zondag 8 augustus 2010

Gedachtes Van Een Freeking Zebra

Hoe lang is het ook al weer gelden dat ik jullie lastig viel met mijn zin volle ( loze )
geklets... tjaaa... ik had zomer in de bol zo als jullie het lazen
hier onder.ben nog een jaartje oud en grijs gewoorden en is het uit met het pret en moet ge over paar weken weer gaan flammen tussen twee pilonekkes die dan 20m. van elkaar liggen en
kijken de goeroe`s of ik het lijntje wel aan raak ja of de neen.

hebben ze niks anders doen dan dat vraag ik me af of maakt dat of je een goede freeking zebra bent die dan het hoogste mag acteren in een zo grijs shirtje.
in die zomer in den bol heb ik veel dingen gezien, immers de insiders onder ons weten waar ik me beezig hebt gehouden en vind het ook dat ik een deel uitgemaakt heb dat onze meiden U18 heden avond dat ik deze stukje schrijf ... lees op zondag den 8 Aug. 2010 , de finale speelt in en tegen Roemenie. coache`s remi en ria .... eehhh solly coaches de wit en broring
was me waar genoegen om met jullie samen rond te trekken in een busje samen met the cappitein Piet.
maar natuurlijk moet ik simon niet vergeten waar deze jonge god alles doet
om deze staf en de meiden dit optimaal waar gemaakt hebben.

waar heb ik nou in hemels naam over. gezwets en dit willen jullie niet lezen en wat interesseert jullie nou dit .... denk ik .. jullie denken.
tjaaaaaaaa .... ben ik nou helderziend of zoo .. nou nee .
voor dat loop ik al te lang in deze basketball wereldje rond.
ge weet basketball is een kleine familie zo als die jeug sentiment van wel eer die we op elke zondag avond zagen op de tv. de befaamde familie charles ingals en the great familie.
waar dit nog steeds herhaald wordt op de tv bij de omroep eo.
ach tjaa ... voor de slimmerikken onder ons die het jeug sentiment .. de naam weten van deze wereld befaamde serie ....
is er de prijs een avondje daten met de onder getekende.

waar bestaat die date er uit .... nou kleine hint ...
lekkel veel eten en lekkel drinken en denk hier bij aan Antwerpen.

tot zo ver de prijs vraag en tot orde der gezwets nie waar.
natuurlijk moet ook mijn dank uit gaan aan de twee bijzondere jongens van
opnze geliefde basketballbond en met name het kleine bij kantoortje van de bond .. de basketball units gedeelte. martin die de boel op rails heeft gezet en aan de nieuw komer om zijn eerste vuurdoop te realiseren danny er aan vastgekoppelt.
en tjaaa omdat danny er nieuw was heeft martin mij gevraagd om te helpen deze jongen niet al te veel stress te bezorgen en het helpt ook denk ik dat ik de taal vloeind spreek.
zo zie je maar weer dat het niet voor niets is geweest en WE ... zeg ik dan .. we zitten in de finale met onze meiden U18 team en nu ook die beker mee nemen zeg ik ook.
geweldig nu te zien al die reaktie op de ander sites die we allen lezen dat bij de dames kant eindelijk we de vruchten plukken.
kijk maar naar de lijst aub. we zitten met de U16 ... 18 nu ..20 ... en de dames spelen nu op dit tijd stip als ik nog maals deze gezwest schrijf de tweede wed. op de hoogste niveau dames die er bestaat hier in den Europa.
Coach van veen zei tegen mij in Almere dat we trecht verloren voorigeweek in Lithouwen en afgedroogd zijn daar en het kwam door dat we kwaliteit te kort kwamen, nou daar in kan ik hem wel beetje gelijk geven maar
eigenwijs als ik ben zeg ik dan ook die kwaliteit hebben we ook hier in nederland , maar geduld is een schoone zaak en als we met de clubs hier in nederland niet europa cup spelen , zullen we nooit met de dames dat niveau bereiken die lithouwen wel hebben of italie of spanje.
dat is het hele eiren eten coac van veen dat weet u ook maar het geld nie waar. ik zeg dan nog een keer als eigenwijs als ik ben geld crereeren door wat minder uit te geven aan wat te veel amerikannen en als onze geliefde bond dan ook met de comerciele tv. stations in zee gaat is misschien daar veel meer geld te behalen nie waar en niet wachten dat nos. komt en maar 10 secondes maar uit zent s`avonds na 23.00 uur.
vertel mij aub. nu op zondag dat ik deze gezwets schrijf op al de 12 tv. kanaalen te zien die we hebben in nederland. en wat zendien die uit tussen 12.0 uur in de middag en 18.00 uur in den avond.
nou ... herhalingen van the great famillie charles ingals en teken films
er kan hendig een basketball wed. om 15.00 uur op een van de jeugd zenders op tv vind ik.
ach ik klets maar weer raak nie waar.

Dat kan ik helaas niet van de mannen zeggen .......zucht
ik was in Almere om te zien hoe er werd gespeeld tegen een nietig landje die wel heel veel dollar`s biljetten hebben en die heel veel uit geven aan basketball. ik heb het over zuid - cyprus.
hmmmmmmmm .. beetje politiek nie waar , maar het is zo. neem dat van mij aan.
waar ze dus bakken vol dollar biljetten hebben in die havens waar ze veel van de rijke rederijen hebben. die waren dus te gast in almere giesteren avond om voor de mannen oranje sellektie van coach keddar te plezieren.
weet niet wat jullie gehoort hadden , maar ik zag de eerste 8 min. van de wed. geen oranje die imponeerde en die cyprioten hadden het voorsprong en ik zag op het bord 8 - 0 voor cyprus.
mijn hemel die cypriooten kwamen het veld op van het is bij ons 28 graden en we hebben staan te bibberen in Amsterdam de geheel dag en we zijn ook langs de wallen geweest .... ge weet wel die lampjes die rood gloeien
dag en nacht en wat blonds achter het raam naar je toe .. smillen ...
kom eens .. schatje van me ... ik wil je dollar`s hebben ....

ehhh ..... misschien dat er wat jeugdigge basketball liefhebbers die mijn gezwets ook per ongeluk lezen ... solly voor me uitspraak,
maar als jullie straksjes groot zijn ... weten jullie wat ik daar mee bedoel en vraag nou niet aan je ma .. vooral en zekers niet aan je pa
wat de wallen betekennen en wat de rooie lampjes betekenen.

zij kunnen jullie nu geen zinnige antwoord geven , maar als je starksjes in de bovenbouw zit op je school en je gaat op schoolreisjes en jullie willen naar het hoofdstad der natie .. nou dan moet je effe langs de wallen lopen.
het is cultuur goed daar en er gaat een wereld voor je ogen open.
zucht ... ik zeg nu dit wel , maar ik ben er nog nooit geweest realiseer ik me nu. dit is geen gezwets nu echt waar. woon al zo lang hier en ben een oud en grijze duif aan het woorden, helaas maar waar.

tot zo ver het cultuur gedeelte van deze week. is de ministerie van onderwijs en dergelijke ook blij dat ik me ook aan de media wet houd en toch nog een beetje aan cultuur doe op deze site.

wat ik wel zag dat er pas na de wel gezette kruiden thee in de rust na de eerste kwart daar in almere , dat coach keddar extra kruiden heeft genomen uit zijn land en die zijn extra gekruid en zag dat oranje driftig er op los schoot met een uitblinker van henk norrel.maar dat is niet genoeg vrees ik om te komen tot een promotie naar de A- divisie moet je gelijk kei hard knokken en geen spelletje draaien op de kop van de bucket.

de insiders die mij kennen ... die zijn er veel zo als jullie het weten ,
ik zeg spelletje is misschien wel heilig ... MAAR DIE TWEE PUNTEN NOG HEILIGER. gooi nou die bal gewoon door het netje heen. ik wil die twee punten hebben. hoe ge dat doet zal me een worst wezen , als ge het maar doet.
maar het frappante was dat deze zuid- cyprioten het geen zin hadden in basketball en kwamen om een robbertje te basketballen, ze hadden nog
de zomer in de bol zo als ik en de drie freeking zebra`s die daar rond huppelden ook de zomer in de bol denk ik.
het was bijna dat de coach van de zuid- cyprioten van het veld ging met zijn team
na dat hij dus zijn twede T- fout had en hij weigerde dat omdat hij vond dat er slecht geflooten werd. er was ergens de begin 4รจ kwart waar oranje met 30 punten voor stond iest van 12 fouten aan de kant van de zuid - cyprioten en 2 bij oranje en dacht dat we mar pas 2 a 3 min. onderweg waren

tjaaaa ... ach wat doe je als een team zomer in de bol heeft en net terug is van rondje wallen en de adrealine nog door het lijft giert ... lastig nie waar als je als freeking zebra niet al te veel ervaring hebt in dit soort zuidelijke temprament.
ach wat klets ik nou ik moet ook zorgen dat ik een lange wapperende maaanen aan haar in de wind heb aan me koppie in plaats van een kaalende .. grijze koppie en zorgen dat ik als een freeking zebra als een gek ren tussen twee pilonekkes die dan 20m. van elkaar liggen.

Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten