dinsdag 30 oktober 2012

Leeuwen Zonder Obstakels




Tjaaaaaaaaaaa  .......
zo zie je maar weer dat het hier akelig stil is al een tijdje.
Ook ikke moet er aan gelooven dat ik ook oud en grijzzzzzzzzzzzz 
aan het worden ben en niet altijd op het nieuws kan zitten.

Kan ook maar een ding tegelijk en dus is het kiezen of delen nie waar.
De insiders weten nu waar ik over heb.


Maar waar ik wel jullie wilde lastig vallen was de rolstoel basketball team
van Galatasary Istanbul  ........ Leeuwen Zonder Obstakels  ......
zo worden zij genoemd in Turkije ....

jongsleden weekend wereld kampioen zijn  gewoorden
in Japan en zij heden dag terug zijn in Istanbul en een helden ontvangst
heggen gehad van de fans van de club.

Ik vraag me af wanneer we dit soort taferelen in en op en rond Schiphol mogen
mee maken   ...............













De beelden zijn van de web site van de turkse basketball bond
zie dus   www.tbf.org.tr




Door LuluHoops


Geen opmerkingen:

Een reactie posten