampioenschap en het komt bijzondere clubje daar aan de rook van Rotterdam
in Barendrecht dus .. toe en deze kampioenschap is dus zo bijzonder dat eigen zoon ... eigen kweek .. eigen gelederen afkomstig bijzondere persoon die dan binnen haalt
Jaar in en jaar uit geweldige personen achter de schermen en zeker de fan`s .... in bijzonder
Vincent .....  geeeeeeeeeeeeweldige jongen met GOUDEN HART ....waar ik me zelf gelukkig prijs dat  ik tot zijn vrienden kring mag behoren .. dus  iedereen van harte gefeliciteerd met deze kampioenschap.

Velen weten dat er veel werk is verricht achter de schermen voor deze kampioenschap waar ik met name
Leo ... mag Leo zeggen .... van harte gefeliciteerd en geniet er van.

Ik zag wat beelden op den site van onze conqurent  .... die waren mooi ... maar niet goed genoeg vind ik.
Had meer van ze verwacht en met name intervieuws met iedereen daar ......

Week er voor was het feeeeeeeeeestje verpest ... maar het ultieme feestje op Zaterdag avond was er wel.


Achummmmm .... het zij zo .... niet mijn pakkie aan.

Hoop wel nu dat als lokomotief team van deze kikkerlandje samen met Landsmeer ..die stap maken naar
Europa toe ... als we zo klein denken en klein willen blijven ... zullen we die stap niet maken en zonde van al die tijd en energie die ingestoken word in de jonge meiden die masaal naar buitenland verkassen
voor de derde rangs teams.

Yeeeeeeppp .... het is zo .. als je team geen Women EuroLeague team niet is .. wat heeft het voor zin om in de 2 รจ div. weet ik veel ergens te spelen .. of je team top 3 team is in die land waar je speelt .. heeft het geen enkel zin.
Het heeft geen enkel zin als de team waar in je speelt niet in de EuroCup Women speelt om dan rond te hangen daar ergens verweg.

Kom dan maar in Nederland spelen en zo gaat de kwaliteit weer omhoog en de teams die net niet die stap willen maken naar de top Nederlandse dames basketball .. die dan deze kwaliteit wel in zien en dus wel die stap maken.
Dus verwacht ik  van Landsmeer en ook van Barendrecht ... dat zij deze strijd voort zetten .. anders word je niet beter en deze functie als LOKOMOTIEF team op nemen.


Ach wie ben ik nie waar.


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten