zondag 1 mei 2016

Pijn In Me Hart






https://twitter.com/spinph/status/629613864649265152



Met pijn in me Hart  las ik het bericht op hun eigen web site.
Met pijn in me Hart kreeg ik het bericht binnen.
Met pijn in me Hart vernam ik dat Lady Legends web site er mee kapt.
Met pijn in me Hart is het bericht als bom ingeslagen.
Met pijn in me Hart gaat weer een Dames basketball web site ter ziele.
Met pijn in me Hart is het tijd en energie de boos doener.
Met pijn in me Hart al dat energie en tijd die na een korte tijd ter ziele.
Met pijn  in me Hart bedank ik  geweldige vrienden.
Met pijn in me Hart bedank ik op de voorgrond Robin van de Bilt voor zijn energie.
Met pijn in me Hart bedank ik ook iedereen die niet zichtbaar was voor Lady Legends Dames
basketball web site van onze kikkerlandje.
Met pijn in me Hart bedank ik iedereen die Dames basketball voor op gesteld voor hun tooooooooooooooooooooooooomeloze energie en inzet.
Met pijn in me Hart zeg ik geen Vaaaaaaaaaaaaarwel ... maar Hou Doeee ....

Met pijn in me Hart  .............................................

Zeg ik op mijn beurt voor iedereen die hun energie en toooooomeloze inzet voor als wel voor Dames basketball maar ook BASKETBALL in algemeen ... deze site staat open voor iedereen die maar iets te melden heeft en basketball warm hart toe dragen met hun foto reportages ....  idee  en inzet.

Met pijn in me Hart  ..........




Door               LuluHoops


Geen opmerkingen:

Een reactie posten