zaterdag 7 september 2013

Dag 3 ... Slovenie 2013



Wat een mededogen ..
Wat een geweldig stukje eigen relaas...
Wat een weergaloze stukje over de Fiba bobo`s .....

Meneer Aaaaart  ....... zou zeggen ... doorgaan
Fiba is geen god en men moet weten wanneer in moet binden en soms wat teugels
laten vieren. Maar dan lees ik gelijk de reactie er onder en meteen in een hokje plaatsen
en weer denken aan .. wat nou basketball ..... ik heb toch mijn  tablet ... mij  ding ....

Ik had eerder al gezegd ... later meer over de echte pers .... geloof me .. dat  komt nog
De voorzetje van Meneeeeeerrr Aaaaart ...... komt aardig in de buurt.

Maar we waren met basketball bezig en waar de groepen C en D rust dag hadden
waren de groepen A en B aan de beurt en de groep A is nog steeds voor Meneer Aaart
dus ga eens zijn blog bezoeken of de andere basketball site die wel verslag doet.

Dus blijft pover de groep B ... waar ik heden middag maar een wed. heb gezien .... LIVE dus ..
en dat was MNE .. tegen BIH ..... zelfs de president van MNE zat op de toeschouwers
tribune mee te beleven in zo een oud zeer en buuren ruzie  waar MNE de gehele wed.
nou bijna dan .... domineerde en die voorsprong behield van 10 punten waar dan in de laatste kwart
Nemanja Gordic van BIH op stond ... van de bank kwam en de boost gaf aan zijn team
en in de daying  seconds van deze buren ruzie de juiste beslissingen nam en zo de wedstrijd naar
hub toe trok en deze buren ruzie wonnen maar Mirza Teletovic 18 punten noteerde
in deze overwinning  76 - 70  van MNE .

De andere uitslagen van deze groep B

MKD - SRB -- 79 - 85
LAT - LTU -- 59 - 67

Ik had het over poule des doods ... groep D  ... maar na deze uitslagen is in deze groep
nog steeds niet zeker wie nou door gaat na 3 wed. en wie niet getuige de stand na de drie wedstrijden
zie de stand hier onder.

1.Lithuania2/15
2.Latvia2/15
3.Serbia2/15
4.F.Y.R. of Macedonië1/24
5.Montenegro1/24
6.Bosnia and Herzegovina1/24




Door LuluHoops


Geen opmerkingen:

Een reactie posten