maandag 4 juni 2012

Der Abschied ........




Tjaaaaaaaaaaaaa .... het is weer maandag morgen en ik heb al
lang een paar bakken koffie op en lekker dat het regelmaat ......
weer in me prive leven komt ...... na al dat moois van de weekend.

Was zelf deze keer in Duitsland voor een bruiloft van de dochter
van een goede jeugd  vriend van mijn wijlen vader ..... tjaaaaa ..
kleine dochters worden groot en vliegen het nest uit nie waar ....

Dat was het nou het zwaare er van om die keuze te maken of naar Duitsland te gaan of
het afscheids wed. van Laura kooij en Marloes Routgerink mee te beleven en
laura speelde op zaterdag avond ook nog een echte ... laatste interland tegen
Porto Rico waar wij wonnen met 76 - 70 en laura 28 punten maakte en 6 rebounds
nog weg plukte waar deeze wed. gelijk op ging
1è - 23 -19
2è - 31 - 42
3è - 59 - 49`
4è - 76 - 70
voor onze oranje leeuwinnen waren en als je er niet bij bent en na bijna 11 maanden
basketball is het als het maand Juni aan bereikt ... dan wil ik geen basketball
meer zien en heb me vermaakt met mijn familie in Duitsland en
dat 3 dagen lang feest en eten en drinken ...... tjaaaaaaaaaaaa ....
die trukse bruiloften ..... die zijn ... eeehhh ... laat maar

Dus is me dank erg groot voor Arjan .... die er bij was en zag hoe laura en marloes
hun laatste balletjes door het netje in flikkerden.

Laura ................................ ik mis je nu al en Marloes ook ........
wie  gaat deze groot gemis aan ervaring op pakken ..................
waar moeten onze jonge meiden nou op steunnen ...............
waar moeten ze uithuilen onze jonge meiden als ze dikke klop krijgen ........

Rest mij te zeggen dat het voor mijn oude en grijze oogen een waar genoegen was
om naar jullie te kijken Laura en Marloes.

heb hier onder twee tal foto`s geplaats en dat heb ik effe voor deze keer gepikt
van uit de web site van onze basketball bond
de site van NBB ........ zie http://www.basketball.nl/
Zou zeggen ga effe kijken en daar staan nog meer mooie foto`s op van de afscheids
wed. van deze beide speelsters.
mijn dank is groot daar voor het gebruik.









                                                                                                                                                                            
Door   LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten