vrijdag 3 juli 2015

Gebakken Lucht ...










Het is maar een gebakken lucht.
Het gebakken lucht is zo heet .. zo als het weer tegenwoordig in onze kikkerlandje dat het maar een opgeblazen hete lucht is.

Die ballon  die is zoo heet dat het Pang  uit elkaar
spat van hitte.
Wat was het het euvel extra dinges  toch en iedereen lekker maken met gebakken lucht.
Het is makkelijk om wel willende ambitieuze sporters lekker te maken met hete gebakken lucht en als het kwik dan tropische waarden stijgt .dan kan het hier in onze kikkerlandje
niet tegen en  pang  klapt het uit elkaar.

Arme ouders die het droom van hun geliefden achterna huppelen en alles doen voor hun liefde voor.
Het levert eehhh  we moeten maar zien of het door komt.

Wat er over blijft is dat er een team minder is. Het kwam hun erg mooi uit hoor en wees daar ook mans voor om daar voor uit te komen.
Het siert je alleen maar , waar je het beschikbare geld in wilt investeren en niet meer in
Toch 

Ach ga ik weer , waar ik al bijna een jaar lang NIETS meer over schreef , omdat ik niet meer welcome ben langs het parket.
Het zij zo waar het werk dan voor echte journalisten over blijven.
Ach die doen ook maar wat.

Waar heb ik over en voor deze ene keer schrijf ik er over.

Het is dus ons niet voorbij gegaan dat Yellow eeh sorry ORANGE .. Billizards .. uit Zwolle
zich hebben ingeschreven voor de Women EuroCup van Fiba.
De tweede dames basketball comp. hier in Europa na de EuroLeague Women dus.

Met alle bombarie en alle commentaren van dien werd dit in samen werking met onze geliefde bond natuurlijk ook met subsidies van dien her en der.

Het is maar de vraag  val ik gelijk met de deur in huis  of deze feestje door gaat van de nieuwe weg ingeslagen BV. Dames  Basketball Nederland.

Er hebben 34 landen aangemeld bij Fiba Europe voor Women EuroCup  en er is plek voor 32 team`s. Zo als verleden jaar verteld .. deze Cup word gesiplist tot aan de Laatste 16 met Eastern Conference en  Westeren Conference.

Het vrije interpertatie van LuluHoops ..
Zeg maar ten Oosten van wijlen Berlijnse muur en ten Westen van wijlen Berlijnse muur.

Maar eehhh ... er groeit de generatie op en die zegt nu  What the heckk is de Berlijnse muur .....
Ik zeg als je op de training bent  is je eerst vraag aan je coach  val dus je coach lastig aub.

U snapt het al waar de loting komende weekend word gedaan zijn de indelingen gedaan in beide Conferences. Er word uitgegaan van de deelnemende clubs aan hun verleden bij de EuroCup`s deelname hun land van afkomst , waar ze staan in de ranking in Europa enz. enz.

Yello ehh sorry Orange Billizards zijn ingedeeld in de laatste en dus de 4`e Pot.

Maar om daar in te mogen komen zitten MOETEN  solly
Say what  jaa moeten ze een ... QUALIFIER wedstrijd spelen.
Dus een Voorronde wedstrijd spelen en dat is tegen de team van Friborg .. uit ( SUI ) eehh
Zwitersland dus.

Die wedstrijd is in thuis en een uit wedstrijd waar die is bepaald op  8 en 15 Oktober 2015.
Laat ik dan maar zo en wens iedereen succes en hoop dat het toch lukt op Europa Cup te spelen.

Zal ik dan maar de vraag nu al stellen aan de bonds coach .. wat als er niet gekwalificeerd word ????
Dus het eind resultaat van deze beide uit en thuis wedstrijden NEGATIEF is voor 
Wat is dan Plan B ... eehhh laat maar.
Laat maar u hoeft mij niks uit leggen. 
Ik ben niks en geen journalist volgens velen.




Door LuluHoops 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten