maandag 12 november 2012

Sleeeeegte ..... Moppen



Ach het is al weer een nieuwe week en ikke blij dat ik naar me baazin kan
dat heet regelmaat voor mij  .... wahahahaha na turbulente week einde
en dus om in stemming te komen hier onder paar  ........ moppen ...........

... een paardenlul uitschelden voor een scheidsrechter  ....

weet je wat een Hollander is ......
een slecht sprekende Belg ... die denkt dat die een Hollander is

waarom neemt een Belg mes in den auto .....
om  weg af te snijden .....

twee Belgen lopen samen over straat , zegt de ene tegen de andere ....
mag ik nu in den midden lopen .....

waarom zit een Belg in den koelkast .....
om te zien of het licht uit is .....

hoe krijg ge een Belg gek .....
zet hem in een ronde kamer en zeg dat er patateke in den hoek ligt ...........

wat staat op de eerste bladzijde van een Belgische kookboek ....
in den beginnen gaat ge naar den  keuken ..........

waarom krijgen wij over 20 jaar oorlog met Belgen  ....
omdat ze dan onze moppen snappen ................

komen een Hollander een Belg  en een Brit      cafe binnen en gaan een zuip race houden
de Brit plats in zijn broek ..... de Belg gaat naar de wc .... en de Hollander heeft een luir om

ober .... er zit een vlieg in me soep .....
daaa .. geeft nie meneer ... deze soort drinkt niet zo veel .....

Peter r.   is gestopt .......
nu zijn we overgeleverd aan Bassie en Adriaan om boven te vangen

..... een hamvraag aan een vegetarier vragen ......

.... doe een helm op in de auto , als je niet weet hoe de airbag werkt ......

Als ik dronken ben ........
dan spreek ik vloeibaar Nederlands ........


Tjaaaaaaaaaaa  ... als er kantekiningen zijn wat hier boven staat ............
zou zeggen ............     neem het me een korreltje zout aub.



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten