vrijdag 14 mei 2010

Intervieuws

Beetje laat maar ach ... dan nooit zegt een gezegde en zo als jullie het weten was ik zaterdag jongsleden in Almere om verslag te doen van de finales op die dag.
ik hoop dat jullie er van genooten hebben van de verslagen die live zijn gemaakt ter plekke. van daar ook wat schrijf fouten er meer in zaten dan normaal. ach jullie lezen er wel overheen en mijn passie was jullie er meteen getuige zou willen maken wat er ter plekke geburde in de hete strijd der finales en van daar heb ik het meteen op de inter galaktische digi
snel weg gezet mijn bevindingen.

ach je kan zeggen dat is geen journalistiek .. dus zout op aub.
maar ik kan ook zeggen ik zout niet op en deel de passie en vecht lust met jullie mee ter plekke die er niet aanweezig kon zijn , samen met mij en toch die strijd samen met veelen andere basketball lief hebbers mee wilden delen
als ik goed om me heen gekeken heb was ik en dus deze site die aan weezig was en van alle finales op zaterdag verslag heeft uitgebracht
en dat kan ik van de andere media niet zeggen.
genoeg me eego gestreeld en wat ik ook met jullie mee wil delen is dat ik ook na de finales ook intervieuws gemaakt heb

ach ik was dus wel aanweezig met me ouder wetse voice recorder nie waar en ging zo als la bomba de tomba ... tussen de feestende coaches en de spelers en speeslters door naar die momment op de vangen van geluk ...
passie ... inzet en ontlading zig zagend op het veld.


LuluHoops -- zou u ons allen willen vertellen wat nu door uw gedachtes heen gaat
coach butter -- zoa sl jullie weten ben ik de coach van meiden u20 en u18 van lokomotief . ik vind dat den helder de trechte winaar is.ze gingen hun verdeidiging aanscherpen en de tweede helft kwamen wij niet maar aan de pasen hadden we geen antwoord op hun verdeidiging.
LuluHoops -- lag dat aan de spel van den helder of wat ik zag van uit de kant dat jullie de lengte overwicht niet konden uitbuiten
coach butter -- het probleem lag daar juist en we zagen dat te laat en denk dat we te veel met de bal beezig waren dan de vrije man aan te paassen.
LuluHoops -- bent u tevreden over het seizoen
coach butter -- ja zekers en de doel stelling bereikt en gezien het jonge team is waar 3 speelster die pas u16 zijn en eerste jaar u18 spelen en tel daar bij op dat maar een speelsters is die u20 is dan zeg ik geweldigge seizoen geweest.
LuluHoops -- zullen we een afspraak maken voor het komende seizoen dat we elkaar weer hier treffen
coach butter -- ja zekers .. dan staan we hier met de beker neem ik aan.


LuluHoops -- zeg van harte gefeliciteert met de kampioenschap
mascha van der linden -- ja dank je wel ben er erg blij mee en trots ook.
we hadden met de goede moed naar deze wed. toe geleeft en we waren de eerste dus het ging goed allemaal en we zijn kampioen.
LuluHoops -- ben je nou extra blij dat jullie nou de dubbel hebben
beker en de kampioenschap
mascha -- ja zekers en trots natuurlijk. deze seizoen eigenlijk veel meer met de meiden gespeeld dan met de dames omdat ik over moet komende seizoen.
trots op dat zo iets we met zijn alle bereikt hebben.
LuluHoops-- wat was de doorslag gevend in deze wedstrijd
mascha -- we hebben kei hard gespeeld en niet het hoofd laten hangen en voor al de eerste helft ontdanks de kleine marge en punt was om zera buiten de wed. te hpouden en is dat wel gelukt mag ik zeggen met maar 13 punten en we weten dat ze goede speelster is en ze meer kan , maar is ook de harde werken en afspraken na komen op het veld .
LuluHoops -- dank je wel en nog maals gefeliciteert.


LuluHoops -- ook u van harte gefeliciteert met het behalen van de kampioenschap coach de wit en mag ik zeggen de dubbel is iets moois
coach de wit -- ja dank je wel is. geweldig om dit te vieren en was ook de bedoeling om die dubbel te pakken en ben erg blij dat dat gelukt is.
LuluHoops -- wat zag u wat we niet zagen gebeuren in de wedstrijd.
coach de wit -- de eerste helft hebben we niet goed gespeeld en met name we zera te veel ruimte hebben gegeven het kwam wel heel erg veel van haar bij lokomotief en we te veel induvudeel waren en dat moest veranderen.
als ik kijk naar de tweede helft dat we maar 15 punten weg geven in een helft betekent dat de meiden goed gedaan hebben tegen zo een ploeg die aanvallend erg sterk zijn.moet wel zeggen dat we op het mommenten die we noodig hadden paar zeer sterke 3 - punters noodig hadden en die dat goed begerepen werd door marianne en mascha die dan goed in de wedstrijd zaten en alle meiden er in geloofden.
LuluHoops -- als ik naar de cijfertjes kijk zie ik dat marianne dubbel dubbel heeft 20 punten 8 verd. en 2 aanv. rebounds is dat dan een lust voor de oogen om naar te kijken
coach de wit -- dat betekend dat ze een geweldigge speelster is en ze niet voor niets in de dames nationale team zit en dat ze dan hier bij u20 iets extras moet brengen en dat heeft zij dan met verwe gedaan.
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd en geniet er van de dubbel
coach de wit -- graag gedaan en gaan we zeker doen de geheele jaar nog.


LuluHoops -- van harte gefeliciteeert met je lampioenschap
maaike klein -- ja dank je wel fantastisch eigenlijk ruime overwinning , maar toch altijd spannend tegen lokomotief.
LuluHoops -- wat zegt het tegn jou dat jullie nu de dubbel hebben
maaike -- ja goed he. dat we de beste team zijn nu hier in nederland en jammer dat er paar over moeten komende seizoen.deze team is een heel erg cloose team zo als dat mooi heet.
LuluHoops -- je werkt hard en je maakt 13 punten en 5 assist wat zegt dat tegen jou in zo een finale
maaike -- het kan beter en dat weet ik ook , maar als je dan in de dienst van je ploeg genooten speelt zo dat zij uitblinken vind ik het wel goed dat ik zo speel.
LuluHoops -- de toetje op de geheele seizoen zullen we het maar zeggen
maaike -- we hebben de hele jaar hier naar toe geleefd om hier te staan en we weten dat de finale een heel andere ambiance heeft en je van andere planeet moet spelen om van die toetje te genieten en is missie geslaagd als ik dan zera uit het wedstrijd speel waar we speciaal op hebben gelet met ze alle.
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd en geniet er van
maaike -- dank je wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten