zondag 13 februari 2011

Des Keizers Baard

wat is dat nou voor een pakkend kop
er is niks om die keizers baard en we hebben helemaal geen keizer hier
in onze kleine kikkerlandje.

we krijgen wel een koning ... later  en dan is onze toekomstigge koningen er klaar om daarna van zijn vader alex en zijn moeder maxima over te nemen , maar ze moet wel eerst de kleuter
school afmaken en daarna een mooie vrouw en een geweldigge koningin gaan worden onze toekomstige
koninging amelia.
maar als je vrienden hebt is het dan het laatste nieuws meteen in je oor en me dank is groot aan
me oude en goede vriend frank die zijn dochter achterna ging daar in den helder.

daar was dus er een laatste wed. in de dames ere divisie die eigenlijk nergens om ging , maar dan toch weer wel. hoe zit dat nou weer en waar hebt ge nou weer over.
nou daar was dus heden na middag in den helder de wed. tussen den helder en leiderdorp en die mochten samen uitvechten wie de eeuwige tweede .... solly ..... zo bedoelde ikke niet.
dat krijg je als je meelig bent. ze mochten dus uitmaken wie de felbegeerde tweede plaats mocht in nemen zo kort voor de play offs bij de dames ere divisie achter de favoriete landsmeer.

daar in den kop van den noord- holland was er een zeer spannende wedstrijd en vecht lust en er werd weinig geschoort in de eerste helft en dat zegt ook de rust stand wat ik door gesmsmt hebt gekregen van frank
34 - 25 voor den helder en dat bleef zo de hele wedstrijd en beide ploegen vechtten vor die laatste kans dus en het einde van de wedstrijd was dus voor den helder na die gevecht op die parket daar in den kop van den noord - holland en zagen dat den helder won met 67 - 57.

dan zijn we dus klaar na 3 maanden competitie en veel blesures en gezeik en nu maar hoopen dat de play offs er iedereen is en we geweldigge basketball tegenmoet gaan en dan klaar zijn in Maart
waneer de bloemetjes en de bijtjes buzzzzzzzzz `en en stuifmeel heen en weer brengen en die stuifmeel
onze bondscoach dan beweegt om met de meiden en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange voorbreiding
tegenmoet kunnen gaan en ons kunnen kwalificeren voor de EK.
en dan weer ergens na den zomer weer ergens in laatste week van Oktober er weer gebasketballt word door de dames .... tjaaaa na zomer weet je wel en pijntjes hier en daar en dan weer de dames competitie
in 3en halve maand weer plat offs gaan spelen in den volgende seizoen.

hmmmmmmmmm ... ben ik nou te sarkastisch ........ tjaaaa
dat is ook zo en wordt de tijd dat ik me mond ga houden en moet gaan focussen op de wedstrijden in een niveautje lager , want ik heb me blieeeb ... blieeebb .... test niet gehaald dus ben ik een sleegte ......
dus heb ik er geen verstand van.
maar me dank is erg groot aan me oude grijze vriend frank en wens hem em zijn dochter .. francis
veel plezier daar in leiderdorp.




Door LuluHoops

1 opmerking:

  1. me dank is groot aan me grijze duif vriend frank die thuis zijn dochter steun gaf in de eerste wedstrijd van de play off`s wed. tussen leiderdorp en katwijk daar in den pitoreske plaatsje leiderdorp.
    ik was weg heden avond in mooie brabantse boeren landschap en moest een belg de geheele avond horen over regels en gemoeds toestand van secheidsen ... of te wel was er een clinic in tilburg heden avond en kreeg door ge sms `t van frank dat de eerste helft zeer spannend was en beide ploegen zochten naar de balans in zo een play off wedstrijd en zagen dat leiderdorp 44-36 de kleedkamers in gaan.

    maar de de kruiden thee daar in den kleed kamer was dien aard die ik thuis heb van onze thee plantages in me geboorte land en zagen dat de thuis ploeg onder de bezielende leiding van francis onder andere de eerste zege binnen haalt tegen katwijk en zien een groote uitslag op het bord en leiderdorp wint met 95-63 en is dus
    1-0 in deze reeks en op naar katwijk zou ik zeggen. me dank is zeeeeeeeeeeer groot aan me goede vriend.



    Door LuluHoops

    BeantwoordenVerwijderen