zondag 20 december 2009

Na Borrel

Zo als jullie het weten was er op zaterdag avond 19 December de finale
van de Final Four dames eere divisie in landsmeer.
Ik was er ook van de partij en zag daar een geweldigge wedstrijd op vecht lust en energie en
strijd daar in de kolkende arena der gladiatoren.

zag daar twee teams die voor de tweede prijs van het seizoen strijden en er kon maar een winnaar zijn en dat was wel de thuis club Probuild Lions Landsmeer.
het was erg geeeeezellie daar in de time out cafe en zag dat dr. dre .... the hazes gezongen werd door de winnende coach laki lakner was dus de tijd om naar huis terug te rijden in de sneeuw strom onderweg.

ik heb wat problemen technische aard om de gemaakte verslag van de finale hier op de
site te zetten ... rustig maar ... komt goed.
julie weten ikke was blond , maar nu oud en grijs aan het woorden en digi snelweg en ikke
dat is twee combinatie die niet vaak snel is ..... zuchtt .... zuchtt...
maar wel al vast hier onder de relaas dat ik maakte na de wedstrijd met coach laki lakner en twee tal speeslters, dat heet dus in vak termen na borellen.

LuluHoops - dat marloes er niet mee deed aan helderse kant , zag u dat als een plus punt voor je team
coach Lakner - nee ik vind niet leuk dat ze niet aanweezig was en weet dus ook niet waarom ze er niet bij was .... ( luluhoops ... als ik de info mag geloven in de balden die we kregen ... ze is op vakantie ) ... tjaaaa..al was ze ook aanweezig hadden we nu ook met 35 punten verschil gewonnen . je weet dat je de top speelt waar dan ook ter wereld dan moet je er aanweezig zijn vind ik.

LuluHoops - de tweede prijs van het seizoen ... bent u daar blij mee
coach Lakner - natuurlijk ben ik dat .kijk dit is vooral voor onze supporters en onze staf en natuurlijk voor onze sponsers erg leuk dat dit lukt. voor ons is alles belangerijk en daar voor trainnin we 5 x per week en is elke prijs belangerijk om te halen het is voor loosers om te zeggen er is iets niet belangerijk .... alles is in de weer om die prijzen te pakken die te vergeven zijn
er zijn er 4 te vergeven dit jaar en dus gaan we er voor om de alle 4 te pakken.

LuluHoops- ik zeg dat dit een tussen compettitie was en de echte begint in den nieuwe jaar
bent u er klaar voor denk u
coach Lakner - tjaaaaaaa ... echt klaar ben je pas in ergens in april na de play offs dus.
moet kloppen alles en er is heel wat te doen en dat zagen jullie ook vandaag.
er kan alles gebeuren in een wedstrijd er kloppen hoop niet en dat ziet men.
deze rust komt goed uit moet ik wel eerlijk toe geven . de laatste drie wedstrijden waren niet denderend zo als dat was toen we deze competitie gebonnen.

LuluHoops - ik genoot van kati `s spel van af de kant ... ehh u ook
coach Lakner - offensive .... geweldiggg , maar verdeidegend .. ehhh ... zeg maar alle punten die ze maakte kreeg ze ook tegen dus , maar ze kan het wel en heeft dat ook laten zien , maar vandaag in die malese van de verdeidiging van onze team ging ze wel mee.
eerst hard werken en daarna leuke dingen doen. ze is een aardig meisje en ze kan dus heel erg goed scooren.
LuluHoops - nog maals gefeliciteert met uw overwinning en dank u wel voor je tijd voor deze site.
coach Lakner - dank je wel en graag gedaan.


LuluHoops - gefeliciteert kati met het overwinning en kampioenschap en 37 punten gescoort
hoe voel je je nu
Kati - i feel greate ... geeeeeweldig dus .de eerste keer dat je wint is leuk , maar hier en voor onze supporters dit winnen is erg leuk.

LuluHoops - die 37 punten is dat personlijke hoogste scoore voor jou
Kati - yeaaa ... i think sure it is ... met een mooie glim lach zegt ze dit .... eeehh kijk ik kan het dus niet zonder mijn team genooten. goed gewerkt en mij die mogelijkheid geboden alle speelsters in mijn team ook af en toe and one ... dus score plus bonus te maken en zo kom je rap op 37 punten en is dus life time high zou je kunnen zeggen.

LuluHoops- het leek van af te kant dat jullie vrije spel hadden onder de borden van wege dat marloes aan den helder kant niet aanweezig was , was dat zo gemakkelijk ook voor jullie
Kati - neeeeuu .. zo gemakkelijk was het niet en zal nooit zijn denk ik. zo als je ok weet waren we down by one at half time .... bedoel dus .. dat we naar de kleedkamers gingen een punt achter stonden. we got to light it up en get mommentum ... en dat deden we ook , als je ziet dat den helder de geheel eerste helft goed bij blijft is lastig die mommentum op te pakken en het licht in dusternis te zien en er van door te gaan met licht snelheid en deze overwinning binnen te slepen voor onze supporters en onze fans.

LuluHops - als ik zeg dat dit maar de eerste helft van de competitie was en de echte straks in nieuwe jaar begint. zijn jullie er klaar voor
Kati- there is some little kinks to be work out ... zeg maar dat we er nog niet zijn en klaar moeten zijn om de kink in de kabels glad te strijken en dan zijn we er klaar voor voor de echte werk.
maar als we kunnen toonen dat we twee helften achter elkaar kunne spelen , de eerste helft speelden we niet goed , dan pas kan je zeggen dat we klaar voor zijn.

LuluHoops - tot dus ver twee prijzen binnen gehaald ... two more to go .. gaan jullie ook voor de resterende twee prijzen ...
Kati - yeppp .. yess yesss

LuluHoops - is dat een staetment ...
Kati - yesss of course ... kijk onze coach zei dat we er voor gaan en dat we de eerste club zullen zijn in de historie van de eere divisie dames basketball die alle vier prijzen binne haalt.
yesss we can .......
LuluHoops - dank je wel voor je tijd voor deze site en gefeliciteert nog maals
Kati - ok. graag gedaan.


LuluHoops - aller eerst molly van harte gefeliciteert met behalen van de final four competitie en je gedachtens zo na de wedstrijd
Molly - erg veel mixed emotions .... beetje lastig te zeggen wat ik nu voel. not paleyed verry well
maar wel goed genoeg om deze wedstrijd te winnen. de eerste helft was niet goed , matig en kicked off ... razend van start gegaan na de rust en de overwinning binnen gehaald.
als je na gaat de finale van voorige jaar hoe we toen speelden en hoe we nu speelden ... is het wereld van verschil . het verschil tussen de team van voorige jaar en dit jaar is erg veel en we speelden zo als niemand van ons kon winnen . ... the compettens .. wat de ervaring en de groei van deze team is groot geworden sinds voorige jaar.

LuluHoops - je als capten van de team die de strijd voor gaat op het parket , hoe was het om te zien om kati te zien spelen en 37 punten maken.
Molly - she is so fenomenal and competitif and she hates to loose ..... als dat je drijf veer is en je werkt kei hard en je geeft nooit op dan is het een genot om kati zien rond hupellen op het parket.
ze ging die strijd voor om te winnen en ze is sneller dan ik en haar vizier is iets scherper dan die van mij ook al ben ik de capten en doet me goed om samen met haar hard te werken en de overwinning binnen te slepen omdat ze haar nek heeft uitgestoken ook voor mij zeg ik .. she stept up big time.

LuluHoops - ook voor jou die vraag van de eerste helft van de competitie is afgelopen en de echte begint in nieuwe jaar , klaar voor
Molly - ben wel erg gespannen ... bedoel wel klaar voor om de echte competitie in te gaan. als ik zeg dat deze eerste helft van de competitie niet zo denderend was ben ik toch nog nieuweschierig om de andere ploegen te zien en tegen te spelen.
je weet dat we de helft van de teams niet gezien hebben en niet tegen gespeeld hebben.
beetje mixed gevoelens van kom maar op we zijn de winaar van de eerste helft van de competitie en aan de andere kant beetje zeenuwachtig dat we de andere helft van de teams nog tegen krijgen.

LuluHoops - tot dus ver twee prijzen .. nog twee te gaan ...
Molly - yess we can ... we hadden onze doelen voor het egin van het geheele seizoen al vastgesteld dus twee behaald daar van en onze club probuild en coach laki pushes ons zo ver om dat te realiseren en ze doen ook alles om ons in watten te leggen on die prijzen binnen te halen.
we zijn zo ver dat we geduchte tegenstander zijn voor iedereen niet makkelijk over ons denkt en we zijn er klaar voor om die dubbel dubbel te behalen , kom maar op.

LuluHoops - dank je wel voor je tijd voor deze site en gefeliciteert
Molly - graag gedaan


Door LuluHoops

1 opmerking:

  1. Hi! My name is Emilia and Iam from sweden! I wonder if you have the number or email adress to a holland basketball referee named Sybren John ?

    you can answer me at this email adress : emiliawahlgren@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen