zaterdag 5 oktober 2013

I ....... Feel .... Lietuvos Rytas Vilnius




Als het laat is ... dan slaapt meenigeen ... toch ....
Waar jullie het slot stuk van mij te goed hebben van die eene ticket voor de ballroom
dance voor de groot heden der EuroLeague .

Als ik dan mijn vrije avond gebruik om samen met mijn familie door te brengen .. was ik dus
niet thuis om de finale in Vilnius te zien LIVE  op de Tv.
Waar good old  NTV Sports deze wedstrijd weer integraal uitzend ... kijk ik deze wed. terug
als ik ook deze schrijven met jullie deel.
Geloof me ... het is laat en dan is er toch die drang om deze info met jullie mee te delen
waar dus hobby journalistiek ten top is en zijn recht doet.

Ik kan jullie hoop dingen schrijven ... maar op  mijn gezeik ... staan jullie ook niet op te wachten
toch ...... van daar ook dat ik de stukje tekst van de web site van uleb.com .. ook met jullie
mee deel waar dus de nuttige info over deze wed. in staat.  Mijn dank is  zeer groot
voor de echte journalisten van de uleb.com site.

waaaaaaaa.. is daaa .. echte journalist .......

Wel kan ik jullie vertellen dat het een geweldige wedstrijd was tussen onze zuider buren
Telenet Oostende tegen Lietuvos Rytas .... Vilnius ... waar basketball met pap lepel ingegoten
word als de babytjes geboren worden en de drie punters knallen meteen in de bloed stroomt.
Zo ook de eerste kwart voor Oostende was en er knikkende knieen waren , waar dan ook
in de tweede kwart er geweldige basketball van andere planeet werd gespeeld en Oostende
geweldige dingen deed op het parket.

Dan ook is daar Martynas Gecevicius  met 4 op 9 .... drie punters waar hij 19 punten totaal maakt
en  Renaldas Seibutis  er op los schoot van de parameter en 11 punten totaal had in deze wedstrijd.
Waar was dan Oostende .. nou ... Pierre Antoine Gillet .. die schoot 4 op 5 .. drietjes en had
16 punten totaal en 14 punten totaal van point guard van Oostende .... Andrija Stipanovic  was niet voldoende om Rytas van zege af te houden in hun eigen huis en zo won Rytas in
Siemens Arena met 75 -- 66 van Telenet Oostende en heeft zich dus geplaats in de
Groep D van Turkish Airlines EuroLeague .

Nog maals is me dank groot voor de web site van uleb.com voor de nuttige info en het
stukje hier onder zo dat de fans hier in onze landje ook mee kunnen genieten .


My special thanks for the use off the info from the web site uleb.com
 for my fans .... so do see it your self at .....

www.euroleague.net

Lietuvos Rytas holds off Ostend to return to Euroleague
Lietuvos Rytas Vilnius claimed the last remaining ticket to the 2013-14 Turkish Airlines Euroleague by holding off Belgian champion Telenet Ostend 75-66 in the final of the Qualifying Rounds tournament at Siemens Arena in the Lithuanian capital. Martynas Gecevicius finished a stellar week with a 19-point effort and Juan Palacios added a double-double for Rytas, which joins Panathinaikos Athens, Maccabi Electra Tel Aviv, Laboral Kutxa Vitoria, Crvena Zvezda Telekom Belgrade and Lokomotiv Kuban Krasnodar in Group D of the Euroleague Regular Season. It was an exciting finale to a dramatic week of qualifying games. Ostend struggled in the opening minutes before reeling off 15 unanswered points to take control. Rytas dominated the third quarter and regained the lead. When it seemed all was lost for Ostend, it rallied back to within 4 in the closing minutes, but Rytas stood the test in the final possessions. Palacios finished with 11 points and 13 rebounds, including a game-clinching basket-plus-foul with 37 seconds remaining. Renaldas Seibutis also scored 11 and Eimantas Bendzius added 10. Pierre Antoine Gillet paced Ostend with 16 points and 10 rebounds, Andrija Stipanovic netted 14 and Mateusz Ponitka scored 13 in defeat. Ostend will resume its 




FINAL, Friday, October 4, 2013
Stats
Report/HL
Lietuvos Rytas vs. Telenet Ostend
Read Report   Watch Highlights






Bracket, QR 2013-14





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten