zondag 22 juli 2012

Weekend Gevoel




Wat is dat die weekend gevoel ....  zoude iemand mij dat uit kunnen leggen
De geheele afgelopen week hard moeten werken ... tjaaaaaaaaaa ....
leven is hard me jonge ... en ziek als weet ik veel wat  ..... en je weekend in gaan
met koorts en griep en snot neus  ....... jaaakessss .....
en dat te weten dat er een oefen toernooi is op den Tv  dat LIVE word
uitgezonden.

Zo als ik eerder vermeld heb ... lees hier onder aub.
Spelen de dames nationale teams van USA. CROATIE en TURKIJE
een kleine oefen toernooi tegen elkaar en dat begon op Vrijdag avond
met TUR. tegen CRO .
Dat werd 78 - 64 voor TUR. waar de good old Nevriye Yilmaz de
ervaren pivot van de turken samen met Birsel Vardarli .. de spelverdeler en
de andere startende ervaren schutters de slag sloegen in de eerste kwart
en de wed. ging van af dat momment in midden waar die voorsprong bleef
en Turkije won uit eindelijk ...waar iedereen speel minuuten maakten
met 78 - 64.

Op zaterdag ... was de beurt aan de Amerikaanse full profs om te laten zien
dat ze niet zo maar alles en van iedereen kunnen winnen en
was de wed. tussen USA tegen Croatie.
Waar van de 11 spelers in de ploeg van de vrouwen uit Amerika daar van 7
speelsters in Turkije spelen .. 5 er van speelt nog steeds en 2
er van hebben gespeeld in de Turkse dames competitie.
Let wel dat zijn de  STARING 5 plus nummer 6 en 7  van dat team.

Dus moesten de meiden van de Croaatse team optreden tegen deze harde speelster
uit Amerika. Nou ik zat te kijken en de tipp off was daar en voor dat ik mijn oogen
gekinpperd had was de tipp of voor USA en het was 10 - 0 voor USA.
Dan moet je denken aan dat Croatie niet een keer een bal over de middel lijn had kunnen
brengen en we hadden iest van 12 sec. gespeeld in die eerste kwart en het was 10 - 0
daaaaaaaaaaaaaaaamneddd... ik had wel verwacht dat het walk over zoude zijn , maar
zo snel al en als ik tegen jullie zeg dat de eerste kwart 38 - 13 voor USA was ..........
tjaaaaaaaaaaaaaa ..... dan had ik weinig zin meer om te kijken en
uiteindelijk werd USA -- CRO ---   109 -- 55.

Dan ben ik maar gaan slaapen en mijn medicijnen in gaan nemen .
Vreeselijke hoofdpijn en snot neus en hoest die maar niet weg wilt gaan
en geloof me .... doos paracetamol en hoest drankjes ...... ik ben de tel kwijt.
Dat te weten dat de halve finales van de U20 Jongens ook LIVE werden uitgezonden
op de sport kanaal der turken .. NTV Sport  dat gaf me moed en wat energie om
lekkel te gaan zweten onder de wol tot 19.00 uur Zaterdag avond.

Tjaaaaaaaaaaaaa ... het is Zaterdag avond en ge ligt ziek in je nest dan
er uit gaan en lekkel de bloemetjes buiten zetten zo kort voor je vakantie waar je
de komende week in de weer bent met de interlands tussen de meiden U20
sellekties van Nederland en Turkije op Woensdag en op Donderdag as.
om 19.00 uur te Amsterdam te Sporthallen - Zuid.
Kom kijken aub dat word erg leuk daaren de toegang is GRAAAAATISCHHCCCHH ......

Eeeehhhh  .. ikke was snot neus nie waar .... ik dwaal weer af ... zal deze keer komen door
de meicijnen neem ik aan .....

Als het dan de wekker die af gaat en ik half slaapeloos wakker word ... hoestend en
kuchendddd ... aaauuwww .... help ....
dan is de eerste halve finale wed. tussen Servie tegen Litouwen jongens U20
wel te verstaan en bijzonder was dar Serven GEEN een wed. verloren hadden tot
dus ver in de EK en moesten tegen de jonge honden van Litouwers aantreden
waar de de guru der spelers aan de kant van de Serven  .... BODIROGA  .....
voor de oudere jongere onder ons .... er ook was te onder steuning van de Servische
jongens en die wed. werd hard ... kei hard waar de 3 p. van de Litouwers eigenlijk
de dorslag gaf in deze wed.

Het was dan ook erg .. cloose game .. met een goede ned. vertaling.
Servische jongens waar we hun namen in de toekomst wat vaker zullen gaan hooren
die werkten kei hard onder de bordeb , maar die afstand schooten van de
Litouwers .... daaaamneddd .... daar hadden ze en Bodiroga ook geen antwoord op
van af de tribunes enhet werd uit eindelijk SER. --LIT.      68 -- 73
dus de eerste duure verlies voor de Servische team en zo zit Litouwen in de fianel.

De tegenstander van hun kwam uit de wed. Spanje tegen Frankrijk ..
Die wed. werd dus ook Live uitgezonden en dat werd een wed. in hoog tempo
van af het begin tot einde. wat ik kort samen vat was dat Frankrijke weg
gallopeerde en Spanje ze terug pakte.
Frankrijk weg .. Spanje pakt terug en op de curiciale mommenten in de wed. was
Frankrijk beter van af de vrijeworp lijn en dat gaf uit eindelijk de doorslag en
de atletische team van Frankrijk was dus ietsje pietsje beter in de rebounds en
af werking zo dat de eind uitslag SPA . -- FRA.     59 -- 66
Dus de finale gaat tussen Lit. tegen FRA .
Zo als gewoonlijk is die wed. LIVE te zien op de sport kanaal NTV Sport
heden avond ... lees  Zondag avond om 20.45 uur .

Maar voor dat zo ver is .... is er de wedstrijd ook heden avond ... lees Zondag avond
dus en dat is om 17.00 uur  oefen interland USA dames tegen Turkije.

Ach ... ik neem wel een paracetamol en wat hoest drankjes meer en met me deken
over me kop heen .. is het lekkel smullen met basketball avondje er weer

Wat een heerlijke weekend gevoel om zo het weekend uit te zwaaien
Toch .......



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten