maandag 1 februari 2010

Redactioneel

tjaaaaaaaaa .....
lang geleden dat ik wat kon schrijven.
maar ik had beloofd wat te gaan doen en als alles doet zo als het moet doen ....
dan geen problemen.
Maar ach .... word ook oud en grijs en ben niet blond meer om hoop dingen tegelijk te doen
was vroeger ,maar nu niet meer.

had effe geen tijd om me blog site leesbaar te houden
kwam hoop dingen tegelijk , maar ach ..........
houd je wel beezig nie waar.

hier onder kan je weer gaan genieten van de wedstrijd van jl. zaterdag 30 Jan.
in Leiderdorp en me dank is erg groot aan Arjan die me van input heeft verzorgt.
zo als jullie ook kunnne lezen staat deze site voor iedereen open.

De belevenissen van die bonte verzameling die naar Lund gingen , het vervolg staat er weer op ,
kan je weer lezen hoe het was daar.

Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten