maandag 29 september 2014

28 September ...............



28  September  ...............

De dag dat Wendy Kropman niet meer onder ons is.
De dag dat ons allen waar Wendy ... in ons hart voort leeft.
De dag dat god besloot Wendy ... zeer vroeg naar zich toe nam.
De dag dat Wendy ...  in haar bloei ons abrupt moest verlaten.
De dag dat wij Wendy lief hebben .....
nog steeds moeite mee hebben dat zij niet meer onder ons is.







Op 28 September 2014 was ik naar Waalwijk gegaan naar de Sporthal De Slagen om
herdenken dat Wendy Kropman nu 5 jaar geleden is dat zij niet meer onder ons is.
Deze dag van herdenken stond in teken van Wendy waar haar voormalige team genoten en familie  vrienden kennissen en iedereen die haar lief had deze dag samen te gedenken.

Ik prijs mij zeer gelukkig dat ik het genoegen had om haar te leren kennen op het basketball parket.
Dat was al in de oude Taxandria Sporthal in Waalwijk .. de befaamde Sporthal die nu  niet meer
bestaat. Het stond pal naast het snel weg A- 59 daar in Waalwijk waar ik menigeen wedstrijd van haar
floot. Op het parket maar naast het parket als zij mij zag en ik haar ook ... kwam ze altijd naar mij toe
om te praten. Geweldig vond ik dat toen.

Over basketball ... onze passie ... delen met elkaar en over vele zaken praten.
Dat was Wendy ..... passie vol .. open ... toegankelijk en dat was ook op het parket te merken ik
als freeeeeking druiffffffffff .... het genoegen had om deze ervaring mee te maken waar zij als een geweldige speelster speelde in de ploeg van WSC Waalwijk.
Voor mij was het een waar genoegen .....  het voorrecht om als freeeeeeking druiffffffffff .... wedstrijd te leiden waar zij schitterde op het parket.

Ik en mijn goede vriend en mijn  rechter hand Maarten waren in Waalwijk in Sporthal De Slagen
om van deze bijzondere dag getuige van te zijn en wij hebben veeeeeeeeel foto`s gemaakt.
Paar van die foto`s is te bewonderen in deze stukje en de rest hebben we in onze Foto Album neer gezet.
Als het nog niet op staat ... effe geduld hebben  .... het waren veeeeeeeeeeel .... geef Maarten wat meer tijd aub. om alles goed in de album te zetten.

Ik prijs me gelukkig dat Wendy dank zij basketball mijn pad geeft bewandeld heeft en ik heb haar mogen leren kennen waar Wendy altijd voort leeft in onze harten.


Alles komt voort uit liefde ...
Alles keert terug in de liefde ...
Zonder begin en zonder einde is de liefde .....

Ik ben het water en de vruchten en het koren ...

Het leven dat uit alle leven word geboren .....
Ik ben het allemaal ... de wijze en de zot ...
En in mijn kleinheid schuilt iets van een grote god .... 

Midden in `t leven ...

Nog zoveel te geven ...
Idee en plannen te over ...
In een keer voorbij ...
Voor ons was je  een kei ...
Enig in je soort ...
We zetten ons leven ....
In jouw gedachten voort ...



  Hasan Ulu 











Later deze week meer foto's in de fotoalbum van ons weblog.


2 opmerkingen: