woensdag 20 juni 2012

Droomen Zijn Bedrog



Vers van de pers ... kreeg net het berichtje
van me goede vriend arjan die de tweede wed. van onze jonge oranje leeuwinen heeft
gevolgd ... me dank is erg groot  ....

Helaas kan ik geen blijde nieuws brengen ... zal maar zeggen

Slovenie  --- Nederland   68 - 52 .... zucht ..
weer verloren .

Waar leonie last had van blesure en niet mee deed en de eerste kwart magertjes
was tegen Slovenie was de eerste kwart voor de thuis pleog met 17 - 5 .....
Eeeehhhhhh   .... maar 5 punten in een kwart en dan zal ik dan maar de rust
stand gelijk zeggen  42 -- 14 voor Slovenie ................

De cijfers liegen niet en het is een feit en kan er weinig van maken om
iets positiefs te brengen  14 punten in 20 minuuten ...............
waar myrthe beld met 5 punten de top scorer is van de oranje leeuwinnen.

Wat zegt dan de eind uitslag van hier boven , als we dit lezen
wat ik schrijf nu ................ zijn we beter gaan spelen of was de rem
er op van de kant van de Sloveense meiden .......
en verliezen we onze tweede uit wed. maar met 16 punten

we missen bezieling van een door zetter . Iemand die deze ploeg op sleep touw
kan nemen .................... tjaaaaa ... volgens mij heeft er eentje die dat kan
de sneakers aan de wilgen gehangen en de andere is op de bank gaan
zitten met een mooie nette pak en jasje dasje ..........
als manager van de ploeg ...............

Rest mij te zeggen en deze meiden te ondersteunen en coach Van Veen aller eerst
en de meiden te steunen en hoopen as. zaterdag uit tegen Slowakije  dat ze beter gaan doen.

Kreeg ook te hooren dat eind uitslag van Litouwen --- Slowakije 78 -- 64
voor Litouwen.



naomi halman - 16 p. - 6 reb.
natahlie vd adel - 11 p
myrthe beld - 9 p.
tanja broring - 8 p. 2 ass.
fieke lighart - 5p





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten