zaterdag 1 mei 2010

Halve Finale Play Off Dames

tjaa het nieuws gaat sneller dan het licht zeggen ze
en het bewijs is hierop deze blog site te vinden
met dank aan onze snelle reporter snelle jelle ....
is daar de eerste verrassing in de halve finale play off`s het feit

den helder verliest thuis van tubergen met een sensationele wedstrijd
met 75 - 80. de jonge meiden van tubergen doen het toch samen met de ervaren
basketbalsters daar en deen zo ene gevoelige tik uit in deze best of 5 serie waar dus den helder nu zijn thuis voordeel kwijt schijnt te zijn.

maar wat zegt dat nou tegen woordig als we terug denken aan twee jaar terug als ik me nie vergies waar den helder van 2-0 achterstand terug kwam in de finale serie en die dan won met 4 op een rij te winnen. coach van veen heeft het al een keer geflikt
waarom nou niet weer.

als ik deze info met u deel komt me het bericht door van de andere halve finale tussen landsmeer en utrecht en dat daar geen verasingen waren
en dus landsmeer won met 71-60.
mijn dank is heel erg groot aan me goede vriend harry denise die ik kon bereiken
voor deze info en harry ouwe gabber je hebt een biertje van me te goed.


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten