zondag 29 mei 2011

Oranje Op Weg Naar AQT// Wedstrijd 1 Der Manschaft

Was dus wezen kijken hier bij mij om de hoek waar onze oranje dames de laatste voorbreidings wedstrijden
speelt in twee luik tegen der manschaft der dames van onze ooster buuren
Duitsland dus en het plek des oordeels was de bijzondere  hal van De Horstacker te Nijmegen.

wat ik zag is een mooie mix van jeugdige speelsters die eigenlijk Under 21 of half in
kunnen schrijven. Tjaaa mijn maat en alter ego zegt iedere keer tegen mij
dat we moeten doen met deze meiden die we hebben anderen hebben we niet of zijn er niet op komen dagen
wat voor reden dan ook. tjaaaa daar in kan ik me beeeeeeeeetje  in vinden , maar
er zijn voldoende materiaal voor handen om in de top mee te draaien die meer ervaring hebben
dan deze meiden.
Ook al hebben deze meiden nu paar jaar op de jeugd EK`s tegen de top europa gespeeld
en toch zag ik dat we die ervaring te kort komen en voor al op de post positie.
alleen met naomi gaat het niet lukken vrees ik.
maar ach ik laat me graag verrassen door coach van veen nie waar.

was van de beiden kant zoeken door beide ploegen in de begin van de wedstrijd en als ik me niet vergies was iets van 8 -6 voor der manschaft  na de eerste kwart , maar dat had te maken met heel veel wissels die beide coaches door voerden denk ik  en dat was ook het verhal in de tweede kwart en beide ploegen kwamen maar moeizaam op stoom getuige de rust stand 24 - 24 gelijk en
oranje kwam moeizaam onder de borden trecht en zo als ik het zei
alleen met naomi is het niet genoeg en andere meiden zijn wat te licht nog daar.

Maar als na de wel verdiende kruiden thee  zijn onze ooster buuren der manschafttt
gelijk morde op zaken gaan stellen onderleiding van romy bar en lea mersch en dorothea richter
was het wel gelijk afgelopen  met scoores onder de borden en was oranje op zoek naar de snelle fast breaks en afstand schooten en zo bleven de beide ploegen wel in evenwicht tot het einde  waar het gevecht was om weinig geforceerde bal verliezen te leiden aan de beide kanten waar wel hard gespeeld werd
en de reffss soms moesten zoeken naar die goede calls

Uit eindelijk was de zoemer onverbiedelijk en zagen we de einduitslag op het bord
voor der manschaft der oosterbuuren met 63 -- 55 .
heden dag als ik deze schrijf ..... lees dus op zondag is de tweede wedstrijd dan in Oberhousen
je weet wel net over de grens .
Misschien zie ik je daar.



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten