zondag 10 november 2013

Zondag ... Op De Bank Bij LuluHoops



Wat valt er te doen op Zondag middag als je niks te doen hebt ...
Juuuuuuust jaaaaaaaaa .... op de bank zitten en je verlies evalueren van dag er voor.

Ik en mijn jongens van Attacus heren - 2 hadden een lastige uit wed. tegen de koploper
uit de heren hoofdklasse uit Rayon - Zuid tegen JRC  uit Boxtel en dat was gepland
om 12.00h plaatselijke tijd.

Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht ...................
juuuuuuuuust jaaaaaaaaaaa .... wed. spelen op  dwars veld tegelijker tijd met
de mini`s van 12 jaar oud aan de andere dwars veld.
Maar tjaaaaaaaaaa .. daar hadden de mannen van JRC. net zo veel last van als
mijn jongens en toch speelden zij thuis in eigen honk en dat was wel te zien.
Terwijl wij niet lekker in onze vel zitten en JRC. de koploper nu effe niet onze tegenstander is
waar wij makkelijk de punten van moeten halen was het wel zo dat mijn jongens vorige
seizoen wel hier in Boxtel gewonnen  hadden en dus de thuis club extra gemotiveerder was dan
mijn jongens.

Tjaaaaaaaaaaa .. om 12.00h de tipp off .... wat zien wij .... pas om 11.30 h gaat de lichten aan
in den Braken te Boxtel . De rest bespaar ik dan voor jullie.
Welcommmeee ... in de wondere wereld van Heren Hoofdklasse in Rayon - Zuid.

Ik ben trots op mijn jongens ondanks dat we met 23 punten verschil verloren hebben van
de koploper en wij de derde kwart verloren met 23 - 8 ... waar wij de wed. verliezen en wij
de resterende 3 kwarten lekkel mee ballen en de koploper knap lastig maken ......
komen wij niet lekker uit de kleed kamers  waar wij dus zo veel punten achter komen
en tjaaaaaaa .. bij de koploper is de bank breder dan bij mijn jongens die aanvallend
wat meer kunnen brengen .... dan is het erg moeilijk om meer energie te spenderen en krachten
vloeien weg om deze wed. te kantelen.
Zo als eerder gezegd .... de koploper is nog niet de tegenstander waar wij de punten vandaan
moeten sprokellen nu op dit moment.

De voordelen van zoooooooooooooooooo vroeg spelen is dat je de rest van je Zaterdag hebt
om je partner lastig te vallen thuis ............. hmmmmmmmmmmm .... staat zij daar op te
wachten ..... nou .. weet nie ... maar was wel de gelegenheid voor mij om eerste keer dit seizoen
om de nieuwe opzet van dames Ere Div. wedstrijden te gaan kijken en zo was ik
met mijn alter ego ... maat ......... die voor de conqurent  web site schrijft ...... hij pech ....
en met de freeeeeeking zebra der goede vriend die zijn kunstjes moest laten zien
in Katwijk waar de tweede dames team en de eerste dames team van Grasshoppers
thuis speelden en was dus mooie gelegenheid om twee wed. achter elkaar te zien in
de DWBL.

De eerste wed.  vroeg in den avond was eigenlijk twee teams die gelijk waardig waren in mijn
ogen en dat was Grasshoppers dames -2 tegen Almonte.
Waar ik en mijn goede vriend en conqurent  samen deze wed. gade slagen zien wij dat Almonte
minder begint in de wed. en langzamer hand warmer word en betere opties neemt in deze wed.
waar de climax was de derde kwart waar Almonte 9 punten voor sprong behoud en
aan de kant van Grasshoppers dames - 2  de opties verkeerd vallen en zij maar niet terug komen
in deze wed. Is het dat de coach .... misschien meer had moeten doen ?????

Weet niet .. ik stond aan de over kant aan de verkeerde zij lijn en keek met andere oog naar
deze wed. Vroeg op den dag had ik mijn kunstjes laten zien als coach zijnde en heb
verloren van de koploper en wat ik nu hier zag dat de team heeft gewonnen  die minder
balverlies leed en iestje pietsje meer de bal verdeelde onderling en elkaar de bal gunde
en dus meer als team speelde en dus won Almonte deze wed. met  51 - 41  hier in
Katwijk Aan Zee van de Sprinkhaanen  ...... of deze twee ploegen de dames ere div.
waardig zijn  .... weet niet te zeggen ... aan beide kanten zijn jonge meiden aan het spelen
waar de clubs verschillende insteek hebben wat betreft de dames basketball naar de
toekomst toe.

Wat ik wel hoor en las op de web sites ... is dat dit een verkeerde opzet was en de uitslagen
monsters was en weg gegooid geld was.
Ik wilde dit met eigen oog zien en kijken wat er van waard was en mijn mening was dat
de dames promo div. team`s niet hun achterste kies lieten zien van ... ach ... over twee maanden
gaan we schifting maken en zorgen dat we geen blessures oplopen en heel blijven en
ach ........ die wed. tegen de ere div. clubs .. die winnen we nooit.

Klets verhaal  ........ larie koek .......... niet zeiken ..... dat is mijn taak .....

Zeiken dat doe ik wel.
 De team`s als Apollo ...... US  ....... Cangeroes ..... DAS ..... Groen Uilen
en ook zeker Jolly Jumpers .....  dat zijn nou de teams die meer moeten brengen en
kunnen brengen.

Wat ik zag ........... de tweede wed. in Katwijk in de wedstrijd tussen Grasshoppers dames - 1
tegen Green Eagles ... dat de meiden van de nieuwe promoven dus die meteen door
moest stromen naar de dames  ere div. dat zij in de eerste kwart tegen Grasshoppers dames -1
veeeeeeeeel ontzag hadden van ...... waaaaaauwww ... we spelen tegen dames ere div. team
te veel laten imponeren.
De presss van Katwijk van de team van coach Boom ..... dat was wel vel ..... en Roos Jordaans
van Green Eagles .. die moest het alleen oplossen en dribbellend .... nou
je hoeft geen BT- 6778999999998  diploma te hebben om te weten dat je wat je tegen
 pressss moet doen ..... juuuuuust  jaaaaaaaa .. paasend oplossen en je center in het
midden cirkel zetten.

Dat deden de dames van Green Eagles dan ook 3 x ............ en niet meer in de eerste kwart
en die 3 keer met paasss ... paaasss .... en paaassss .. waren zij aan de andere kant onder
de bord van Katwijk ...... dat zij de bal niet in het netje konden kregen was dat het wed. ritme
en hoog tempo ... waar  juist ja .. dan komt dus de ervaring om de hoek kijken en twee
klassen hoger spelen om de hoek kijken.

Ik ben dan ook na de eerste kwart naar de gereserveerde  Sky Boxx  gegaan die voor mij was
gereserveerd door het bestuur van clubje uit Katwijk Aan Zee en met heeeeeeeeeeerlijke
bok bier en met bitterballen ... waar de Vrijdag Middag Borrel word smaakelijk verorbert
door de conqurent van onze site ..... die wilde ik ook mee proeven , maar dan op
Zaterdag avond in  Katwijk Aan Zee in den heerlijke kantine en geweldige mensen daar achter de bar
bij deze geweldige clubje en de prijzen daar ..............   goed zijn om meer te genieten daar.

In den Sky Boxx ... was reuze gezellie en de verhalen en de adrealine aan de andere kant van den
landen die LIVE ..  door de .. whattsssszzzzz   ...... aaaaappppp werd gevoerd  was geeeeeeeeeeweldig
om LIVE te volgen en getuige van te zijn.

Volgens mij dwaal ik af nie waar ..... komt het nou van de lekkel bok biertjeeee of de aanweezige
persoon ( en ) die ook mee genieten in den Sky Boxx .

Wat  ik het wel wil vertellen dat de dames promo teams niet 100 % hun inzetten om ...... lijkt mij
dat te weten dat toch over twee maanden schifting komt . Ik ben heilig van overtuigd
dat met meer wil en meer geloof ... dat er wel team`s zijn die het verschil kunnen  maken
maar hier praten we over ..... harde realiteit van werken en privee ... en beschikbare midellen
dan zie je het verschil nie waar. Waar de basketballend Nederland getuige was in Landsmeer
dat US. daar won van ProBuild Lions .... waar dus ex Lions bij US. speelden en meer
energie in wilden spenderen dan normaal en we waren getuige van een bijzondere uitslag
waar US. won van Lions met  78 - 70.
In Katwijk ......
was de verlossing daar en won De Wit - Grasshoppers 1 van Green Eagles met 89 - 36
bijzonder was dat ik de coach van Green Eagles met een bijzonder mooie Green .... sneakers
zag rondlopen. Ik vond het kunst en ook Kitsch ...... en wilde de sneakers ruilen met
mijn zondag stappers . Misschien een volgende keer dan maar.

Dan ga ik maar nog een keer draaien hier op de bank bij LuluHoops en genieten
van Zondag bij mij op de bank.


Door LuluHoops


Geen opmerkingen:

Een reactie posten