zondag 16 februari 2014

Kikeee ... Boeeeeeeeeee .......



Soms zijn er van die dagen ... dat je toch zegt ... ja ik doe het...
Soms zijn er van die dagen ... dat je toch zegt .... ja ik doe het toch ...
Soms zijn er van die dagen ... dat je toch zegt .... jaaaaaaa ik  doe het toch maar ....
Soms zijn er van die dagen ... dat je  toch zegt ... jaaaa ik doe het toch al kost het meer tijd 
Toch ....

Als de freeking zebra her en der in den lande zijn wapperende grijze haar doos met de bakke baarden
uur in de wind wapperen  ... en de plaatselijke derby ... word verlengt met een extra over time
maar dan toch in den laatste daying secondes .... maar met 2 punten verschil het ... verschil dan
op het bord verschijnt ... war de voetball amateurs ... dringend vragen om ... heeey .. rot op met die oranje bal .... het is al lang 19.00h geweest ... ik wil laten zien aan der guru der natie .... die om de hoek woont ...
 hoe veel panna`s ik kan maken met mijn Barcelona shirt aan en Nik ....... eeehhh .. is dit dan sluip reclame .
Nou ik word er niet voor betaald ... dus .... ga ik maar terug naar het essentie van verhaal.

Het was dan ook dat in Katwijk Aan Zee ..... de treffen tussen Katwijk en Den Helder
waar een week er voor ervaring rond spookte en Den Helder won.
Voor mij was het ook bijzonder om Francis Donders weer zag dartelen op het parket.
Het was geweldig  om te zien om Francis weer op onze parket weer terug was. Niet alleen Francis
maar Tirza Pentury ook en ik had gehoopt dat Marloes Roetgerink ook te zien dartelen op het parket.
Helaas begreep ik later dat zij te veel last had van de blessure en niet mee deed.

Wat mis ik dan in dit verhaal ...  .. de wedstrijd verslag ... nou die krijg je niet van mij.
Ga weg .. en was maar dan ook effe komen rijden naar Katwijk ... maar ach ... die verslag .. zou zeggen
surf naar de  web site van onze conqerent ..... daar staat een mooie verslag ... maar als je dat niet voldoende vind ... dan kan ik je zeggen .... wacht op het verslag van onze bonds coach.

Ik zag onze bonds coach op de tribune .... en is daar gespot .... kikeeeee boeeeeeeeee  ....
wie niet weg is gezien ... kiekeee boeeee ...  onze bonds coach was in bijzondere gesprek met de plaatselijke .. bijzondere coach ... Rickyyy Deeeeee .... eeehh .. coach Driessen .. dus ....
op  het vraag ... Waar Was De Bonds Coach  ... is al beantwoord.

Weet niet wat onze bonds coach en coach Driessen gezien hebben ..... ik denk dat zij niet over het feit heen gaan dat de stijgende performance .... duur woord ... stijgende inzet en toooomelooze .. strijd van
Sonja Kuijt  ... heen kan en zij liet 7 x drie punters noteren  in deze wedstrijd en waar van 5 x
op rij achter elkaar zonder te missen. Die waren curuciaal  op het momenten in deze wed. dat het voorsprong meer werd en Den Helder verzet gebroken werd.

Ikeee denkeee ... bonds coach kan niet om Sonja heen als zij zo geweldig staat te schieten en te verdedigen
dat zij op die plek 2 .. of de plek van de Off Guard ... dat zij daar zeker een plek in onze Oranje
verdient.
Tjaaaaaaaaa ..... om lang verhaal kort te houden  .. ik had korte intermezoo met Sonja na de wedstrijd en ook met de winnende coach Ivo  Boom.




LuluHoops -- Sonja ..... van harte gefeliciteerd met deze winst thuis. had jij het verwacht
Sonja -- wel .. eehh ....wij moesten wedstrijden thuis winnen nu .. eehh .... wij hadden best veel punten verloren in de voorgaande wedstrijden en deze moesten wij winnen om aansluiting te houden naar boven
waar wij met zijn alle voor wilden vechten met zijn alle en dat is nu het resultaat.
LuluHoops -- was de inzet van de laatste weken van jullie kant ....was dat doorslag gevend in deze wedstrijd volgens jou
Sonja -- nu wij spelen met inzet  en zonder te denken aan het eind resultaat .... spelen wij veel vrijer en
keeeei hard werken in de verdediging denk wel dat dit wel doorslag gevend is in deze laatste overwinning.
LuluHoops -- een woord ... weeeeeeeeergaloooossss ... was jij om naar te kijken met je 5 x drie punters achter elkaar raak ..... ( Red. uit eindelijk had zij 7 x drie punters raak en zij had 23 punten totaal .. dank voor de info ibasketball site ) eeehhh .. vond jij dat ook dat je weeeeeeeeergaloos speelde
Sonja -- wahahaahah .... eeehhehehh  ....( Red. geweldige glimlach had zij op haar gezicht ) was dat zo dan ... wahahhaah .. weet het niet ...
LuluHoops -- ballen van ver in flikkeren .. moet dat je kracht zijn dan
Sonja -- was wel lekker dat de ballen in gingen ... moet wel mijn kracht zijn ja ... en deze keer gingen de ballen wel er in en dat was leeeeeeekellll .... wahahahhh
LuluHoops -- is dit dan jou signaal naar de bonds coach toe .. die op de tribune zat te kijken .. van
u kunt op de plek 2 niet om mij heen ... als ik zo scherp blijf schieten ...
Sonja -- wahaha......eeehhh .... wahahhahh eeuuuhh .. (Red.  al weer geweldig en mooie 
glimlach en mooie glinstering in haar ogen .. waar zij niet durft te antwoorden )
LuluHoops -- nooooouuuuww .. als jij zo blijft presteren en jij flikkert die ballen van ver in ... dan denk ik wel dat de bonds coach niet om jou heen kan ... toch .... en laat  de Rusinnen  maar bibberen .. toch
Sonja -- eeehhhh ik speel voor mijn team en is de ene week ben ik die ballen in flikkert en de andere week is het iemand  anders die dat doet en dat laat zien dat wij een team zijn ...
LuluHoops --- jij bent bescheiden Sonja ... ( Red. .. je bescheidenheid siert je Sonja ) Ik heb van je genoten en nog maals gefeliciteerd en dank je voor je tijd voor onze site
Sonja -- Graag gedaan



LuluHoops -- eehh u ook coach Boom .. van harte gefeliciteerd met deze overwinning
Coach Boom -- ja dank je wel.
LuluHoops -- afgezien van het verlies vorige week .. zit u met uw team in the flowww ... had u deze overwinning verwacht hier in uw eigen huis .. eehh .. was u klaar voor deze winst
Coach Boom -- wij waren er klaar voor ja en deze winst was wel die wij moesten pakken om mee te doen met de plekken naar boven die recht geven op .. prijzen. als wij heden avond niet gewonnen hadden
was het eigenlijk het seizoen wel over geweest en nu ..... nu leven wij nog en dat was wel belangrijk.
LuluHoops -- uw antwoord is kort en bondig coach.vertel waar de kracht aan lag dat u begin 2รจ kwart
pats boemm ... er over heen gingen in deze wedstrijd
Coach Boom -- wij spelden ook zone .. gaven ook vrije schoten weg ... zij schoten ook veel raak in de eerste periode en in de tweede periode zijn we naar men to men hele veld gegaan dan zie wij dat zij beetje uit ritme vandaan komen in hun aanval ... Francis .. zie je veel dribbelen .. Maaike komt niet meer terug in de hele wedstrijd ... dan zie je daar het verschil en dat hebben wij in de tweede helft gewoon vol gehouden en
dan zien wij dat Den Helder daar toch moeilijk mee om kunnen gaan.
LuluHoops -- hoe verklaart u .. als Marlous niet bij u in het veld staat en Den helder eigenlijk lengte overwicht heeft dan op het veld .. dat uw team dan klein is op het veld ... dan toch druk naar voren kan geven
Coach Boom -- ik denk dat wij gezien de stats ... de betere verdedigende team zijn in DWBL. op papier.
wij geven zo rond de 50  a ... 60 punten weg aan onze tegenstanders ..... kijk .. wij werken kei hard met onze meiden en die klein zijn qua lengte krijgen wel fouten tegen als we switchen   Inze of Fleur
als zij tegen over een center staan waar een mis match is .... maar daar in doen zij wel goede job in denk ik dan wat ons daar in wel onder scheid denk ik.
LuluHoops -- ik heb erggg . genooten van Sonja op de tribune  ... weeeeeeeergaloooooos ...... u
ook hoop ik ....
Coach Boom -- yepp ... Sonja speelt goed ... laatste weken speelt Sonja geweldig. ik vind dat zij goed verdedigd  en wij werken kei hard met haar op de trainingen op de schoten .... kijk waar je staat .. kijk hoe de stand van je voeten zijn ... hoe de stand van je handen zijn ... zeg tegen haar blijf schieten en nu vallen ze
en dat is geweldig om dat te zien en dat geeft ook haar vertrouwen ... mooie om te zien ja.
LuluHoops -- ik heb haar de vraag gesteld .... als zij zo blijft schieten .... dat de bonds coach .... niet
om haar heen kunt op de plek 2 in Oranje ... bent .... u ook met mij eens
Coach Boom -- ik vind dat zij heel goed kan schieten .. zij kan  grote stappen  maken  ... denk ook wel dat zij goede  2 in Oranje kan zijn .. maar of er niet om har heen kunnen ... is wel weer groot woord ... maar ik zou leuk vinden als zij mee kan trainen en dat voor haar eigen ontwikkeling .. dat zij goed bezig is en denk ook wel dat zij het wel verdient om te laten zien van .. hey ... hier ben ik ..... en hoop dat zij volgende week ook die ballen in flikkert toch ....
LuluHoops -- ikke denken coach .... u bent ook bescheiden .... dank u wel voor uw tijd voor onze site
Coach Boom -- graag gedaan





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten