woensdag 16 september 2009

weekendje weg in almelo

Interviews

Aller eerst gefeliciteert met het kampioenschap bij deze edittie van twente basketball toernooi en vertel nu eerst je gedachtens zo kort na de wedstrijd
Sabine maasdam – groene uilen --- ja dank je wel … wat zal ik zeggen erg leuk en supper dat we kampioen zijn . we moesten wel hard voor werken hoor en jugglers was niet makkelijk moet ik wel toe geven en we willen wel kampioen woorden deze keer wat we afgelopen seizoen gemist hebben.

Dat is wel een harde uitspraak die nu staat en wat zijn je verwachtingen dan
Sabine maasdam --- we moeten wel nog heel veel doen en moet er veel gedaan woorden aan de aanval van het team en het is dus nog niet klaar zo maar effentjes te zeggen.

Wat vind je van deze toernooi zo ver
Sabine maasdam --- heel erg leuk goede sefeer en tjaa aangezien we giesteren maar een jonge team hadden als tegenstander was het wel makkelijk giesteren , maar van daag was het erg spannend en de organisatie die stond er en hangt een goed georganiseerde asefeer rond.

Dus we zien jullie volgende jaar weer terug als ik goed begerijp
Sabine maasdam --- ja absoluut zekers wat mij betreft.

Ook voor jou de eerste vraag Lotte , zo je gedachtens kort na de wed.
Lotte hulshof ---- jugglers enschede ---- we waren niet scherp in de afronding maar we ronden de aanvallen wel goed uit en niet alles luktte natuurlijk , door het veel werk wat verzet moest woorden waren we wel moe en gezien we toch nog niet compleet zijn moest het veel van af de bank komen en dat is nog niet je van het en mist dus de scherpte.

Jullie zijn dus nog niet compleet merk ik
Lotte hulshof --- ja inderdaad is het zo er zijn nog twee a drie tal meiden die nog geblaseerd zijn en nog vakantie hebben

Was je speciaal terug gekomen van je vakantie adres speciaal voor deze toernooi
Lotte hulshof – nou nee hoor

Begerijp ik nu goed dat je , je pensioen uit stelt
Lotte hulshof --- ik ga nog niet met pensioen hoor , hoe kom je er bij.
Ik ga wel en stapje lager spelen en zo mijn privé leven en me werk dus ook meer voorrang geven van daar. Kan op dit moment me 40 uur werk niet combineren met top basketball.

Moet nu van achter mij de vraag stellen wat je van de scheidsrechters vond in je wed.
Lotte hulshof --- ja goed . zeer goed zelfs en ik heb deze toernooi niks te merken aan de scheidsrechters is dus erg goed.

Je stop dus nog niet
Lotte hulshof --- nee nog niet en weet nie wat ik dan nog moet doen als ik wel stop en daar voor houd ik wel erg veel van deze spelletje en wat de werklijkheid is dat de Nederlandse speelsters niet betaalt krijgen en ik heb wel een leuke baan van 40 uur in de week en is dus erg lastig om die keuze te maken.

Wat zijn je gedachtens over deze toernooi
Lotte hulshof --- ja erg goed deze toernooi. Goed dat ze dus twee apparte poules hebben gemaakt zo dat we onze eigen wed. kunne spelen en dan een hogere poule met toch
Bundesliga teams en tjaaaa … ook lekkel eten hier ook.


Na de gewonnen wedstrijd en dus de kampioen van deze edittie
Had ik ook paar vraagen aan lea mersch van evo new basket 92 oberhousen

Aller eerst je gedachtens zo kort na de wed. nu je kampioen bent
Lea mersch --- het was een sterke tegenstander den helder en was ook niet makkelijk zag je ook en het doel was de Nederlandse kampioen verslaan en denk dat we dat wel gedaan hebben en we zijn daar wel onder de indruk dat we dit gedaan hebben en dus ook wel daar erg trots op.

Zijn jullie nu wel klaar voor het nieuwe seizoen
Lea mersch --- neeeeuuu nog lang niet en het is nog een lange weg die we moeten gaan
Met maar paar wed. in de voorbreiding is het nog niet af en onze amerikaanen zijn er pas en die moeten ook hun drive vinden in deze team.

Hoe vind je om hier te spelen
Lea mersch --- het is altijd erg goed en leuk voor ons om tegen de Nederlandse team`s te spelen. Ze zijn hier in Nederland op hun thuis bassis erg fysiek en sterk . we hebben stand gehouden tegen ze en is erg cool om dat mee te maken.

Wat dacht je toen den helder terug kwam tot 6 punten
Lea mersch – we werden erg nerveus en verloren dus de dicipline in de wed. en speelden dus geen fast breaks meer en kregen dus een donder preek en gingen we dus wel die fast breaks spelen en wonnen dus deze finale wedstrijd.

Wat zijn je gedachtens over deze toernooi
Lea mersch ---- erg funn toch wel en erg goed georganiseert en goede … zelfs erg goede niveau hier en daar kunnen jullie trots op zijn als organisatie. Heb wel in verleden ook hier in Nederland toernooi meegemaakt waar het niveau toch nog minder was en je komt toch ook voor om tegen goede tegenstanders te spelen.


Ik bedank iedereen voor hun tijd voor deze site en voor de twente basketbaall toernooi.

Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten