maandag 3 februari 2014

Kwalificatie ... EuroBasket 2015 ...... Men




Soms is het nieuws pijl snel dan ik zelf  niet kan tegen houden en .. zo als
guru der natie der perss .. Jacob Bergsma  .... ben ik niet slim genoeg om
alle data`s te onthouden om ....... toch ... dan zou ik zeggen ..
ga een trip maken op de web site van der guru.

Maar heden middag was de loting voor de kwalificatie wedstrijden voor onze
Oranje mannen onder de bezielende leiding van bonds coache`s Toon van Helfteren en
Sam Jones.
Hier onder het al gehele resultaat van uit Barcelona van heden middag.
Waar aller eerste  thuis wed. van onze Oranje mannen ... zo als ook eerlijk besloten werd ..
word dan gespeeld in Martini Plaza in Groningen.
Voor de resterende 2 thuis wedstrijden in deze cyclus ....is er nog geen oordeel gepeld door
de bobo`s der natie.
Ik hoop niet zo ver weg als Gruuuuuuuningen. Immers .... gaat er niks boven ... toch ....

Mijn column van een onder ..... had ik al vast het speel datum`s weer gegeven  waar ik denk dat
Oranje mannen in een geweldige Groep is ingedeeld waar wij zekers ... van uit eigen kracht en
zekers zonder al de gedoe er om heen ... wel of nietes .. paspoort en zooo .....
zich zekers te weten kan spelen voor de eerste plek.
De druk is nu hoog .. na wat wij net gemist hebben waar wij rond de tafel .. door slimme fiba
bobo`s en ijzing wekkende ... coold bloedige ..... hmmmmmmm ..... laat maar ...
wij hebben op het parket laten zien wat wij konden en dat weer op pakken en door gaan en dat geeft
geweldige booooooooooost ... van deze kant uit en hoop dat coach Van Helfteren en Jones dat
ook voelen hoop ik en wens  onze Oranje mannen  succes tegen ... Montenegro .... Israël en Bulgarije
in de Groep B.

Onder staande info is van de web site van fibaeurope. com
waar voor mijn dank.

Our thanks for the use of the info from the web site of
www.fibaeurope.com




GROUP AGROUP BGROUP CGROUP DGROUP EGROUP FGROUP G
Bosnia and HerzegovinaMontenegroGermanyBelgiumCzech R.LatviaItaly
Great BritainIsraelPolandFYR of MacedoniaGeorgiaSwedenRussia
IcelandBulgariaAustriaBelarusPortugalSlovakiaSwitzerland
NetherlandsLuxembourgDenmarkHungaryRomania




Door LuluHoops.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten