maandag 28 april 2014

Intervieuwsssss ......




Wat was het dan voor een week einde
Waar Oranje gevoel heerste en op Vrijdag avond alles begon met een geweldige wedstrijd
tussen Landsmeer en Barendrecht.
Ik was er getuige van en lees mijn belevenissen hier onder waar de mooie foto`s van
Aad van Zijl prachtig zijn en wat later is toegevoegd. Aad ........  je bent geweldig en het zijn
prachtig mooie foto`s.

Naast de finale serie geweld was ik Zaterdag naast het vieren van het verjaardag van onze Koning
in Papendaal ... bij de Finale van EuropaCup 3 ...de Willy Brinkman Cup ...bij de rol stoel.
Heb daar geweldige wedstrijden gezien en ik heb diepe respect voor de spelers die deze sport bedrijven
waar ik gewoon ..... ehhh ... tjaaaa ... gewoon ..... met twee benen moeite heb om soms recht te lopen
dan zag ik daar gedreven sporters die geweldige dingen deden en dat op twee wielen.

Heb spannende wedstrijden gezien en geweldige en bijzondere vrijwilgers die tooooooomeloze inzet toonden daar in Papendaal. Als dit het niveau is van EuropaCup 3 ........... dan moet het niveau van EuropaCup 2 en
kan me ... erg benieuwd naar het niveau van Champions League van rol stoel basketball.

Op Zondag was ik ook getuige van de beslissing wedstrijd in dames  promo tussen Almonte uit Eindhoven
de nummer gedeeld twee ... tegen Amazone uit Utrecht .. nummer een en al geplaatst voor de play off series.
Almonte moest winnen ... hoe dan ook .. al met een halve punt als het kan en Amazone kwam parket op strijd te leveren. We allen wisten dat dag er voor dat DAS ... uit Delft ... won met 2 punten verschil van
sterke team van Groene Uilen uit Groningen en dus was de druk groooooooooooooooooooot .. voor de jonge meiden van Almonte.

Dat was te zien in de eerste helft  waar de jonge meiden van Almonte druk goed voelden en de open schoten en de 3 - punters niet vielen en zij 8 x vrije worpen misten waar Amazone gehele wedstrijd voor stond.
In de tweede helft  kwam Almonte in de wedstrijd waar de jonge .. lange center van Almonte .. Esther ... 3 fouten op de bank zat begin 2 e kwart en dus in de derde kwart het parket op kwam ... ging zij
strijd voor en was van af dat moment in de wedstrijd ... Esther ... shooooooooooooooooooooooowwww ...
en dat gaf uit eindelijk doorslag en Almonte won van Amazone met ..... 59 - 54 en dus is naast Amazone
is Almonte geplaats voor de play offs.

Was meeeeeeee tweeeeeeee vingers driftig aan het sms .... jaaaaaaaaaaa ... sms ..... nog ouderwets nie waar ... met Delft  .... waar zij daar in en met spanning .... op de hoogte werd gehouden van de score verloop jammer voor de meiden van DAS.

Ik wens iedereen van uit deze plaats veel plezier en rivaliteit ... gezonde ... strijd en beste teams mogen winnen en het podium  betreden op de Finale weekend van 17 Mei in Zwolle.


Nou weten jullie dat ik amateur journalistiek ... eer aan deed en soms ... kom je tijd en energie te kort om
andere dingen te doen. Ik had dus ook intervieuws gedaan na de wedstrijd in Landsmeer.
Beetje laat ... maar toch .......
Hier onder me relaas waar voor mijn dank voor iedereen voor hun tijd en energie voor onze site en zeker
Sabrina .... eehh mag zo zeggen .... dank je wel voor je geweldige gastvrijheid.



LuluHoops -- van harte met winnen van de wed. nummer 3 in deze finale serie en je hebt 31 punten ...vertel wat je nu voelt
Eline -- jaaaaaaaaa .... geweldige gevoel dit. 3- 0 voor komen in de fianle serie ... wat toch wel kan gebeuren , maar ik had dit van te voren niet verwacht maaaaaaaaaaaaarrr ... ik ben wel echt verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrschrikkelijk blij.
LuluHoops -- eerste twee wed. werden vrij ruim gewonnen .. nu ook maar  pas later .... deze keer bleef Landsmeer dicht bij ... was dat voelbaar op het parket
Eline -- spanning was wel hoog ja ... wij bleven wel voorstaan  met minime voorsprong van 7 ... was wel erg spannend op het parket  .. als we na de wed. naar het uitslag kijken ... viel het best mee.
LuluHoops -- iedere keer kwam Landsmeer terug tot die marge van 7 punten .. en jullie gaven gas was 10 .. of 12 punten weer en telkens kwam dan Landsmeer terug ..... hoe reageerde ...... eehh wat zei jullie coach tegen jullie
Eline -- dat we onze focus op de defens moesten leggen en niet op de offens ..... de defensief stops maken en steeds had ik het gevoel dat wanneer wij op 12 punten zaten zag ik dat Landsmeer alles gaf van alles of niks en kwamen terug tot 7 en verder kwam het gewoon niet. Het was dan ook onze kracht dat wij ze afstopten en wij in de offens oppermachtig waren soms.
LuluHoops -- die 31 punten ... wat zegt dat tegen jou
Eline -- supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrr ...... leuk ..... was wel een team prestatie ...deze keer was ik het en volgende keer is iemand anders
LuluHoops -- eehhh  Eline ... je bent bescheiden ...
wat word dan wed. 4 ??? Kampioen dan maar
Eline -- jaaaaaaaaaaaaaaaa .. zekersss .... het is nog niet binnen .... we moeten het nog waar maken , maar
thuis kampioen worden .... geweldig gevoel toch.
LuluHoops -- ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk van jou spel genoten van af de kant Eline  ....
is dit de voorbode voor Oranje straks
Eline -- eeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh ....    neeeuuuuu ..... dit jaar heb ik afgezegd voor Oranje met prive redenen
LuluHoops -- eeeehhhh waaaaaaaaaaat ...... gijzzzz ook al niet ......
Eline -- yepp ...... de keuzes is elders gevallen van daar en wil me daar niet verder op in laten houd het hier bij aub.
LuluHoops -- zuuuuchttttt ... jammer .... ehh dank je wel voor je tijd
Eline -- graag gedaan


LuluHoops -- eehh Zera .. ook jij van harte gefeliciteerd met deze winst ... heerlijke wed. en je hebt 29 punten ... wat zijn je gedachtens nu
Zera -- offf ik 29 punten scooooorrr ..... dat maakt niet zo veel uit ... belangerijk is wel dat wij gewonnen hebben. Het is dan iets van teammm dingens .... wahahahah .... goede spel inzicht ... van de gehele team .. goede aanvallen ... stopss ... maar Eline .. zij steeg boven zich uit deze wedstrijd. geweldige inzet en energie van me team genoten vandaag waar we  alles gaven en nu 3 - 0 voor staan in de serie is het geweldig gezien de voorgaande jaren wat anders was.ik ben wel onwijsssssssssssssss  blij met deze uitslag en had het ook niet verwacht eerlijk gezegd dat we zo voor zouden staan denk ook dat we veeeeeel beter spelen dan Landsmeer op dit moment en dat kan je wel zien op het parket denk ik.
LuluHoops -- voor de wed. werd jij gehuldigd .. in de All Star Team ... maar ook de MVP
is dat dan heeeeeeeeeeerlijke gevoel om zo aan de wed. te beginnen
Zera -- nooooooooooooouuuuu ..... het overviel me wel een beeeeeeeeeeetjeeeeeeeee ... krietische noot .... was beetje chaaaaaaaaaaaaaotisch allemaaaaaal  ....
LuluHoop -- ik ben het ook met je eens Zera .... was niet .. jee van het ..
Zera -- eeehh ...... owwww .. ik ben de MVP van de DWBL. die gevoel was er nog niet van ..
yesssssssssssssss ... ik ga nu vleugels krijgen deze wed. ... die gevoel was nog niet aanwezig begin van deze wedstrijd ben wel blij hoor met deze twee prijzen.
LuluHoops -- was je dan verrast
Zera -- eehhhhhhhhh  ..... jaaaaaaaaaaaaa denk het wel ..... maar we hebben ook geweldige spelers die ook geweldige seizoen gedraaid....
LuluHoops ----  ...eehhh Zera .. jaaaaaaa .. daaaat kennen we .. politiek correct antwoorden  ..
je bent bescheiden zeg ik maar van uit deze plek.
Zera -- ik ben zekers blij met de prijzen en denk ook dat ik ergens dan ook waar gemaakt heb
LuluHoops -- het viel mij op dat Landsmeer steeds terug kwam tot 7 punten en steeds was jij ... of Bianca die gas gaven en zoeff .. zoefff .. was het 10 tot 12 punten verschil ... wat was dat wat jullie hadden in de wedstrijd
Zera -- ik had echt niet het iedee op het parket dat wij het spel moesten bepalen samen met Bianca. zij kwamen terug ... en zegt Joost .... speel dit en dat en wij gaven gas ... zoeff .. zoefff ...  of ik moest de bal hebben of Bi .....
LuluHoops -- eehhhh Zera .... je geeft weer politiek correct antwoorden  ..... wahahahahahhh ....
ik heb van je genooten van d ekant .. van je inzet en je spel ...  is dit dan ook voorbode voor Oranje straks
Zera -- eehhhhhhh ..... ik heb Oranje afgezegd ..... en Eline ook ... het is niet van dat ik of Eline geen zin in hebben of zo , maar het is wel prive maar wel serieus
LuluHoops -- eehhhh gijzzz ook al ......
Zera -- ik denk dan ook dat wij heel erg goed zijn in deze finale serie en dat wij dan meer durven te nemen en dat is te zien op het parket
LuluHoops -- nu is 3 - 0 en Woensdag kampioen dan maar
Zera -- noooouuuuuu dat is behoooooooooooorlijk in onze voordeel dat we zo voor staan .... dit is wel een zwaare mentaale klap voor Landsmeer en jaaaaaa wij gaan voor de volle inzet Woensdag.
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd
Zera -- graag gedaan



LuluHoops -- van harte gefeliciteerd  met het winst in de derde wed. van deze finale serie .... wat gaat er nu door je heen
Coach van Rangelrooy -- eehhhhh .. ik ben moe .....
LuluHoops --- daaaaaaaaat is staetment ... coach .....
Coach van Rangelrooy --- ehhh tjaaaaaaaaaa .. wat gaat er door me heen ....  ben blij .. trots op de ploeg
LuluHoops -- zal ik dan maar over andere boeg gooien dan .... u was steeds voor in de wed. en steeds kwam Landsmeer terug .. het was of Zera ... of Bianca die heft in handen nam .... wat zei u tegen ze
Coach van Langelrooy -- heb helaaaaaal niks tegen ze gezegd .... we spelen als een team  als er uiteindelijk door deze twee gescoord word .... dat is dan hartsitikke mooi Eline heeft iets van 31 punten genoteerd .... volgende keer is het  iemand anders ... Leonie bijvoorbeeld  wie weet ..dat is hoe ik al jaren speel en vandaag was het ook zo.
LuluHoops -- wat vond jij van de T- fout van je opponent die in de 1 รจ min. al die had ... was dat misschien bewust
Coach van Rangelrooy -- daaaaaaaaaat  .... weet ik niet ,maar was wel duidelijk dat zij iets anders gingen doen dan wedstrijden hier voor ... moest ook wel anders zou het zelfde gebeuren als voorgaande twee wedstrijden.
LuluHoops -- wat was het verschil dan met wed. 1 en 2 en deze wedstrijd volgens u dan
Coach van Rangelrooy -- die wedstrijden bleven we ook dicht bij elkaar en pas in de laatste fase in de wed. werd het verschil groot en nu waa dat ook wel een beetje. zeg ..... heyyyyy ... wij spelen op dit moment erg goed als team en zijn niet van slag te brengen ... daaat was vorige jaar nog wel .....  metaal .... ku ...... eehhh
( blieeeeeppppp .....  solly .... red. ) deze keer mentaal zit het goed en dat zie je terug op het parket.
LuluHoops -- uw opponent .. coach Bozovic .. koos bij vlagen voor klein op het parket ... dus minder lengte ..was dat dan koren op jou brood
Coach van Rangelrooy -- nou tjaaaaaaa ... vorige jaar hadden we moeite om Molly Mc Dowel en Kati Bussy af te stoppen we weten dat Anete Horelika die toen goed scoorde en nu moest zij zelf heel veel creatief zijn en daar hebben ze wel moeite mee ..... voor ons was dit wel prettig en soms speelde hij wel heeel erg klein  .. dan passde ik daar ook aan in de form van Eline op 4 en ook Rianne .. die geweldige slot stuk had in deze wed. was goed om dat te zien
LuluHoops -- woensdag dan maar 4- 0 ... en kampioenschap dan maar
Coach van Rangelrooy -- eehhhhh daar gaan we natuurlijk voor ... het is dus een kans en die willen we wel pakken  gefocust  naar de wedstrijd toe leven en op parket laten zien.
LuluHoops -- dank u wel voor uw tijd
Coach van Rangelrooy -- graag gedaan



LuluHoops -- eehhhh  Molly .. u did worked hard on the court and  did score 18 points ... afther loosing the third game in the series .... wat is your toughts  now afther the game
Molly -- they are a step a head up us .. soo  at every spot at now actualy ...   i had 18 p. and al so take lots of shotss .... the defend us verry well in every way what we could bring on the court. offensively ... they have more weapons than we have right now. we did have  a run in the game several time cut it to 6 or 7 points  ... but  we did not have got the momentum back in the game to our side of this game. weeeeeeeeee .. did fight and fight and fight .... the momentum did not get to our side so .....
LuluHoops -- talking abbout the momentum in the game ..... when u did get back was Zera of Bianca did score  and it was abbout 10 or 12 points lead for Barendrecht .... what was going trough your mind back then
Molly -- yeeeeeeeeeppppp .. diffecult  to say ... every time we did score .... we look up to the clock and it was saying ... 10 points or more lead ... i tought that .. we are working  supeeeeeeeeeeeeeer ... supeeeeeeeeeeeeeeerr  hard at that time ....
LuluHoops -- sorry to interrupting u .... what i did saw on the court when i looked up to you .... you was angry ... madddd ... mean .... that the ballss did not go in  .. what happend there
Molly -- off course .... i tought that we did moooore gooooooooood dings than we did in the last past 2 games. More positive toughts and more ... but that did not translate to points in this game .... aarrrggggggggggggggg ...... daaamendddd ....
LuluHoops -- 3- 0 behind now and Wednesday game 4 ... whats going to happen now ...... eeehhhhh
abra cadabra  ...... magic ... win all the 4 games
Molly -- wahhahhhaaha ..... i dont know what they in Barendrecht are thinking ... but ... suuurleyyy .. we are not going to make it easy for them ... thaaaaaaaaaaaaaaaatttsss sure .. u bet on it. we wil fight  .... work hard and easy games ..... win 4 games in a row .... hmmmmmmmmmm back in past it did happend .... could be  why not ... we are not thinking ... win the four games ...but ... winnnn ...  the GAME 4  ......
LuluHoops -- eeehhh .... u speak with your heart now Molly ..... eeehhhh thank u for your time for me
Molly -- u are welcome




Ik bedank nog maals iedereen voor hun tijd voor onze site.
Maar ik kan niet om heen om volgende woorden te schrijven .......

Vraag me af nu Zera afgemeld ... Eline afgemeld .... Chitilla .. afgemeld .... Jamailah .. Maxime .. Myrthe  
wat te denken van Naomi Halman die al 3 jaar niet mee doet met Oranje ... denk dat ik nog meer namen mis van de afzegingen en zekers Kim Hartman.

Wel geloof in de meiden die er wel zijn , maar gezien de lucht macht onder andere bij Rusland zag ik graag Chitilla ... Naomi .... Eline .... naast Nadine en Leonie en Riannen daar onder de ring gaat het gebeuren en worden de wedstrijden besslist in deze poule van 3.

Wat is hier aan de hand  ......
waar gaat dit heen vraag ik me af ...... is dit iets van ... ach tegen Rusland en Zweden ... tevergeefs moeite dus ... gaan we veredeld CTO team maar op de been brengen zo dat zij meeeerrrrr ervaring op kunnen doen  ...... heeft onze geliefde bond te veel geld of zo dat ze dit toe staan.

Ik vind dat je alle kansen hebt in poule van 3 ... uit tegen die landen weet het niet ...  met een top team en beste bezetting weet je het nooit ... immers ... wij waren die uit van Zweden wonnen ... tegen Rusland hebben we nooit gespeeld maar thuis ... als we onze STERKE TEAM op de been brengen die we hebben ... dan hebben we groooooot kansen van hun te winnen.
Niet zo maar al van te voren al opgeven ... iets van .... wij zijn maar klein land dus te vergeefs.

Zeker hadden die jonge meiden vorige zomer geen studie of zo ......  dit is huilen met de pet op  ....... 
Ach ... zo als gewoonlijk zeik ik weer nie waar.



 Door  LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten