zondag 22 mei 2011

Oranje Op Weg Naar AQT

Als ge niet de tijd hebt en ge doet een stapje terug en geniet van de
zomerse weertje hier in onze kikkerlandje , dan hebben we onze dames van oranje
die al eenige maanden in de voorbreiding zijn voor de  AQT. toernooi ergens in Hongarije dacht ik
en daar een zwaare wedstrijden  in de groep te wachten staat  en als eerste moeten eindigen

Daarna pas nog een play off moeten spelen met de eerste van die andere groep
dan pas pakken we die laatste ticket voor de EK  dezer September in Polen.
zuchtttttt ...........  daaamneddd ... dat is wel heeeel erg moeijlk zeg voor die ene ticket.

Maar ach niet zeuren nie waar. hier voor zijn we hier in Nederland gestopt met de dames eredivisie comp.
zo begin Maart ......... weeeeten we nog wel ... toch ....
dus niet zeuren dat we niet klaar voor zijn.

Daar was dan op zaterdag 21 mei de eerste oefen wedstrijd in en tegen  Belgian Cats
in St- Catelijne Waver.
ik kon er niet zijn maar ... goed dat je veel vrienden hebt en een van
was wezen kijken en zag dat onze oranje dames niet goed speelden en
de eindstanden van de kwarten waren 18 - 13 de eerste ....  33 - 25  de tweede  ....
57 - 41 de derde en als uitslag van de wedstrijd en dus verloren met  80 - 56.

dus er is veel werk te verzetten maar denk ik toch ..... we zijn al bijna 3 maanden beezig
dus kom op meiden laat meer zien komende weekeinde in twee luik tegen onze
oosterbuuren ... Duitsland dus.  zaterdag in Nijmegen thuis dan en zondag in Oberhausen in Duitland.


Mijn dank is groot voor me goede vriend.




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten