woensdag 5 mei 2010

Halve Finale Dames Play Off

wat zei ik nou .... dat het nieuws sneller is op onze site dan
het licht zelf ...
nog maar eens de bewijs op deze site die geleverd word.
me dank is groot aan onze correspontent ter plekke daar in den pitoreske
tubergen.
kreeg net het nieuws door dat coach van veen en zijn dames het thuis voordeel
weer terug hebben en na een zinderende wedstrijd daar in den pitoreske
plaatsje tubergen de tweede wedstrijd gewonnen hebben
de uitslag tussen tubergen tegen den helder is 68-78
voor de meiden van den helder.
al weer met 10 punten de slag weer terug en als het zo door gaat
is deze serie nog niet over.

wij blij natuurlijk . nu hebben we dubbel plezier en zien dan zinderende serie van 5 wedstrijden wat mij betreft
mijn dank is erg groot aan onze snelle jelle
die weer snel was met zijn nieuws.


Als ik dag later in utrecht , maar dan aan de andere kant van deze bijzondere stad ben om te kijken naar de beslissende derde wed. tussen de heren van cangeroes en the black eagles die strijdend ten onder gingen
en dus de heren van cangeroes nu zaterdag in de finale van de heren eerste
divisie tegen de goede ploeg uit nijmegen wild cats samen uit maken wie dan de echte kampioen van nederland is in deze klasse .....
hoor ik van de goede vrienden die ook is komen kijken naar deze wedstrijd
en die bij de andere halve finale dames eere divisie waren tussen amazone utrecht tegen de dames van landsmeer er daar geen verrasingen meer zijn te vermelden.

dat landsmeers dames samen met coach lakner als een trein door dendert naar de finale van de dames play off`s .
er is me verteld dat 59- 71 is geworden voor landsmeer en coach lakner zaterdag avond effe ... nou tjaaa .. effe .. kan afmaken in eigen thuis en
zo ruistig af kan wachten wie in de finale tegen komt.
maar natuurlijk is mijn dank erg groot aan mijn grijze zebra collega`s die er waren om te observeren en mij en jullie ook via deze medium te informeren


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten