zaterdag 14 juni 2014

El ... Capitaineeeee .......




Wat een geeeeeeeeeeweldige betoog ... El .....  Capitaineeeeeeeeee .....
Wie anders dan  .... El .... Capitaineeeeeeeeeee ..... kon het zo verwoorden
Wat voor een boost en energie zat er in deze stukje .. als antwoord voor ....
Wie anders dan El ... Capitaineeeeeeeeee ..... van een jonge ploeg die een harde dreun kreeg
en niets kon zeggen.
Wie anders dan  El ... Capitaineeeeeeeeeee .... mag het op nemen voor je jonge ploeg genoten
die maar ervaring op moeten doen en elke keer dreun moet maar incasseren.
Wie anders dan El ..... Capitaineeeeeeeee ....  zeggen .. wilt zeggen ....  wij hebben gefaald en dus
gaan we lekker eten en drinken en duikje nemen en dan vizier verleggen naar ............

Het siert je El ..... Capitaineeeeeeeeee ............ om voor je jonge ploeg genoten op te nemen

Wil en kan meer schrijven ....... maar ach ...... prive is van gedachtens gewisseld met .....  en hoop meer duidelijkheid te krijgen.

Wie ben ik om kritisch te zijn ?????
Wie ben ik om verkeerde vragen te stellen ???
Wie ben ik om van af de kant lekkel af te zeiken ????
Wie ben ik die 4 jaar terug iets in basketball op dat niveau gedaan heb en 4 x afgekeurde iets
 .... dus niks en nergens  verstand van heeft ????

Ik ben nergens op uit zekers niet op de baan van iemand anders en ik gun het iedereen.

Deze we blog .... is van deze Blondeeeddd Duuuddeeee ..... en dat staat dik boven aan deze web blog.

Als we al zo lang bezig zijn en wij halen steeds niet onze doelen .......... dan moeten we anders naar kijken
Dat iedere keer .. ach Rusland ... daar kunnen we niet tegen ... Zweden ... dat zijn van andere planeet ... Litouwen  .... maatje te groot .... Italie ..... kunnen we niet van winnen ... Frankrijk .... daar loopt Celine Dumerc rond .. Turkije ..... eehhhhh ...... daar loopt dan Birsel Vardarli rond .....

Ik kan veel voorbeelden schrijven .......... El Capitaineeeeeeeeeeee ..... jaaaaaaa .. 1è in de groep is veel gevraagd ....... maar als beste 2è in de groep .......... daar maken wij .... Holland ... Orange  Angels
wel zeeeeeeeeeeeeeeer groote kans op en die verkwanselen we elke keer om niet de juiste keuzes te maken  ......... omdat we elke keer zeggen .... jonge meiden ... daar zijn we trots op ....
Maar natuurlijk ben ik daar ook trots op.

Waarom vraag ik me af ... zat Kourtny wel bij de 12 tegen Zweden uit en nu is ze naar Portugal met
de U-20 ???????
Juist .. met U- 20 zijn we wel A- land en zij daar meer ervaring op kan doen en dusssssssssssssssssssssssssssssssssss ..............
Is de A ploeg ... de echte dames Oranje ..... een doel is om ............ en daar door melden speelster als
Naomi Halman af voor Oranje.

Trouwens ... vorige weekend zat ik in Berlijn ... voor een grooooot internationale basketball toernooi en 
zat midden in Kreuzberg ... een heeeeeeeeleee .. lekkellle gegrilde kip te eten en plots .......
zag ik Naomi voorbij wandelen terwijl ik lekker mijn heeeeeeeleeee gegrilde kip te eten met me handen
eehhhhhh .... was dat Naomi niet ......... kan zijn hoor als dat zo is ...... dan heb ik me verbeeld 
wahahahahaha ... wat wil je met 35 graden en met een heeeeele gegrilde kip voor me en dat midden in
Kreuzberg ...te Berlin ......

Zou ikke ook af zeggen als ik niet serieus genomen word waar ik Naomi
al bijna 4 jaar lang mis bij Oranje en zonder haar zijn we nergens onder de borden en dat heb je nodig tegen Zweden en tegen Rusland of tegen wie dan ook.

Omdat we ons niet willen inzetten met de juiste speelsters om die plek te bemachtigen.
Daar hadden we de kans voor vorige jaar zomert in Luxembourg .....

Daar hadden we de kans voor voor de kwalificatie wedstrijden 2 jaar terug voor de EK. van 2013
waar wij uit best goed deden geluk hadden ...en dat hadden we wel nodig en thuis 5 x achter elkaar
speelden en op dat moment was Litouwen  wel een klein beetje te ver weg ......... maar tegen de andere ploegen weer onder de borden te kort kwamen ... omdat Naomi niet er bij was en op dat moment in de dames comp. hier in Nederland de speelsters die hot waren er niet bij de 12 waren.

Hmmmmmmmmmmmmmm .... zucht ..... El ... Capitaineeeeeeeeee ... weer ben ik synisch ...en
weer klinkt dit negatief ...............
Het doet me zeer goed dat jij  .... El .... Capitaineeeeeeeeeee ... op komt voor je jonge team genoten.

Oranje boven zeg je in je betoog en dat zeg ik ook ik weet dat gaat hard worden tegen Rusland
maar die strijd .... vecht lust .... emotie ..... knokken .... dreun uitdelen ... verrhieppp ... wees er niet bang voor ... je mag er 5 x maken en dan staat de andere Orange  Angel op.

Who the fu ............ is Rusland .......

Wij spelen thuis .....
Wij spelen in Amsterdam thuis ...
Wij zijn in onze nieuwe thuis hal .....
Wij hebben niks te verliezen .......
Wij willen de angst gegner zijn voor Rusland ..... en van Zweden ......
Wij laten zien dat wij Orange Angels zijn ...........
Wij zijn de dragers van de trotse Oranje kleuren ......
Strijdend onder gaan en dan staat er niemand over eind voor jullie en komen de teams met
bevende knieen naar Amsterdam toe.

Dat is wat ik wil zien en ik sta ... zit ... ben  dan maar paar centimeters van de eind lijn vandaan om jullie
strijd te zien ... harts tocht te voelen .... emotie en wils kracht te zien en mee voelen.
Moe maar voldaan  er bij neer vallen in de Arena daar in Amsterdam tegen Rusland waar ik dan zeg op mijn beurt
.....................................

Als jullie tegen deel bewijzen en strijden voor Oranje  .... voor winst zekers , maar strijd .... vecht  zo Zweden laten weten week er na dat wij ze verwachten hier in Amsterdam ......

Dan kom ik voor de wedstrijd tegen Zweden ... met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke
Appel Taart Met Slagroooooooooooooooooooooooooommmmmm .......


Ach .............. ik ben maar een Blondeeeedddd  .. Duuudeeeeee ......





Door LuluHoops

4 opmerkingen:

  1. Als je het echt wil weten LuluHoops.
    Naomi Halman is met haar partner Elodie Godin
    op vakantie in de Verenigde Staten waar ze o.a.
    naar Grand Canyon National Park geweest zijn.
    Blijkbaar kiest zij vakantie met haar partner boven
    spelen voor Nederland in de zomer.
    Dus bij deze hoef je niet meer verder te suggereren
    naar wat de werkelijke reden is dat zij niet meer wil. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reaktie.
    Als ik ook kon kiezen tussen ...lekker door de groene hart van USA ... of
    lekker zweeeeten in een te warme sporthal .. toch ....

    LuluHoops

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja???
      Wat zou jij dan kiezen?

      Verwijderen
    2. hmmmmmmmm ...3 miljoeeeeeeeeeen dollaaaar vraag .....
      voor zomer recessss ... toch

      LuluHoops

      Verwijderen