donderdag 6 september 2012

Halve Finale Paralympics




Op de web site van onze gelifede bond zag ik een mooie verhaal en
geweldige nieuws . Dat een van onze freeeeeeking zebra`s in London Paralympics
de halve finale rolstoel basketball gaat fluiten die tussen
gastland Groot - Brittanie  tegen  Canada en dat op Donderdag avond zo rond
22.15h. Ned. tijd. De mannen halve finale dus.

Wat een geweldige prestatie en naast dat onze vrouwen ploeg rolstoelbasketball
meiden ook de halve finale spelen.
zie ook de web site
www.basketball.nl




Saskia Warmerdam fluit halve finale Paralympics6 september 2012




Behalve de Nederlandse rolstoelbasketbalsters, die vanmiddag om 15.15 uur onze tijd in de halve finale van de Paralympics aantreden tegen Duitsland, zorgt ook Saskia Warmerdam voor een Nederlands tintje bij het verdelen van de medailles. Warmerdam fluit vanavond om 22.15 uur Nederlandse tijd de halve finale tussen Canada en Groot-Brittanniƫ in het mannentoernooi.

Warmerdam vindt zelf ook wel dat ze ‘lekker bezig is’ bij de Paralympics. “Ik krijg hartstikke leuke wedstrijden. Dit wordt mijn achtste, ik heb er elke dag eentje gefloten.” Ze geniet met volle teugen van haar verblijf in Londen. “Het is super gaaf, een enorme ervaring. Al die atleten bij elkaar, al die vrijwilligers, het Olympisch park met al die toeschouwers, de volle hallen, het is echt kicken. Je kunt wel zeggen dat ik er enorm veel zin in heb vanavond.”







Door LuluHoops


Geen opmerkingen:

Een reactie posten