vrijdag 6 september 2013

Dag 2 ... Slovenie 2013



Waar de groep A voor Meneer Aart is ........

Was de dag 2 in aantocht. Veel gezien en gehoord en geluisterd en beeee ... luistert van
ach ... de eerste dag syndroom en tegen Italië .. gaat het wel lukken was de tendens
van de Turken. Niet rekening houden dat jonge honden van coach Pianigiani
die de Turken heeeeeeel eerg goed kent en waar de overheersing van Azuure blauw
op de Turken 56 jaar voort duurt.
Tjaaaaaaaaa .. 56 jaar geen winst voor Turken in welke wedstrijd dan ook op basketball
walhalla der basketball galaxy.

Dan was het ook hommeles in de gelederen van de Turken dat er de helft niet meer geloofden
in coach Tanjevic  en met die twee deling moet je dan in de avond uren tegen Italie spelen.
Maar de opening van de tweede dag was voor Finland tegen Zweden en waar de Suomi der
noordelijker koude naties was effe spannend waar Zweden 5 min. vol kon houden in de 1è kwart
en van af dat moment waren de jongens van Duitse bonds coach van Suomi ... coach Detman
heer en meester en schoten de licht uit bij Zweden met regen aan 3 - punters en won
Finland deze wed. van Zweden met  81 60 .

Als ik klaar sta in mijn training pak en op weg ben bijna naar mijn team om training te geven in de
nieuwe uitdaging in de bijzondere clubje hier in Brabant uit Veghel .. waar ik mijn kunstjes
tentoon kan spreiden op de hoogste niveau der amateurs .. is het voor mij de noodzaak die
coaching  A diploma te halen waar ik al 3 jaar op een kans wacht om mij zelf op het parket te
bewijzen en niet op een stuk papier.

Maar ach .... wie ben ik niet waar en als ik dan de eerste kwart kijk van Turkije tegen Italië
is het de kleine opdonders van Italië die durven en niet bang zijn voor de lucht macht van de Turken
en kijjjjjjk eeeeeennssss ons .. de NBA ... bla .. bla `s  .... is het gezien na 8 min. wed.

Ik moest weg dus en kwam laat terug en dank je wel dat er Tv zenders zijn .. sportkanaal die de wed.
laat nog integraal nog eens uit zend zonder decoder .. zonder kastjes .. zonder pc. ... zonder tablet ..
zonder ... afzondering .. zonder ... laat me met rust met mijn  tablet en ga weg .....

Neeeeuuuuu  .. lekker op de bank .. met heeeeeeeeerlijke Turkse warme thee  met wat lekkers
op de tafel en kijkend naar de wed. nou tjaaaa .. de resterende 3 kwarten.

Om kort te zijn .. als je NBA ... allures hebt en je verdedigt niet dan krijg je de deksel op je neus van
Aradorie  ... Gentile ... en de kleine Melli die de lucht macht der Turken het na kijken hield onder de borden met zijn kleine lengte en wat te zeggen van Belinelli .. die 17 punten maakte in de 3è kwart en daar ging bij de NBA ego`s van de Turken de licht uit en om kort te zijn won Italië terecht van Turkije
met  90 - 75   gaf Azuure blaauw een basketball les aan iedereen daar op het parket.

Dan zak je door de grond als basketball groot macht .. toch en dat wilt Turkije zijn waar in heel Europa de geld kraan dicht gaat en in Turkije niet en waar je niet de juiste keuzes kan maken .. omdat de ras echte
schutter in je eigen comp. iets getwittert heeft over de schermutselingen van paar maanden terug in
Gezi Park in Istanbul over de staatshoofd der Turken ... mocht hij niet opgenomen worden in de selectie
waar Ersan Ilyasova niks raak schiet .. waar Hidayet Turkoglu ook niks kan raken en te lui is om te verdedigen waar Omer Asik niet bereikt kan worden onder de borden ... tjaaaaa .. dan
zak je door de grond nie waar en sta je na twee dagen met 0 wed. wins in de kelder der Europa.

Ik denk .. wie ben ik ... de jongens selectie van U- 18 ploeg van Turkije die twee maanden terug
kampioen werden in hun leeftijd klasse en EK. wonnen  dan hadden die jonge jongens veeeeeeeeel
beter gedaan dan deze luie en rijke NBA ego`s .... dan had je kunnen zeggen
dat de jonge ploeg zoude zijn en investering was in den toekomst.

Maar ach ... ik klets maar weer raak en wie ben ik.

Als dan de sluit stuk van de avond Griekenland tegen Rusland is .... waar de jonge spelers van
coach Karasev ..... wie kent hem niet  ... hun moed op pakken en Shved ... goede dingen doet en
tegen de team van Spanoulis aan de roer tegen moet gaan ... was maar een kwart spannend en
deze wed. won Griekenland van Rusland met 80 - 71.

Zegt dan de stand tegen ons dat GRE en FIN en  ITA  boven aan staan in deze groep met 2
win wedstrijden en 4 punten elk en de rest onder aan bungelen en te weten dat er 3 ploegen door gaan
in elke poule. Op vrijdag is in deze groep D zijn er geen wedstrijden is dus een rust dag.

Het blijkt maar weer dat er geen basketball grotlanden meer bestaan en de dwergen alles geleerd
hebben van al dat verliezen van wel eer en dik ook en dat op den duur zich uitbetaalt en die dwergen
zie Finland ... zie Letland  .. dat ze mee doen met de groote boyzzzzz ... zie de verasende uitslagen
hier onder .

Rest mij de uitslagen te geven van de groepen B en C.

Groep B 
MNE - LAT --  72 - 73
BIH - SRB -- 67 - 77
LTU - MKD -- 75 - 67

Groep C
POL - CZE -- 68 - 69
SLO - ESP  -- 78 - 69
CRO - GEO -- 77 - 76



Door LuluHoops


Geen opmerkingen:

Een reactie posten