zondag 30 september 2012

Verse Gezichten



Zo als we allen weten is het seizoen al begonnen en  de mini mouse competitie der
dames eredivise der nederlanden is eindelijk van start gegaan.
Nou hoopen we dat ik nu ga schrijven dat er 20 ploegen er aan mee doen , maar helaas
moet ik je telleurstellen.
We hebben maar 6 ploegen die strijden voor de kampioenschap van de VEC .
Eeeehh ...... Vrouwen Eredivise Commisie ......

Nou ga ik me zelf nu al verbeteren , want ik moet de waarheid vertellen nie waar en ik en jullie hebben niks aan een leugen of halve waarheid.
Ik was op zaterdag avond in Landsmeer ......... tjaaaaaaaaaa ... moet ook prioriteiten stellen en keuzes gaan maken nie waar . In Landsmeer was de opening van het seizoen en alle 6 team`s werden voorgesteld en
de opzet was erg leuk en er werd wat meer aandacht geschonken aan de speelsters en de coache`s
en nu kom ik op mijn woorden hier boven terug.

Er doen maar 5 team`s mee voor de kampioenschap en de eenige team die NIET KAMPIOEN WILT
WORDEN IS  ........... CTO Basketball Amsterdam.
Deze woorden kwam uit de mond van de hoofdcoach van deze team Remy de Wit.
Je kan mij alles wijs maken en zeggen , maar dat er een team is die niet mee doet aan de kampioenschap
.............. dat is toch je reinste competitie vervalsing ......... lijkt het mij , maar wie ben ik.

Was het niet zo dat er een team zich terug trok van de hoogste divisie hier in nederland omdat de kwalitetive speelsters de overstap maakten naar de CTO team  en daar door te weinig geld beschikbaar was , maar ook te weinig kwaliteit ook om hoogste niveau te accteren ????
dan hooren we dit soort uitspraaken.
De rest is aan jullie zelf om dit verder in te vullen en ik kan daar ook mijn ongezouten meening er op los laten , maar ach ........... word het weer een gezeik stukje waar ik weer negatief ben nie waar.

Laat maar waaien aub.

Waar ik jullie wel mee lastig ga vallen is .... heb de twee nieuwe gezichten bij dames erediv.
de nieuwe coache`s van dames erediv. geintervieuwd samen met de coach van BV Den Helder Basketball
dat zijn coache`s Frank de Wit .....Ivo Boom  van De Wit totaal techniek Grashoppers Katwijk en
Challenge Sports / Binnenland Barendrecht ...eehhh Rotje knor wilen ze hebben nie waar de
bijzondere coach en een club jongen die alle ins en outs weet en eindelijk die kans krijgt aan het hoofd van de eerste dames team daar coach Joost van Rangelrooy.

Veel lees plezier er mee.



LuluHoops - aller eerst van harte met je benoeming
Coach van Rangelrooy - jaaa dank je wel ... je mag me feliciteren .. dat mag
LuluHoops - hoe is het nou om coach te zijn van dames ere div. waar ik jou toch ken al geruime tijd van de jongens en de mannen basketball ..........
Coach van Rangelrooy - ik was nu wel toe aan een nieuwe uitdaging. Ik had mijn zinnne gezet  op de ere divisie bij de mannen al  de niet als assisten bij iemand anders aan de slag te gaan , alleen de vraag was er niet en ik zou aan de slag gaan bij Locomotief  en het kwam ook bij mij als verrassing om de hoek kijken toen mijn clubje ........... ( red. )  niet meer met Pieter Kodde verder ging  en kwamen ze naar mij toe en dat vind ik erg leuk om dat te horen. Ik heb altijd al gezegd in de clubje .... ik wil of de heren 1 doen
of de dames 1 van daar deze uitdaging.
LuluHoops - deze comp. spelen we met maar 6 teams is dat nog steeds een uitdaging
Coach van Rangelrooy - tjaaaaaaaaaaa ..  waarom niet   ... toch .. iedereen speelt  liever met iets van 12 teams of meer . Het is zo gewoon hoe het is en uiteindelijk speel je zo veel wedstrijden tegen ze en gaat om je zelf beter te maken en je team en je speelsters beter te maken en dit seizoen zijn het 6 teams die aan elkaar gewaagd zijn denk ik in vergelijking met voorige jaar waar ik dacht de verschillen erg groot waren
dat het dit jaar wel wat minder is.
LuluHoops - hoe denk je over dat je veel jonge speelsters hebt en de andere teams ook de uitzonderingen daar gelaten
Coach van Rangelrooy - nou ... ik heb ........  eehh we hebben geen jonge team. Tanee is redelijk ervaren Linda is ook ervaren  Pricilla gaat een redlijk aantal jaaren mee  Lisa ook en vergelijken met de andere teams hebben we niet zo jonge ploeg meer en natuurlijk Leonie niet vergeten denk dat onze winst daar ligt.
LuluHoops - ik ga wel van vraag naar vraag , maar hoe voelt het om hoofdcoach te zijn in dames ere div. in je eigen club
Coach van Rangelrooy - nou tjaaaaaaaaaaa .... ik vind het erg leuk ... tjaaaaaaaaaaa .. stresss en zo ....
hmmmmmmmmmmm ........   er komen wel hoop dingen op je af moet ik zeggen, maar voor de rest is voor mij zelf is het redelijk het zelfde. Het verandert niet zo veel .... neeeuuuuu ....
LuluHoops - wat is dan je doelstelling  .............
Coach van Rangelrooy - ik kan nu wel zeggen dit en dat ........... maar het feit blijft dat ik met de meiden mee te maken  heb die jaar in jaar uit de tweede zijn geworden ...............   ik heb nu ook Leonie er bij en zij komt ook maar voor een ding ........... wij willen winnen dit jaar wat er te winnen valt ........zoooooooo simpel is het ook.
LuluHoops - je legt het lat erg hoog
Coach van Rangelrooy - jaaaaaaaaaaa .... maar ..... dat zijn de doelen die haalbaar zijn en ik kan niet zeggen van doe maar de beker niet of zoo .. en dit niet en dat niet ...........  als je kan winnen , dan moet je het ook dan doen en als het dan niet lukt ....... dan gaan wij kijken waarom het niet gelukt is.
LuluHoops - de nieuwe seizoen worden er ook bij dames met 3 scheidsrechters geflooten .... wat denk je daar van
Coach van Rangelrooy - hoe meer oogen hoe meer gezien wordt nie waar en ik ben iet zo heel erg beezig met scheidsen wil die energie liever aan mijn team besteden en het is wel goed hoor dat er met 3 geflooten gaat worden en dat houd in dat er beter geflooten gaat worden en de lat ook daar hoog gesteld word.
LuluHoops - wat denk je dan van deze entourage hier zo begin van de dames comp.
Coach van Rangelrooy - het heeft wel wat  maar het had ook wat drukker moeten zijn en ik vind het jammer dat ik niet speel en  had het liever anders gezien. wij worden verplicht hier aanweezig te zijn en we kunnen niet op zondag spelen gezien we geen zondags club zijn en we kunnen dan niet spelen en dat vind ik wel jammer in deze.
LuluHoops - het doet mij erg veel plezier om jou te zien hier op de parketten op de hoogste niveau waar ik je toch wat flink aantal jaaren ken als coach zijnde wens jou heel veeel plezier en succes toe
Coach van Rangelrooy - jaaaaaaaaaaaaaa ... dank je wel voor je woorden en ik heb heeeel veeeeel plezier in en dank je wel nog maals
LuluHoosp - dank je wel voor je tijd voor onze site
Coach van Rangelrooy -  ja  graag gedaan.



LuluHoops - we staan nu al weer voor de start van een nieuwe seizoen en jou is het dan de tweede seizoen en  met een nieuwe ploeg , wat gaat door je gedachtens heen
Coach de Wit - ja dat klopt. eehhhhh we hebben een nieuwe ploeg nie waar zo als je ook zegt. we hebben wel belangerijke speelsters kunnen aantrekken en denk dat het een andere seizoen voor ons gaat woorden dan afgelopen seizoen.
LuluHoops - je hebt een aantal woorden gezegd tijden het voorstellen en wat is nou je doel
Coach de Wit - kampioen worden  ................
LuluHoops - wat denk je van deze manier van de strat van nieuwe seizoen
Coach de Wit - eeehhhhhhhhhhh ..... de eene kant vind ik het erg leuk georganizeert en men probeert om een leuke dag van te maken dat is positief maar iedereen die hier aanweezig zijn ... die kennen de alle
team`s toch wel denk ik. Het is wel de aftrap van een nieuwe seizoen en wij hebben erg veel zin in.
LuluHoops - had je dan liever gespeeld
Coach de Wit - dat had ik liever wel gedaan , maar op zondag gaan we wel spelen ja.
had dan ook liever in Belgie of Duidsland nog willen spelen omdat we wat later dan de omringende landen beginnen
LuluHoops - je hebt kwalitetief meer speelsters in je ploeg nu en brengt dat ook meer druk op je schouders
Coach de Wit - de druk is iets hoe je daar zelf mee om gaat en ik voel die druk dus niet en tjaaaaaaaaa
men verwacht wat meer van ons nu .Ik ervaar heel veel plezier bij de speelsters nu en dat is  ook goed en
het is ook wel spannend om straks te kijken van waar toe zijn we in staat om volgende week tegen lekdeteckt.nl .. Bemmel ... eens te kijken waar we juist staan.
LuluHoops - hoe denk je over dat er maar 6 teams zijn in de comp.
Coach de Wit  - een beetje dubbel . een kant vind ik jammer dat er maar 6 zijn en bepaalde cenarios kom je iets van 11 of 12 x tegen elkaar en dat is te veel en aan de andere kant zijn het maar 6 ploegen die aan elkaar gewaagd zijn en kan je lekker tegen elkaar spelen en je kan niet van te vooren zeggen van
die wordt nr. 1 en die wordt nr. 6 ...........
LuluHoops - eehhhhh  .. behalve de CTO .   de coach daar van wilt geen kampioen worden ... kan misschien geen kampioen worden dus die worden nummer 6 ??????????/
Coach de Wit - ik denk dat CTO ook een heel sterke team heeft.
LuluHoops -  solly coach .... was een geintje  ..............
Coach de Wit - ik denk al met al 6 leuke ploegen zijn waar de fans erg goede en leuke wedstrijden te zien zullen krijgen waar alle 6 een opvatting hebben over basketball
LuluHoops - ook voor jou de vraag over de 3 scheidsen ... wat is je meening daar over
Coach de Wit - ben ik wel heel erg nieuweschierig naar en ben wel voorstander daar van met 3 te fluiten
en het zal voor de speelsters voor de coach`s en voor de scheidsen ook wennen zijn dan.
LuluHoops - er zijn toch wel coach wissels geweest en verse gezichten er bij gekomen wat denk je daar van
Coach de Wit - ik denk dat het wel goed is Joost is nieuw en Ivo  ook bij dames basketball en zal wel goed zijn toch ... ze zijn van harte wel kom. De ontwikkeling die we zien dat er meer coache`s overstap maken van heren naar dames basketball en dat zien we ook bij de nationaale ploeg kijk naar coach Erik Braal die dat gedaan heeft.
LuluHoops - ik bedank je voor je tijd voor onze site en wens je veel succes
Coach de Wit - ja ... graag gedaan.



LuluHoops - coach Boom ... wat zijn je gedachtes zo kort voor het begin van het seizoen
Coach Boom - dat is wel een beetje moeijlijk in te schatten. ik denk wel dat we een goede ploeg hebben .afgelopen seizoen zijn we 4è geworden en we hebben nu twee goede speelsters er bij gehad en
denk dat we serieus mee gaan doen om de prijzen.
LuluHoops - je  zegt het ook al ervaren ploeg en mijn favo. speelster .. Marlous  is weer fit
Coach Boom - wahahaha  .... eehhh  .... kijk Marlous is erg belangerijk voor de team en zij is niet voor niks twee jaar achter elkaar kampioen geworden met twee verschillende team`s . Haar kwaliteiten binnen het veld , maar ook daar buiten in van onschtabare waarde en denk dat de team`s haar daar in wel overschttten denk ik hoe goed zij is.
LuluHoops - je  bent nieuw ....... in dames basketball ... hoe voelt dat
Coach Boom - tjaaaaaaaaaa .... dat is wel wennen en heren basketball is toch anders dan dames basketball
waarbij heren harder zijn en bij dames is het heel vaak dat ze willen weten waarom  .... waarom moet dit  .... en waarom moet dat ........... maar dat maakt het wel leuk.
LuluHoops - is dit de uitdaging die je zocht  op de hoogste niveau
Coach Boom - nou tjaaaaaaaaa .. ik was niet echt op zoek. in Leiden had ik heren ere div. gedaan en was eigenlijk beetje klaar met mannen basketball en bij Grasshoppers kon ik wat gaan doen en deze uitdaging kwam en ik ben blij dat ik weer wat kan gaan doen .
LuluHoops - wat vind je ook van dat er nieuwe gezichten zijn bij dames basketball
Coach Boom - denk dat er meer nieuwe gezichten  bij mogen hoor . we hebben maar 6 ploegen en er mogen gerust nog 6 team`s er bij hoor en dan mogen er ook veel meer gezichten er bij komen. Komt ten goede aan basketball.
LuluHoops - je  zegt het ook al , maar 6 ploegen .. wat is uw mening daar over
Coach Boom - we kunnen er om heen draaien , maar .........  slaat nergens op natuurlijk dat we maar 6 ploegen hebben in den ere divisie en kijkend naar de promotie divisie dat daar 14 team`s zijn.
Of die nou willen of niet ... hier had het ingegerepen moeten worden , anders gaan die ploegen maar iets van
eerste divisie spelen of zo.
LuluHoops - is het dan alleen maar geld kwestie
Coach Boom - denk het niet hoor het is gewoon de motovatie niet van een paar clubs daar in den
promotie divisie dan maar twee keer in den week alleen maar een balletje in het netje te gooien
nou tjaaaaaaa  ... het zij zo en voor het geld hoeven we hier in nederland niet te gaan basketballen in iedere geval. Dit is dan mijn meening  en je doet het voor je plezier en toch wil je ook de hoogste haalen toch.
De teams die we tegen gespeeld hebben in de voorbreiding die kunnen zo de ere divisie in zonder eenige problemen.
LuluHoops - ik denk het zelfde als je  over coach Boom ...........  ook voor jou  de vraag met 3 scheidsen fluieten .. wat denk je  daar over
Coach Boom - ik ben natuurlijk niks anders gewend bij de mannen dan met 3 man fluiten nie waar. Ik vind het erg goed en denk dat het kwaliteit van dames basketbal ten goede komt en we dan minder miss call`s krijgen ..... ik houder er wel van en vind het goed.
LuluHoops - dit waren mijn vraagen coach Boom en wens je veel succes in het nieuwe seioen
Coach Boom - ja ... graag gedaan



Ik bedank nog maals alle coache`s voor hun tijd en energie voor onze site en wens ze veel succes en natuurlijk
ook de andere drie teams en coache`s die ik niet voor mijn microfoon had veel succes in het nieuwe seizoen.



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten