maandag 16 september 2013

Ronde 2 ...... Opgeruimd Staat Netjes




Als geluk op is ....................
Als geluk je in steek laat .......
Als geluk niet meer je kant op komt ........
Als geluk niet meer telt ................
Als geluk je niet meer wilt .............
Als geluk de rug naar jou toe keert ...................

Daaaaaaaaaaaaan .... staat opgeruimd netjes ..... toch ......

Zondag in Slovenie is dag van bezining en afscheid en denkend en kijkend en wie wil ik wel
en wie wil ik niet en wie kan ik beter treffen en wie kan ik beter maar niet treffen en
wie kan ik maar beter vermijden  ..............

Het zijn legetieme vraagen en antwoorden en trechte opsomming als heden dag de beslissing
valt in Groep E waar ik niet thuis was en ook een gezin heb en prive leven heb.

eeeeeeeeeeehhhhhhhhh  .... egg waar ...... was dus niet in gelegenheid om alle wed. LIVE te zien
en deze dag was dus voor mij zelf.

Toch was in deze groep alles al bekend , het eenige was wat Latvia ging doen en zij hadden hun lot
in hun eigen land waar ze tegen onze zuider buren ... Belgie moesten spelen en die hadden maar
prestige op het spel meer niet.
Hier onder alle uitslagen van heden dag in deze groep die afkomstig zijn van de site van Fibaeurope
zie dus  .......

 www.fibaeurope.com


Latvia   
Belgium
5660

Ukraine
   
Lithuania
6370

Serbia
   
France
7765



Als jullie hier onde de stand zien weten jullie al waar ik het over heb.
Latvia kwam dus als eerste op het parket tegen Belgie en als ze gewonnen hadden .. dan  was
Ukraine het haasje waar ze MOESTEN winnen van Lithuania ...... maarrrrr .. ze verloren en
onze zuider buren hebben hun sportieve plicht gedaan was dus voor Ukraine ook maar het verhaal
dat ze onder leiding van coach Mike Fratelo laten zien dat ze niet zo maar die 4è plek verovert hebben
maar de investering van afgelopen 4 jaar onder zijn leiding en visie des lands niet zo maar 
aankomen waaien is en laten zien aan de basketballende Europa .. dat zij niet een dags flieg zijn en
dat ze daadwerklijk laten zien  dat zij over 2 jaar de EK. gaan organiseren in Ukraine zelf.

De 4è plek is dus een geweldige prestatie van hun maar ook dus de kwart finales en misschien
moet de nr.1 van groep F maar eens goed uitkijken dat ze te maken hebben met een land
die misschien ook de WK. 2014 ... in Spanje  ook in hand bereik hebben en is maar de vraag
dat Spanje zelf ... op Maandag zich kan kwalificeren voor de kwart finale plek.

Dan laat op de avond was Serbia tegen France ... waar bij Les Bleuessss ... gemmmmmreemmorrr 
en klaaaagen door de ster allures hebbenden ..... denk aan Parker en cornuiten ..
dat geld ook voor Spanje waar dingen niet spoeltjes lopen .... die hadden het moeilijk tegen
Serbia en trechte winst van Serbia ... waar ik de basketball kenners heb LIVE mogen beluisteren
op den Tv. die deze wedstrijden LIVE commentaar hebben gegeven in de Late Night basketball
programma van deze EK Slovenie 2013.

Zaak was dan ook vandaag wil ik wel 1è eindigen in deze poule ... of beter maar nr. 3 dan kan ik
dan misschien Spanje ontwijken ...van de andere kant ... of is het nou beter als Griekenland wint
dan komen we hun tegen als ik 2è word in deze groep.
Dus was misschien met rem op spelen door de sluwe foxen van de France legioen der soldaten
is zooooooooo gek nog niet. Het enige plek waar het om ging was dan de 4è plek
in deze groep en als ik de stats lees van de wed. van Latvia tegen Belgie .. zie ik
dat de Letten  5 ... drie punters raak hebben gegoooooid van de 29 pooooooogingen

Tjaaaaaaaaaaaaaa .......... ren ... ren ..... ren ..... zoef ... zoef ..... zoef ..... gooi ... goooi ... goooooooooooi
is dat nou basketball en kan je niks meer verzinnen .... dan zeg ik

Opgeruimd  Staat Netjes  ............. 

Dit soort landen hebben niks te zoeken  toch ...... als je dan daar in trapt ... he
coach Tanjevic .. dan ga je al in de eerste ronde naar huis.

Hier onder de eind stand in Groep E 


1.Serbia4/19
2.Lithuania4/19
3.France3/28
4.Ukraine2/37
5.Belgium1/46
6.Latvia1/46





Door LuluHoops 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten