woensdag 8 februari 2012

Verdraagzaame Sport .... Basketball

Ik hoopte meer animo dan wat ik gezien heb.
Ach tjaaaaa .... het is maar ver weg van me warme bedje show.
Wie intereseert het nou ... dat gedoe tussen de grieken
en de turken. Het kost alleen maar geld nie waar .......

Mijn blonde vriend uit het plaatske met de zachte geeee ... met een prachtige nep haar doos
zou jaloers om zijn. Hij en zijn ..... ziet deze volk liever kwijt dan
rijk , maar is dit wel goed. Ga ik niet te ver ....
Er is iets van vrijheid van meeeeeeeeeeeeeeeenings uiting
in dit prachtig landje en daaaa wordttt me alles en iedereeen
gekoestert.

Ge mag dus discriminere en alles valt onder die grootgoed der natie der vrijheden waar deze prachtige landje erg goed in is in zijn / haar diversiteit en homogene spalk der verdraagzaamheid in zijn glorieuze
polder moddel maat werk voor iedereen die gelijk is .......

Zeg .... kan iemand mij vertellen wat ik hier boven heb geschreven
Ikke buitenlander ikke niet verssstjeeennn .....

Gelukkig heb ik verstand van ..... eeehehehe da klopt ook weer niet
Ik doe net als of ik er beetje verstand van heb ... jaaa basketball ...
dus ga ik maar daar over hebben nie waar.

Hier paar regel er onder lezen jullie hoe het voorige week was de treffen
tussen de twee grootste clubs van de beide landen.
Heden avond is de eerste return van deze twee luik tussen deze
twee groot basketball landen hier in Europa op de hoogste niveau
bij Turkish Airlines Euroleague.
Moest met lede ogen zien verleden week dat de twee turkse teams Efes Pilsen .... eeehhh al weer gewoonte ... Anadolu Efes .... en Fenerbahce Ulker alle beide wedstrijden verloren van respectievelijk efes van
Olympiacos en Fener van Panathinakos.

Maar wat wil je je hebt hier over de twee Griekse teams die al mensen heugenis altijd of finale speelden of de cup met de groote oren naar huis
namen. Hier praat je over investeren en zaaien en geduld tonen zodat je
ervaring genoeg hebt met dit soort wedstrijden.

Heden avond ..... lees woensdag avond is de eerste treffen in Istanbul
tussen Efes en Olympiacos om 19.30 uur nederlandse tijd.
kan ik maar helaas een helft zien van mijn clubje wedstrijd
want om 20.30 uur moet ik zelf aan de bak met 10 jonge honden
die ook mijn aandacht noodig hebben.
Zo als jullie het weten spelen we nog steeds voor de kampioenschap
en as. zondag is de thuis wed. om 15.00 uur tegen de mede koploper.
Dus kan niet maken dat ik weg blijf als een hobby journalist en coach
met wa ervaring en curssusen achter mijn liezen.

Maar ach ... deze wed. wordt wel herhaald laat nog ... dus kan ik de rest kijken. Maare morgen avond .... lees donderdag avond is in Athene de andere return tussen Panathinakos en Fener.
Voor beide teams uit Istanbul geld ... winnen is bijna door naar de
Final 8 , maar dat geldt ook voor de Griekse teams.
De treffen tussen Panathinaikos en Fener is in Athene om 20.45 uur
nederlandse tijd ook te volgen live op de tv.

Tjaaaaa ... zo als jullie het merken is vol op basketball.
Dit te bedenken ... schiet me nu eens binnen, heden avond is ook de treffen tussen de aarts rivalen in de dames basketball comp. van Turkije
de wed. tussen de dames van Galatasary en Fenerbahce.
Voor jullie info is die wed. naar vanavond gehaald om 18.00 uur nederlandse tijd , omdat de dames team van fener als de eenige
in de dames Euroleague van FibaEurope alle wedstrijden gewonnen heeft
en als dus de eerste plek de kwart finale in gaat.

De team van galatasary is de organiserende club van de Final 8 van die dames Euroleague is dus al geplaatst en tjaaa die treffen voor de turkse comp. kwam wat net ongelukkig uit dus heden avond was de vrije avond voor de teams en voor jullie info fener staat op de eertse plek met een wed. verloren en gala staat op plek twee twee wed. verloren
Dus daar staat ook alles op het spel voor beide teams gezien de weg naar
de play - off`s.

Ach ... als ge een warme heerlijke thee lust ....
hoor het wel.





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten