woensdag 16 februari 2011

Vroege Vogels Play Off`s

ik zei in me betoog hier onder dat ik nergens zoude zijn zonder me gouwe oude vrienden
en me dank is erg groot weer, want me goede vriend frank nam deze keer zijn dochter mee om zelf
van een paly off wed. te genietenen in de achter hoofd hangend
lekkel shorma met veeeeeeeeeeeeeeeel vleeeeeeeees.

iets van ghassan ...... bruuuuddjeeee ... vlees
ja .... vleessss .. lekkle
ehhhhhh .... sorry ik schiet weer door en dat moet niet
er was dus nog tweed ander dames play off wedstrijden en zij gingen pap en dochter naar
barendrecht tegen utrecht kijken . je weet wel lekker niks doen en sampjes glaasje cola en chips en meer van die rotzooi op de tribune gaan zitten voor een wedstrijd .
waar barendrecht goed van start gaat en meteen laat zien dat menens is en dat betuigd de rust stand van
43 - 23 voor barendrecht en waar utrecht elkaar niet kan vinden daar op die parket.

als de rust weder gekeerd is en men gaat weer daar na basketballen is utrecht erg droevig en elkaar nog steeds niet vinden en is daar eigenlijk mee alles gezegd .
deed pijn in de ogen van pa en dochter en nog 6 min. te gaan in de wed.
is barendrecht al 40 punten voor en is daar eigenlijk de honger klokken om ghassssaan op te zoeken in de plaatsselijke shorma zaak om lekkel de inwendige mens te stillen.
via me andere goede vriend kreeg ik de stand door en dat zegt binnenland een makkie had en won met
92 - 39 en dus de eerste play off zege van kers verse coach kodde.


de andere play off wedstrijd was die van david en goliath.
je weet wel gedoodfervde kampioens kandidaad landsmeer tegen de jonge meiden van bemmel.
knap toch van de meiden van bemmel dat ze play off`s spelen.
laat maar gaan hoe en wat en waarom zij wel en die andere team niet ....... tjaaaaaa
als ik dat nou ga uitleggen ..... laat maar
me goede vriend handy man was mee en zag .. sloeg op en tentoonspreide verder zo dat ik jullie lastig kan
vallen. kreeg door dat de eerste kwart 25 - 21 is voor lands meer en de tweede kwart 38 37
zou ik zeggen daar hangt een sensatie in de lucht.
kreeg door dat sigrid en amanda 12 punten hadden ... ga er van uit tot dat momment en en yvonne 7 puntjes bij elkaar kon sprokellen.

als ik dan later van me vriend in luwte te horen kreeg dat landsmeer won met 89 56
zeg ik ........ jammer . had meer ingezeten en dus was de oorlogs machine van coach lakner weer op stoom
en pats ... pats ... pats ... is gelijk schooten van ver weg om je ooren daar in landsmeer  en dus toch een makkelijke avondje uit eindelijk voor landsmeer en al
deze wedstrijden worden vervolgt.
me dank is weder om erggg groot aan me vrienden die mij voorzien van info
zodat ik jullie lastig kan gaan vallen en dit alles met julie mee deel na dat ik zelf beezig ben geweest in de zaal met me jongen jongens. keihard getraint op woensdag avond en morge ... donderdag dus weer trainnen en as. zaterdag tegen venlo iets goed te maken hebben thuis in onze eigen honk hier in oss om 18.00 uur
als ge in de buurt bent ... zou zeggen sla eens links af bij de sporthal de ruivert in oss.



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten