zaterdag 26 april 2014

Oranje ..................






                            Lang Leve De Koning Der Nederlanden 



Ik ben trots op dat ik Nederlander ben .............
Ik ben  trots op mijn Kikkerlandje .......
Ik ben trots op dat ik in dit geweldige land mag leven ......
Ik ben trots op deze geweldige mooie kikkerlandje .....
Ik ben trots op dat deze landje groot is in haar verdraagzaamheid .....
Ik ben trots op dat ik ook een deel van deze geweldige kikkerlandje mag zijn ....
Ik ben er trots op deze kikkerlandje dat ik me in kan zetten voor deze maatschappij ....
Ik ben er trots op dat Koning oma mijn .....  overleden  vader kans gaf ....
Ik ben er trots op dat Koning moeder mij de kans gaf om mij zelf te ontwikkelen .......
Ik ben trots op onze Koning en Koningin .. van onze generatie  ......


IK BEN TROTS OP DE NEDERLANDSE NATIONALITEIT 

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   ....... Ook



Wilhelmus van Nassouwe
Ben ik van Duitse bloed,
Den Vaderland getrouwen
Blijf ik tot in den dood
Een Prinse van Oranje
Ben ik vrij onverveert,
Den koning van Hisspanje
Heb ik altijd geeerd.





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten