maandag 14 juni 2010

Zomer In De Bol

Ach het is genoeg geweest nie waar
kom maar op met die zomer.
zomer vol met lekker zon zee en lekkel biertjeeeee ...
of toch niet ... zeggen jullie het maar.

het is tijdje terug dat ik me alter ego tevreden stelde via deze site
zo dat ik jullie lastig kon vallen met mijn zin ( volle/loze ) geklets
maar moet wel coach laki lakner en natuurlijk Pro Build Lions Landsmeer
feliciteren met behalen van de kampioenschap.
geweldig om te zien dat toch clean sweeeeep is geworden.
wie had dat nou gedacht. terwijl bij den helder anders gedacht werd

Ik kon helaas helemaal niks zien van deze bijzondere strijd tussen deze rivalen .moest prioriteiten stellen nie waar.
ik kan me niet in tweeeen delen zo dat ik en bij de finales kon zijn en ook me lievelings hobbytje ook kunnen uitvoeren en die woog zwaarder
al zag ik dank zij de web tv van de prob build lions landsmeer op het site van de powerforward.nl
de intervieusw voor en na de wedstrijden en samen vattinkjes van de leuke wedstrijden. jongens me dank is groot en kost me dat twee koude pilskes nie waar.

Ach ... ge doet ge best en ge loopt ge schompesss om te kunnen rennen als gek tussen twee pilonekkessss die dan 20 m. van elkaar af liggen en is dan uit eindelijk zo een vinkje wel een groene vinkje van ...
geschikt .... dus je mag voorloopige ge ding doen en dan ziet ge niemand
die je van afstand mag gaan bekijken tot dat ge weer moet ...

je weet wel dat dingetje tussen de twee pilonekkes en tjaaaaaaaa
dan zak je door het ijs omdat ge geen flikker gedaan hebt van af de eerste momment en dan bent ge niet meer geschikt voor en mag ge ge hobby
tusen de jonge grut gaan beoefennen.
is dan veel gezegd dat ik dan andere prioriteiten stel dan die van onze goeroe`s en zo bent ge oud en grijs aan het woorden en mag jong grut het over nemen en is coach van veen daar absoluut niet blij mee
maar ach ..... hoe anders moet men het leren
of was of is de finale reeks van de compettite in een land niet de plek om
te experimenteren om te kijken of jon grut er klaar voor is.

ik zeg altijd doet het maar en als ze door het ijs niet zakken
dan leren ze het niet ... of ben ik nu te veel aan het zeiken
zal te maken hebben nog maals dat ik oud en grijs aan het woorden ben
owwww wacht ..... dat ben ik al nie waar.
blijk baar begint het seizoen na eerste week van januari en daar voor telt dus niet en zo eindigt ge kleurloos onder aan het lijstje met nul
punten en bent dus de lantaarn draager.

In september staan we er weer en kan ik weer laten zien of ik het nog niet verleerd heb om te kunnen renne als een gek tussen twee pilonekkes
die dan weer 20 m. van elkaar af liggen of dan kijken of men wel het fatsoen kunnen nemen om een keertje maar naar mijn grijze bakke baarden kunnen gaan kijken.
word weer tijd dat ik blonde haaren weer terug krijg.

ach moet niet zeiken ... ga lekkel op vakantie en maak plaats voor jong grut ge hebt ge tijd al lang gehad en is mooi geweest.
basketball heeft meer mooiere dingen dan als freeking zebra rond huppellen rond die velden.


Door LuluHoops

1 opmerking: