zondag 3 juli 2022

Walgelijk ... Ondermaats


Photo -- google.com -- fiba.basketball/worldcup


Geloof me ... al 2 - dagen lang probeer ondergetekende zich in te houden. 

Geloof me ... in naam der onze jonge Oranje Mannen probeer dit te doen.

Geloof me ... al van af 2012  ondergetekende niet anders dan de waarheid tentoonspreid heeft en dat werd niet op prijs gesteld en niet meer Welcommee meer was toen liet ondergetekende alles linkszzz liggen.

Geloof me ... wat ondergetekende Vrijdag avond in Iceland gezien heeft LIVE.

Walgelijk ... Ondermaats en stuurloos aan coaching.

Geloof me ... als dit is wat op het parket gebracht kan worden aan inzicht en spel van uit de kant is het Walgelijk ... Ondermaats.

Geloof me ... 

Nouuu geloof me maar ...  onder getekende zag dat good old Worthy de Jong  overeind stond en zijn jonge maten voor ging in de strijd.

De ... eehhh ...  voor al bonds coach was Ondermaats.

Laat ondergetekende het maar hier op houden.

Anders word ondergetekende WEER ...   deur gewezen.

Toch ...




Door                            LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten