zaterdag 15 augustus 2009

Me Dungd

zo als gezegd is dit mijn klnak bord om mijn gedachtens weer te geven.

De eerste drie stukjes die u kunt lezen hier onder was bedoeld voor een andere basketball site.
helaas was er een misverstand en kon men mijn bevindingen die ik gemaakt heb in
Leiden 7-8-9 Aug. 2009 bij het KeyTown Int. Basketball toernooi in de 5 Mei Hal,
niet op die site plaatsen.
Ik heb daar tijd en energie ingestoken en met coache`s en spelers gesproken en dan
verwacht men dat het ergens gepubliceerd  kan worden en kan lezen.
Als dat niet gebeurt , dan moet ik maar iets anders verzinnen.
Van daar deze Blog van mij eigen.
Mijn Nederlands is niet perfeckt , het is niet in een goede Nederlands geschrevenen vraag dus jullie begerip hier voor.

Nog maals gezegdd van af heden zullen de basketball liefhebbers mijn bevindingen op deze Blog site lezen.
Ik pretendeer absoluut niet dat ik journalistiek aangelegd ben en / of in die geest iets of een opleiding gevolgd heb.
Dit alles komt uit het groote liefde en passie voor dames en heren basketball hier in onze kleine kikkerlandje.

Iedereen is vrij om zijn / haar gedachtens en passie over basketball in algemeen te plaatsen op deze site , maar vraag wel dat we elkaar met respeckt behandelen en iedereen in zijn / haar waarde laaten. Vergeet een ding niet ..... het is visie op basketball van die persoon die een stuk of een reaktie achterlaat.

Door : LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten