vrijdag 14 september 2012

Me Dungt









Lekker hoor zo een koud pilske.
Ik zou een geweldige persoon en bondscoach laten weten als ik me gek gelopen had
voor de guru`s om te laten zien of ik echt kon tussen twee pilonekkes die
dan 20 m. van elkaar af lagen.
Nou beeeeeetje geeeeeele doopingggg   ....
doet wonderen .............. toch ...........

Hier onder stukje tekst in zijn taal.



Selam sayin Aziz hocam.
Hayatta her sey olur derler ve bu guzel oyundan istifade ederek yollarimiz
bu sene ... gecdigimiz Augustosta burada  Hollandada catisti.
Umarim yanlislikla  ve ya bilmiyerek bir hatam olmussa ....... ozur dilerim
sayin hocam.
Basta siz sayina Aziz hocam  ve sayin Umit hocam ve sayin Ebutalip hocam ve
sayin buyuk abim ve takinin menejeri sayin Abdullah Kutlu olmak uzere
sizlerele calismak benim icin buyuk bir serefdi.
Tabiki sayin oyuncu arkadaslarimizi unutmadim. Onlarin basarisinida birzaciiiiiiiik da
olsa bir tirnak kadar yardimim dokunmusa onlarin hazirliklarinda ben
seve seve yapdim.

Gelelim sadete.
Sayin hocam  sizler gibi ben de hazirlarimidaydim. Biliyorsunuzki ben burada
federasyonda bir C - klasmani hakemiyim ve bir hafta once 8 Eylulde
sinavim vardi. O guzel haftada beraberligimizde konusurken siz bana
bu sinavimi alamayacagimi soylemistiniz ................

eeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhh .............  sayin hocam
simdi sizi coooooooooook uzecegim ve
ben kondusyon sinavimi aldim ............
vahhaaahhahahahhah  ............ bir sene daha ... sezon tabiki ...
bu sinavdan kurtulduk.

Ben buradan size ve diger hocalarima ve sayin abim Abdullah Kutluya herkese
yeni sezonda saglikli ve mutulu bir sezon dilyerek sozlerime son
veriyorum.
Sizleri tanimakdan buyuk bir seref duyan
Ulubatli .........................


Ach .............. ik word oud  en grijs



Door LuluHoops


Geen opmerkingen:

Een reactie posten