vrijdag 14 mei 2010

Interwieuws Deel 2

LuluHoops -- van hartye gefeliciteert en vertel wat nou je gedachtens zijn zo kort na de wed.
sigrid sinnema -- ja dank je wel maar heb nu effe geen gedachtens ..wahahahhahahah .. we zien kampioen ...
LuluHoops -- was het dan ook op het banl voel baar die strijd om kampioen te woorden voor iedreeen en ook op het veld
sigrid -- ja zekers .. geen duim breed toe geven en als je zag dat er meteen na sec. of drie iedereen op de bal dook op het veld als die maar effe de tijd had om te rollen. vecht lust dus
LuluHoops -- wat zei coah hollander toen het effe niet liep eerste twee kwarten
sigrid -- dat we onze vertrouwen moesten terug krijgen en daar op vertrouwen en onze spel spelen van afgelopen weken weer tentoon stellen wat we op de trainingen lieten zien en dit geen speciaale wedstrijd was
maar een dood gewoone een wedstrijd die we ook moesten winnen.
en als je wint bent ge kampioen en als je verliest is de weg naar huis erg lang kan ik je verzekeren.
LuluHoops -- de geheele 4è kwart heb ik zelf niets geschreven en maar gekeken naar de wedstrijd en de strijd op het veld die hard was.
voelden jullie dat ook op het veld datbeide teams erg hard speelden en niet wilden verliezen
sigrid -- dat is nog zacht uitgedrukt van jou kant uit moet ik zeggen.
heb nog blauwe plekken maar die strijd is niets voor niets geweest en zo als je ook zegt hebben we maar 4 punten weg gegeven in deze kwart en de dreun komt dan hard aan bij de tegenstander en is het de toetje voor het gehele seizoen.
LuluHoops -- nog maals dank je wel voor je tijd en gefeliciteert.
sigrid -- dank je wel.



LuluHoops -- van harte gefeliciteert irma en vertel wat nu door je heen gaat
irma schouten -- ja dank je wel zeg. ik vind het een heel erg goede team prestatie. geweldig om dit mee te maken. wat nu door me heen gaat is wat ik nog niet kan bevatten. we hebben een mooie beker en we hebben een medaile om en we feesten met zijn alle ... moet alles nu door laten dringen en denk daar week de tijd voor heb of zoo om dit te bevatten
LuluHoops -- is dit de eerste kampioenschap die je viert
irma -- ja dat is inderdaad zo dat dit mijn eerste kampioenschap.
LuluHoops -- wat vond je van het harde werken en passie van iedereen op het veld
irma -- bijzonder is dat en mijn ploeg genooten hebben hun benen onder hun lijf vandaan geloopen en was een harde strijd voor de kampioenschap, maar we kunnen nog wat er uit persen om een feestje te vieren .. waaaauwwww ..
LuluHoops -- ik heb erg genooten van je spel onder de borden en die bekroon je met dubbel dubbel ... 10 punten en 10 aanvallende reb. en 4 verd. rebounds
irma -- waaauwww ... nog maals de dubbel dubbel zo als je dat zegt. voor mij was het niet zichtbaar op het veld in die hete strijd daar dat zo iets zou gaan gebeuren. als je dan kampioen wordt is het erg bijzonder waar we dus met zijn alle de gehele zeizoen er naar geleefd hebben is dit wel de toetje ... de slagroom op dei appel taart.


LuluHoops -- ook jij van harte gefeliciteert amanda en wat denk je nu aan enmet die groote beker in je hand
amanda van huenen -- ja dank je wel en hier doen we het de hele jaar voor
en is wel een opluchting als je dat dan met zijn alle bereikt
waaauwww .. zeg .. owww wacht ..moet effe weg de coach onder de douch zetten .. kom later wel terug ok .....

en ze kwam later terug naar mijn news stand om deze bijzondere intervieuw af te maken .... dank je wel amanda.


LuluHoops -- wat was daar in de kleed kamer
amanda -- het was top een en al feest coach hollander zeik nat gemaakt en natte klieder boel en lekker feesten met lekkere drank er bij.
wat we dan zagen op het veld dat iedereen zweef duikten voor elke bal en zag dat elke speelsters op het veld niet wouden op geven en rollebolden met elkaar om maar een ding ... die ronde oranje bal te verkrijgen en dat is passie en vechten voor de kampioenschap
LuluHoops -- was dat de spaning van de finale die eerste helft voelbaar in de team
amanda-- ja denk het wel voor sommige speelsters. toch wel de aller eerste finale en bijzondere wedstrijd ontdanks de wijze woorden van de coach is die spanning voelbaar.dan komt sigrid met een geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweldigge drie punter en dan vallen alle ballen er weer en dan gaat irma er mee bemoeien die dan nuttige rebounds pakt en is de overwinning voor deze bijzondere meiden weg gelegd
LuluHoops -- als je maar 4 punten weg geefd in 6 a 7 minuuten in die vierde kwart benje dan een mokerslag aan het uit delen in zo een finale
amanda -- ja dat kan je wel zeggen en de gehele jaar zeggen we dat we deze team onder de 50 punten te houden en als je meer schoort dan de tegenstander dan win je de wedstrijd en dat is wat je zag in deze kwart.
als je de verdeidiging harder aan scherpt dan gaat het ook goed aanvallend en dat is wat we gedaan hebben..
LuluHoops -- kampioen van dames promotie en dan naar de damese ere divisie in .. toch ..
amanda -- ja is bijzonder pm als kampioen te promoveren naar de hoogste dames klasse , maar moet voor me zelf nog effe uit maken wat ik ga doen. dat heb ik nog niet gedaanen als je niet erg vind dat behoud ik voor me nog maals , maar beter is het wel woon en speel afstand dat nu 20 minuuten is wel een makkelijke keuze om te maken , maar effe nog over na denken en alles op een rijtje zetten.


LuluHoops --van harte gefeliciteert coach hollander en deel je gedachtens met ons aub zeik nat en campaghne douche over je heen .....
coach hollander -- wahahhaahaaa .... ja is wel zo niet waar en dank je wel en het proeft erg zoet moet ik wel zeggen en geweldig gedaan die meiden ben er erg trots op.. een lange seizoen geweest waar we erg trots op kunnen zijn.
LuluHoops -- was u bezorgd dat de eerste twee periodes erg stroef liepen
coach hollander -- nou bezorgd is dan een duure woord , maar denk dat we onder de indruk waren van de harde verdeidiging van shooters en een beetje overrompeld werden op dat momment en beetje meer tijd gehad denk ik om in het spel ook voor te komen denk ik dan zie je ook dat we dan voor al in de vierde kwart vitter zijn dan shooters.
LuluHoops -- gesproken over die vierde kwart je geeft met je team een harde dreun aan de tegenstander om maar 4 punten weg te geven in 6 minuuten
was je daar trots op
coach hollander -- als je slecht staat te spelen in de eerste helft en je kan zo op pakken in de periode waar het om gaat is het bijzonder en dat zijn de manieren die je een wedstrijd kan winnen en naar je toe kan buigen
als je dan de doelstelling hebt om de tegenstander onder de 50 punten grens te houden en je ziet nog maals aanvallend niet gebeurt zo als de eerste kwart die zij dan 21 punten noteren is niet erg als je dan effe een slechte periode hebt en dat moet je dan om kunnen buigen later in de wedstrijd en dat is wat er gebeurde.
de tegenstander is een ploeg die altijd wel willen winnen en dat hebben ze wel laten zien en daar is geen twijfel over mogelijk en mijn meiden hebben wel laten zien dat zij wel kampioen wilden woorden en daarna wilen promoveren en daar ben ik erg trots op.
LuluHoops -- lekker om als kamioen van promo dan de ere divisie in te gaan
coach hollander -- ja dat is zo en in princiepe is dat niet noodig en je kan je inschrijven voor de hoogste klasse , maar is wel erg lekker als je dan als kampioen dat kan doen.ik als nieuwe coach was het vallen en opstaan en lange seizoen geweest is wel wat je kan zeggen erg lekelle toetje op het gehele seizoen
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd en geniet er van
coach hollander -- ja dank je wel.




LuluHoops -- ook jij van harte frank met de kampioenschap van de heren 1è divisie en deel je gedachtens met ons aub
frank schafetenaar -- ja dank je wel. erg leuk dat we weer promoveren naar de heren promotie divisie en denk dat deze ploeg daar thuis hoort wat je
zag hier en het seioen winnend afsluiten is een fantastische gevoel.
LuluHoops -- wat was een gevoel om te strijden op het parket voor deze kampioenschap
frank -- de tegenstander is een erg harde ploeg die fysiek spel niet uit de weg gaat en de scheidsen lieten dat toe bij vlaagen en dat gingen we niet uit de weg.waar we dus wat jij ook aan geeft de team van wilde cats niets meer zagen doen onder de borden en wij toch de lengte overwicht hebben gezien het spel zagen we de spelers die bij wilde cats het moeten doen zo als vanja ... ben erg trots op mijn ploeg genooten ontdanks mijn blesure kampioen zijn gewoorden.
mooie sefeer hier en veel publiek die ook kwamen om deze strijd te zien.
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd en geniet er van
frank -- ja dank je wel.


LuluHoops -- ja coach koek van harte gefeliciteert en vertel je gedachtens voor de lezers waar je met bos bloemen en de beker in je hand hebt.
coach koek -- wahahahhahah ... ja dank je wel eehh .. die zijn erg blij .. heel positief , maar misschien ook wel verdrietig want dit was de laatste wedstrijd die ik coachde ik stop er mee.
LuluHoops -- dat is nieuws
coach koek -- zo simpel is het niet helemaal ... wil nu niet over iets kwijt. maar fantastische seizoen achter de rug met de jongens en die hebben het erg goed gedaan.
LuluHoops -- was en bent u nou zo rustig langs de kant , want ik zag u een appe;ltje eten een koekeje eten en rustig wat sapje nuttigen tijdens de wedstrijd
coach koek -- wahahhahaha ..... als je honger hebt moet je eten nie waar en gezien ik de grootste lijf hebt van deze team moet dus ook wat er in ook tijdens de wedstrijd . maakt niet veel uit of het een finale is of niet
het lijkt dat ik rustig ben van uit de kant , maar dat ben ik niet kan ik je verzekeren
LuluHoops -- was je blij met het spel van je team wat je zag
coach koek -- nou niet zo , want ik vond dat ze nog agresiever moesten spelen en daar had ik de gehele seizoen over en dat zullen ze volgende seizoen wel noodig hebben anders wordt het een jo jo effekt en dat is niet goed natuurlijk.
LuluHoops -- als frank er niet is .. geblasseerd zo als we dat weten is tim die opstaat nie waar
coach koek -- zou je kunnen zeggen dat het zo is met 17 punten en 16 rebounds totaal en als je dan zo veel speel minuuten aan hem geeft zie je dat hij goed in de wed. zit en weinig bal verliezen lijdt. is dan metaal sterk in de duels die hij dan uit vecht onder de borden en denk ook dat iedereen vandaag boven zijn niveau heeft gestegen en als team gewerkt hebben.
LuluHoops -- nou maar een pilske dan maar
coach koek -- nou tjaa een maar .... wahahahahah
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd
coach koek -- graag gedaan.


LuluHoops -- jammer hard gestreden maar lukte niet alles vandaag
coach derk - jan hulstein -- geweldigge seizoen gehad en de eerste in onze poule gewoorden en dat is goed maar hechten weinig waarde aan deze wedstrijd denk ik en dat is wat men zag op het veld van ons denk ik.
niet eens echt in de wedstrijd kunnen komen en paar keer leuk dichter bij gekomen , maar dat was het dan ook.
als je dan dubbel pech hebt en je ziet dat iedereen lacht en de scheidsen 38 om 16 fouten fluiten ach .... blijft er weinig te zeggen en we weten dat dat niet klopt en elke scheid weet dat ook , maar daar hebben we nu niet meer over en ging niet nie waar en je moet het zelf waar maken.
LuluHoops -- waarom was het alleen maar schotjes van buiten de bucket en eweinig inside op zoeken dan
coach derek - jan -- onze sterke punt is de 3-punter schot dat weet iedereen en dat is waar we eerst op focusten. inside hebben we weinig te zoeken en als onze schooten niet vallen dan is dat een groot probleem.
nick is onze beste schutter en hij schiet een op tien en vanja was onzichtbaar vandaag en als dat niet loopt dan hang je en als dan ralf wat terug doet in de tweede bedrijf is het eigenlijk al te laat en teun dan al snel tegen zijn 5`e fout aan loopt is het over en uit.
LuluHoops -- al met al wat u nou zegt zag ik uw team terug komen zo eind derde kwart begin de vierde tot 3 punten is er dan hoop
coach derek-jan -- ja dat is wel zo en dan moet je net effe een geluk hebben met een call van de scheids en dan kan je dichter bij komen en er op en over heen gaan is dan wel een andere wedstrijd.
we stoppen de fast breaks op dat momment en de gemiddelde scheids en fluiten er niet voor in die fase van de wedstrijd dat het spannend gaat woorden en wij kregen die calls dan wel tegen en dan gaat de kop naar beneden hangen is dan zuur om die zuure appel door heen te bijten om niet verder weg te zakken ie waar.
LuluHoops -- duidelijke woorden van uw kant uit en toch nog promoveren naar de heren promotie divisie
coach derek- jan -- we gaan om hoog en dat is positief en we moeten versterkingen er bij hebben en als ik met deze team speel is dat voor de onderste vijf denk ik in die compettitie en moet dus wat lengte er bij.
schutters genoeg en drivers ook, dus rebounders er bij denk ik
LuluHoops -- als ik uw zinnen goed begerijp heft u er zin in in de promo
divisie en plakt u er een jaartje er bij
coach derek - jan -- ja dat is zo ik plak er eentje er bij . ben nu drie jaar bij de wild cats en ben er twee keer kampioen gewoorden en is een uitstekende ploeg een geweldigge ploeg en graag nog een jaartje er bij
LuluHoops -- dat zijn de cijfers om trots over te zijn
coach derek - jan -- ja dat is zo , maar dat doet de team zelf nie waar en leuke seizoen gehad en wat is dan lekkel te ballen met zijn alle .. geeeeweldig toch .....
LuluHoops -- op naar een koude pilske dan maar
coach derek - jan -- inderdaad zal niet bij een blijven vrees ik waahhahahahahah ....
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd
coach derek- jan -- graag gedaan



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten