maandag 6 september 2010

Het Leven

Wat zegt dat deze kop wat ik hier boven heb neer gezegd
het leven .............  dat is een betrekkelijke begrip realiseer ik me na een weekend met telleurstellingen.
ik kreeg te hooren van marianne ... je weet wel die van de bond, bij het verlaten van de gebouw in hilversum na een dag vol intenisteit en telleurstellingen dat patrick overman was overleden zaterdag avond.
hij was maar 29 jaartjes oud.

hij was de team manager van de meiden  U20 selektie van voorige jaar die mogelijk maakte dat deze dames konden promoveren naar de A divisie. ik heb de genoegen gehad om met hem samen te kunnen werken in een week met de meiden selektie van turkije die hier in onze kikkerlandje waren en we met zijn alle 5 steden aan deden en `s avonds natuurlijk in dezelfde hotel vertoefden en ik patrick van heel andere kant heb mogen leren kennen.

ik stond helemaal versteend stil en mijn collega zebra refs die mee waren ook.
het heeft mij bijzonder pijn gedaan toen ik die mededeling te hooren kreeg en was al in min stemming want ik was gezakt voor mijn spel regel test en dat had ik ook te hooren gekregen 10 minuuten er voor.
de goeroe`s van de commissie der wijzen hadden me dus verzocht om over een maand weer te verschijnnen voor de billetrale commissie der wijzen die een test hebben bedacht waar men de antwoorden zelf niet eens wist en de oooo zooo almachtige compuuuuteeeer zelf niet eens wist hoe de puntentelling moest zijn.

kregen smorgens te hooren tjaaaaaaaa .... we gaan van uit dat als je rond de 50 % zit bent ge geslaagd en
aan het einde van een lange verhaal werd er voorgelezen uit het almachtigge pc zelf en mijne naam was er niet bij en moet weer me melden en eerlijk gezegd heb er geen zin meer in dit gedoe allemaal.
was al erg telleur gesteld in en kreeg te hooren dat patrick er niet meer was.
die avond hebben mijn goede vriend ... je weet wel die van ibasketball.nl en ikke er eentje genomen voor patrick te herdenken en hij heeft ook met hem samen gewerkt en heb mijn frustraties de dag er op in de fitnes centrum hier in me woon plaats op de loop band gebotviert en de rest van de dag op een terras gezeten en gedacht aan patrick.

ik wens tot god dat hij zacht en in vrede rust en wens voor de na bestaanden familie en de vrienden sterkte
met het verwerken van verlies



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten