dinsdag 1 februari 2011

Zondag Middag Naast De Kuip

Je weet wel
die faaaaaaaaaaaaaantastische voetbal bolwerk uit de maasstad, waar nu effe niet rooskleurig is
maar ach ..... coach Been .... komt wel goed met al die jong grut.
Want ik heb ook zo een team onder me hoede zo iets van 12 spelers in de leeftijden van 19 en
20 en 22 jaartjes oud die dan noodgedwongen in de big man`s league moesten  gaan spelen
en tjaaaaaaaaa ..... voor dat ze een team zijn en de fusieke hardheid evenaren
dan verlies je alles tot en met de kerst , een wed. na en na de kerst effe gaan bowlen in de plaastelijke bowling hier in oss en dan met ze alle gaan lekkel eten en grillen daar ook.

dat was heeeeeeeeel veeeeeeel zeg , maar lekkel eten en drinken was dat.
weet niet wat daar was aan magie en tover konijn , maar deze youngsters van mij hebben nu twee wed.
achter elkaar gewonnen en de derde is in de maak en zou zeggen kom zaterdag 5 feb. 2011
om 18.00 uur kijken hier in Oss in de sporthal de ruivert.
maar daar voor was ik deze betoog niet begonnen.
zo als gezegd was ik afgelopen zondag in den maasstad om de dames All Star wedstrijd te bewonderen.
Ik heb lekkel niets gedaan en alleen genooten van de tweed All Star wedstrijden.
de eerste was de meiden U 20 All Star wedstrijd en later in de middag was de dames All Star wedstrijd aan
de beurt. ik had een drukke weekend met smorgens vroeg present zijn voor mijn goeroe`s in Utrecht om
09.00 uur zo dat ik me freeeeeking zebra kunstje over moest doen omdat ik de eerste keer niet haalde.
jullie weten wel ... als een gek rennen tussen twee pilonekkes die dan zo iets van 20m. van elkaar liggen
en om de een lap de piiieeeepjessss sneller gaan en je als een gek  moet gaan draaien om op tijd te zijn

nou ik was dus niet op tijd ....... zuchttt ...... al weer .......... hmmmmmmmm wat nu
denk dat ik maar eens moet gaan stoppen met deze onzin gebeuren en lekkel gaan genieten van me oude dag
met mijn grijze haaren wapperend in de wind, zo langs de boulevaard in deze mooie maasstad en de mooie
erasmusburg , waar je op de top bent ... zo ver kan kijken over deze mooie maasstad waar je , je ergens ver weg bevind op een onbewoond eiland.

Ach .... ik word meelig zo als jullie het merken.
het was dus in de topsport centrum rotterdam in de tweede zaal links boven . toen ik voor de eerste keer
binnen staptte ......... was ik verkocht daar. was nog nooit geweest. mooie zaal en geweldigge tribunes en kunus en sfeervol.
zie het voor je dat onze Oranje meiden daar spelen .............
ikke wel. hutje mutje vol. tot de nok toe vol en warm. kom dan maar op met al die landen uit de zuidelijke sfeeren van le medditeranneee zo als italie en spanje of le france .....
we lusten ze rouw daar en zou zeggen opzouten met alemere ............. eeeeeeeeehhhhhhhhh
solly ..... hoop nu dat ik niemand voor de voeten loop , maar ach zeg het toch en vind dat het moeite waard
moet zijn om daar de wedstrijden van oranje te spelen.
laat ze de faciliteiten van almere gebruiken om voor te breiden , maar in maasstad spelen.
is qua huur ook antrekkelijk denk ik nie waar nu we toch aan de broek riemen trekken zijn.

zo als gewoonlijk ben ik weer aan het zeiken en word eens tijd dat ik me mond ga houden en beezig ga houden met mijn jonge team hier in oss en gaan genieten van de bijzondere speelsters die rond lopen op onze velden. alles over de All Star wedstrijd hebben jullie gelezen op de site van onze geliefde bond
basketball.nl en me goede vriend die ook voor de ibasketball.nl site schrijft heeft ook alles op die site gezet
onder de bezielende leiding van gideon. zou zeggen zie daar de info over de All Star wedstrijden.

maar van uit deze plaats natuurlijk alle felicitaties aan coach lakner die coach van het jaar is geworden.
kati harty de sandra van embriqs  prijs won ... de MVP  dus en de joungster uit den helder
courtny treffers .......... de beloofte van de toekomst is geworden.
effe afkloppen ........... ik hoop bid tot god dat deze bijzonder mooie meid en geeeeeeeeeweldigge speelster
zonder alle ellende bespaard wordt en wij met zijn alle kunnen genieten van deze meid.
ze is pas 16 of zoo ....... mijn hemel en zo goed op de hoogste niveau als of ze er jaaaaaaaren speelt.
ze staat hoog op mijn verlang lijstje om een interviuw met haar te doen , dus courtny ... ik bestel al vast twee pliskes ........... oooepsssss ...... solly ..... ze mag geen verhelderende drankjes nie waar.
weet je wat ........... ik zal zelf wel de versgezette kruiden thee uit me land van herkomst  mee nemen.

naast de genoemde twee speelsters zijn  molly mc dowell en myrthe beld en big diva marlous nieuwveen  de resterend speelsters die de 5 man completeert en natuurlijk feliciteer ik collega freeking zebra jannemiek kuijpers met haar tweede prijs van scheids van het jaar.
er zijn veel dingen te zeggen , maar ach ik word oud en grijs en heb geen zin in deze onzin verhaal
van daar dat ik gewoon onder uit ben gaan zakken in me stoeltje achter de bench van de eene team
en ben gaan genieten van de geheele na middag en me goede vriend en compaan handymann
zijn gang liet gaan met zijn flashhhhh ... papperazzie camera ...... zo dat er een geweldige sfeer verhaal komt op deze site , maar daar voor nog effe geduld en zo als jullie het weten doen we dit naast onze hobby dat werk heet die onze huur en brood  betaalt aan het einde van elke maand en naast coaching en net doen als ik er verstand van heb als een freeking zebra al bijna 25 jaar ..........



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten