maandag 3 augustus 2015

Fiba Euro Cup The Ranking




Waar ik al eerder over melde is het nu een feit , waar alle info in het stukje van hier onder
al is weer gegeven.

Fiba Europe maakt inderdaad een fuist tegen het WILDE Bond in Europa ...eehhhh
ULEB dus en maken waar wat zij zeggen.

Heden dag is het lijst wereld kundig gemaakt welke 56 team`s uit Europa deel gaan nemen aan
de nieuw bakken Cup van Fiba Europe.
Het nieuws is van de web site en de grote basketball portaal van Turkije en dat is
www.basketfaul.com.

Waar voor mijn grote dank voor deze info wat ik met de basketball lovers hier in onze kikkerlandje
ook mee wilde delen.
Wat wel er uit springt zijn de namen van PGE Turow uit Polen CZE Nyumburk  uit CZE Rep. en zeker
de naam van Telenet Oostende de team van onze zuider buren die ook deel gaan nemen aan de Fiba Euro Cup.
De laatste twee genoemde team`s ..... Oostende en Nyumburk zijn nog steeds aangemeld bij ULEB hun tweede cup de... ULEB EuroCup.

Daar is dus al The Classsshhhh der gladiatoren tussen beide ...eeehhh solly ... ULEB is nog steeds een WILDE bond gezien de statuten van de nationale bonden effe kort door de bocht uitleg van deze
niet journalist zijnde ..door de echte kenners gezegd ....dus LuluHoops vrije interpertatie.

Zo als gewoonlijk is bij Fiba Europe hebben zij iedereen ingedeeld in CONFRENCE 1 en CONFRENCE 2
Wat in houd dat alles ten Oosten van wijlen Berlijnse muur is Confrence 2 en
alles ten Westen van de wijlen Berlijnse muur is dan Confrence 1.

We zien dat onze landskampioen SPM Shoeters Den Bosch is in Potje 2 ingedeeld en waar ik eerst niet zeker wist of   ZZ  Leiden en Donar Groningen mee zou doen is daar ook de verlossende info er ook
waar bij deze twee team`s dus wel mee doen aan de nieuw bakken Cup en alle beide team`s zijn
ingedeeld in Potje 3.

Van uit deze plaats wens ik onze 3 team`s veel geluk en veel plezier en succes allemaal en vergeet niet
dat Europa onze plek is en daar horen we thuis en niet Amerika om daar steeds meer onze jeugd maar promoten en als ze effe een balletje vast kunnen houden  ..... we dan
alles doen om ze daar te krijgen. Zucht ... ga ik weer vraag me af waarom ik dat weer doe.
Het zij zo .. wie is LuluHoops nie waar.

Zo als eerder in mijn betoog geschreven is de onder staande info van de web site van
www.basketfaul.com
waar voor mijn grote dank. Zo als gewoonlijk is de Gooooooogle vertaling niet altijd je van het en ik laat het ook zo staan.
Vind wel wat hebben als er staat One baggg ... The Secondeeee bagg  en Three Bagsssss

Waahahhahahahahahahaha ....... wel geeeeeeeeeinig , maar u snapt wel wat het betekent
Toch ......




                                  Redaktioneel 



Hier onder stond de Ranking voor de loting van Fiba Euro Cup.
Helaas door huishoudelijke ongemak is de info inszzzzz blaaauwe diggi snel galaxy opgelost.

Poooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeef .... kaaaaaaaaaaaaaa booooooooooem 

Zucht .......... solly voor ongemak , maar het heeft zijn nut bewezen en het stukje hier boven
bevat de nuttige info waar het om gaat.




Door  LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten