donderdag 13 juni 2013

EuroBasket Women ... France 2013




Van al dat geweld van basketball volle weekenden en eufories der gewonnen wedstrijden
waar nog steeds baalend en wonden likkend basketball vergeteldheid der natie
voor een ultieme ticket der Women EuroBasket .................

Eeeehhhhh .... wat staat er geschreven hier boven
Zou iemand mij de Nederlandse vertaaling er van willen post.
De prijs is ............. een avondke stappen met mij ... of
een avondje LIVE basketball op den Tv. van de komende weekend beginnend
Euro Bakest Women 2013 te Frankrijk.


Logo

logo  from the  web site off
www.fibaeuroep.com


Waar we onze wonden nog aan het likken zijn aan de dames nationaale basketball team kant
dat we weer met een ilussie arme weekend naar huis zijn toe gekeerd en waar we natuurlijk
respeckt toonen aan de keuze van onze bonds coaches ..... hebben zij toch de
verkeerde keuzes gemaakt achter af gezien.
Wij waren net zo goed als Griekenland en zelfs beter dan hun en van Estland.
Als je verkeerde keuzes maakt en IK ..... had al in mijn schrijven er op gewaarschuwd
dan krijg je de deksles precies op je neus nie waar.

Ach ik klest weerraak nie waa en wie ben ik ........

Wat wel over blijft dat ik as. Zaterdag avond lekker ga BBQ `en en dan lekker LIVE
Euro Basket Women uit Frankrijk ga kijken op den Tv.
Het begint as Zaterdag  15 Juni en ik verheugme op een Top baasketball in Europa
en daar moeten wij ook zijn. Niet de O.S. van je droomen van weet ik veel wanneer.



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten