dinsdag 27 april 2010

Luister Vinken

Lang geleden al weer dat ik met mijn betoog jullie allen kon vervelen.
dat had te maken met me pc. die al weer stuk was en lang op zich laat wachten. ach .... het houd je beezig nie waar en ik kan best zonder da ding weee je wel. ik mis het niet.

die genen die me willen bereiken ... weten me wel te vinden.
maar in tussen tijd zijn we druk beezig met de play off`s en de eene
gaat er uit en de andere komen er net bij kijken.
tjaa wie had het verwacht dat bruder moord ... zou gaan gebeuren daar in de frisland. nota bene de B- elftal ... ach voel niet aangesproken aub.
is maar hoe ik het zie en we kunnen er niet om heen dat eiffel uitgeschakeld is door aris en dat deze team eigenlijk vungeert als opleidings team.
en deze jongens knikkeren gewoon hun werkgevers team uit de play off`s.
zou zeggen ... goed zoooo jongens.

ben niet happig op zo veel b- amerikanen in de team.
vertrouw op onze eigen jongens en investeer er in.
zeg wel dit , maar meneer haga .. j weet wel de kracht achter
de team van rotterdam geeft ook er brui aan .
hij stopt er mee en hij was wel geneigd om te investeren in onze jongens.

zeggen we vaak de ene zijn dood is de ander zijn brood nie waar.
we weten allemaal dat tubergen na jaaren stoppen met top dames basketball
en daar tegen over komt bemmel naar de top basketball.

wat ik ook net door hebt gekregen van een van onze snelle correspondent
dat in de eindhovense dagblad was vermeld dat almonte uit eindhoven komende seizoen willen uitkomen in de dames promo divisie.
goed zooo .... gewoon doen en energie en tijd investeren.

als we dan zien dat den helder al door is naar de halve finale tegen de uit gaande tubergen e dat landsmeer rustig wacht op wie de tegenstander wordt zo dat ze as. zaterdag er weer tegen aan gaan.
helaas zonder mij , want ik ben te vinden komende weekend in eindhoven
voor een bijzondere internationale basketball toernooi daar in de TU
Eindhoven. je weet wel de wel bekende IBT. toernooi waar over de gehele europa teams mee doen.
tjaaaaa ... dat is prioriteiten stellen nie waar.
ik kom hie al bijna 18 jaar nu en is bij mij de eerste weekend van mei standaart ... niet beschikbaar.

maar wens jullie wel veel plezier met de halve finales.
we zien elkaar wel weer na deze week.


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten