zondag 17 maart 2013

Polder Ball ... of ... All Star



Midden in den polder was het deze keer.
Echggg  ...waar ..... gewoon polder en niks meer dan dat.
Soms denk ik ja ..... geweldig deze zet . Basketball promoten en met name
dames basketball promoten in de plaatsen ... steden ... provincies ... polder
waar basketball  niet populair is of er geen profesioneel basketball gespeeld word.

Iets anders dan Landsmeer .... of .. Rotterdam - Zuid .... of  Den Helder
waar traditionele dames basketball wal halla`s zijn en weten wat dit soort gala`s
te organiseren. Nou moeten de andere dames basketball steden mij niet kwalijk nemen hoor
dit zijn een paar bekenden onder ons van daar.

Geweldig van Flevo Musketiers wat ze pak weg in een maand in elkaar gezet en
gedraaid hebben. Mijn dank gaat naar de alle vrijwilgers van dit mooie clubje uit
Lelystad waar gemeente daar flink heeft investeert in breedte sport en waar zij
dan de vruchten van plukken.

Gelukkig een gemeente die aan breedte sport denkt  in hun gemeente en niet zo als
gemeente OSS ...............  waar ik woon, waar ze alles verstaan onder breedte sport
dat valt onder categorie en een bodemloze put die heet voetbal ..........
Bah ... bah ... bah ...    get a life ... zou ik zeggen

Alles stoppen in die bodemloze put die TOP OSS heet ... eehhh   solly tegenwoordig heten ze
FC Oss ...... verkoopt beter zeggen ze.
Haaaaaaaallooooooooooo  ..... gemeente ... de dak pannen van de sporthal waar breedte sport
bedreven word .. komen van de dak af als de mussen er voorbij vliegen ... er is 20000000000000
miljoen keer legionella ontdekt in de sporthal De Ruivert.   DAT IS SCHADELIJK VOOR DE
GEZONDHEID VAN DE KINDEREN DIE DAAR SPORTEN ...........
moet ik verder gaan ... neeeuuu .. denk ik niet .
doet me goed als ik ergens kom en die gemeente doet wel wat voor de breedte sport.

Sorry ... wou niet pesimistisch zijn , maar kan niet om heen.
Kritisch moeten we zijn niet waar anders is er geen top sport.

Waarom zo laat met dit dames All  Star gala .......

volgende week zijn de beker finales ...  kort daana beginnen de play - off``s  .... denkt ge nou
echt dat de clubs en de spelers hun spelers riskeren kort voor de seizoens prijzen
neeee .. denk het niet.
Dit had veel eerder gemoeten of ... doe het week  na de play off `s  dan maar.
Want we geven de seizoen prijzen nie waar ... de MVP ..... de  veel belovende speelster
de 3 -  punter koningin  ...  toch en dat midden in de seizoen ...
is dit nou de prijzen van dit lopende seizoen ... als dat zo is ... de echte prijzen worden pas later
verdeeld of ... was dit de prijzen van de voorige seizoen  .... ????

Nou vertel mij maar ... ik ben maar een leek hoor ....

De amateurisme droop er van af en dit moet de top van de dames basketball voorstellen
en het GALA ... er van ...... zou mijn keuze niet geweest zijn.
Alle respect voor de vrijwilligers van de Flevo Musketiers ....
dit had opgepakt moeten worden door de NBB en de VEC . Lichten  die deden het niet goed ..
de  speaker ... die probeerde leuk te doen ...... de apparatuur die het niet deed .. geluid die niet
hoorbaar was ..... vraag me af of er geoeffent was de avond of dag er voor  ???????

wat mij over kwam .......... niet ...... 
Wat betreft het publiek ..... nou .... 45 en half man ...... dat is inclusief ik zij de gek en de
bobo`s der guru der naties .. de Flevo Musketiers vrijwilgers en de mamma`s en de papa`s
die de meiden en de dames All Star naar Lelystad hebben gereden.
Waar waren dan de fan`s  ............... of was het zo dat men het niet wist of
dat er basketball wedstrijden er waren .................  
















Weer ben ik pesemistich en kritisch en negatief  ................
waar ik voorgenomen had om er niet te zijn dus feliciteer ik de

MVP van het seizoen 2012 -- 2013  ....
Molly  McDowell


de driepunters koningin ....
Zera Butter



Het All Star Team van het seizoen 2012 -- 2013



Molly MC Dowell

Maaike Klein

Anouk Biesters




Nathalie van den Adel

Leonie Kooij


Scheidsrechter van het jaar  2012 -- 2013
Edwin Wallart


De veelbelovende speelster van het jaar  2012 -- 2013
Laura Cornelius





en als laatste de coach van het jaar  2012 -- 2013
Bart Sengers .


Bij deze de wens ik Ria Broring  veel geluk en gezondheid toe in haar verdere leven.
Want ze heeft afscheid genomen van aktief basketball op bonds niveau.
Coach Broring .. zo als ik haar ken  .. was mij waar genoegen om u te mogen leren

kennen en met u samen gewerkt te hebben.



Dank u wel voor wat u betekent heeft voor dames basketball hier in Nederland.



Door LuluHoops.

2 opmerkingen:

  1. Geweldig verslag ;-)
    Maar toch eens leren tellen. ik kwam toch al gauw tot een mens of 175.... En de VEC was zeker wel betrokken bij de organisatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi henk
    dank je wel voor je mooie woorden.
    word gewardeerd.
    dat er ietsje meer was ... ach ... volgende keer beter maar
    zeg ik dan en had veeel meer moeten zijn nie waar ...ja volgens mij was ik ook duidelijk in
    dat VEC er ook mede organiseerde.
    Naar mijn smaak . wie ben ik ... nie waar ..
    had dit wat meer profesioneeler gemoeten. dat probeerde ik
    duidelijk te maken.

    LuluHoops

    BeantwoordenVerwijderen